KL CHRONICLE: Mohd Nizham : YB Mersing Biadap!

Wednesday, July 8, 2020

Mohd Nizham : YB Mersing Biadap!


Keputusan di PRK Kimanis telah membuktikan bahawa UMNO Sabah masih relevan. Di Parlimen Kimanis tempoh hari, calon BN yang bertanding adalah seorang Ketua UMNO Bahagian.

Kepada mereka yang turun ke Parlimen Kimanis semasa PRK yang lalu boleh saksikan sendiri bagaimana hebatnya jentera Kerajaan PH digunakan bagi memastikan parti Warisan menang. Segala-galanya termasuklah 'gula-gula' ditabur bagi memastikan kemenangan calon dari parti Warisan.


BN menang di Kimanis di atas semangat orang UMNO Sabah yang boleh dijadikan contoh oleh kami di Semenanjung. 


Dr Latif adalah spesis manusia yang mudah lupa daratan. Otaknya mungkin sudah tidak berfungsi dengan baik kerana telah terlupa akan asal usul beliau. Beliau datang dari parti UMNO. Menjadi seorang ahli Parlimen dari hasil jentera UMNO, dana UMNO, fasiliti UMNO dan segala kemudahan UMNO.

Hari ini menjadi Menteri pun kerana belas ihsan UMNO yang mendokong PERIKATAN NASIONAL. 

"A man without principles and will is like a ship without compass; it changes direction with every change of wind". Dr Latif adalah contoh pemain politik yang hanya berjuang diatas kepentingan dan temolok sendiri. Seorang yang tidak berprinsip dan tidak bermaruah.

Mari kita sama-sama pastikan Parlimen Mersing akan diambil alih oleh BN tanpa kompromi. Kita lawan!!!

7 comments:

Anonymous said...

Katak tak sedar dek untung. Rezki ko jadi menteri sebab dlm PBBM semuanya bahan buangan je.

Anonymous said...

Biarkan dia berkokok...maklum la...next pru belum tentu bertanding kat mersing tu...kubu kuat umno kot

Anonymous said...

Muafakat nasional perlu lupakan parti bunga Raya bersatu, parti kecik yg perasan bagus..Tak sedar diri..pas, umno, MCA, mic boleh menang PRU15 tanpa bersatu, percayalah..org mcm Latif Ni mmg jenis bodoh sombong Tak sedar diri, utamakan tembolok sendiri, Tak Ada maruah diri Dan Tak pernah Ada semangat perjuangan parti, kalah terus lompat parti lain, bacul

cikMelah said...

Ya, sifat biaDAP masih lagi menebal di kalangan saki baki ex-Pakatan Hancing ni. Next PRU pastikan dia org ditendang.. 🦵👊

Anonymous said...

Dah terbiasa kencing merata. Perangai hodoh susah nak kikis.

Unknown said...

Geramnya

Unknown said...

Selalu dh menang tinggalkan org bawah mudahan dapat yg terbaik diPRU 15 akan dtg

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget