KL CHRONICLE: Kantoi Fitnah, kini @RafiziRamli mengemis minta bantuan rakyat #Negaraku #Malaysia

Thursday, July 27, 2017

Kantoi Fitnah, kini @RafiziRamli mengemis minta bantuan rakyat #Negaraku #Malaysia



YB Haji Rafizi Ramli, pemimpin PKR yang gemar menjaja fitnah dan dosa serata pelusuk negara. Namun rakyat pula ditagih untuk bayar samannya. Elaun sebagai Ahli Parlimen letak mana? 




Rafizi gemar bercerita mengenai taraf hidup rakyat yang semakin hari semakin melarat. Sana sini, benda yang sama juga dijajanya sehinggakan ada kalangan kita walaupun hidup secara sederhana / mewah pun turut merasakan kehidupan mereka susah. Walhal ini semua mainan persepsi dari Rafizi.

Tiba-tiba hari ini, rakyat yang sedang hidup susah tu diminta untuk menyerahkan duit mereka bagi membayar nilai saman yang dilakukan oleh Rafizi dengan sengaja. Elok sangatlah, korang kerja macam orang gila siang malam tiba-tiba nak serahkan duit tu pada Rafizi kui kui kui.

#RafiziKakiFitnah
#PakatanRosak

2 comments:

Anonymous said...

Rafizi kaki fitnah ni minta bantuan dari rakyat yg dia juga kata sedang susah? Rafizi pi blah lah padan muka hang kerana suka menjadi barua dap, kih3

Anonymous said...

dari derma kat raja fitnah se malaya ni lebih baik derma duit pada anak anak yatim, org tua yg sakit dan terlantar, ibu tunggal yg miskin dan menanggung anak yg sakit...dapat jugak pahala di akhirat...
sesapa yg tak nak dapat pahala sila derma..

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget