KL CHRONICLE: Tahniah Presiden MCA! Festival Durian Bentong memang Awesome!

Sunday, November 26, 2017

Tahniah Presiden MCA! Festival Durian Bentong memang Awesome!



1. Kami di #KLChronicle ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan syabas dan tahniah kepada Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai kerana telah berjaya menganjurkan Festival Antarabangsa Durian Bentong yang menurut maklum balas pengunjung yang hadir memang super awesome.



2. Malah melalui laporan akhbar serta laporan di media sosial, festival ini memang mendapat sambutan yang sangat menggalakkan sehingga semua hotel di Bentong habis fully booked, termasuk juga homestay di kawasan berhampiran.


3. Festival ini juga secara tidak langsung meningkatkan pendapatan operator hotel, pengusaha kebun durian serta peniaga di sekitar kawasan Bentong. Ini lah sebenarnya contoh seorang pemimpin dan wakil rakyat yang baik. Bukan sahaja membantu rakyat di kawasan, malah cuba untuk buat pelbagai program dan festival untuk meningkatkan pendapatan penduduk.


4. Ini berbeza dengan wakil - wakil rakyat DAP. Dah la langsung tak guna dan useless, mereka pula yang sibuk kutip derma dari rakyat untuk parti mereka. Namun malangnya, masih ada rakyat yang bodoh yang mengundi DAP pada PRU yang akan datang. Kenapa?

5. Jika kami di Bentong, tidak ada wakil rakyat lain yang kami mahu selain Datuk Seri Liow Tiong Lai. Beliau sudah membawa banyak perubahan di kawasan Bentong sehingga satu dunia sekarang kenal Bentong sebagai "lubuk" durian yang berkualiti tinggi. Tidak lupa juga hasil usaha DS Liow Tiong Lai, pekan Bentong juga merupakan salah satu stesen bagi projek ECRL. 

Jangan harap & mimpi DAP boleh buat apa yang DS Liow Tiong Lai telah lakukan untuk Bentong. Pemimpin DAP semua pandai cakap sahaja tetapi useless. 

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget