KL CHRONICLE: Kini @KhalidSamad Doa Umat Islam Tolak #UMNO di Mekah #KLChronicle

Friday, December 27, 2013

Kini @KhalidSamad Doa Umat Islam Tolak #UMNO di Mekah #KLChronicle




Apa lah nak jadi dengan pemimpin PAS sorang ni, makin lama makin mengarut. Dulu Tok Guru dia cakap siapa ahli UMNO dia Kafir, lepas tu siapa tak undi #PAS tidak akan masuk syurga. Sekarang ni mamat sorang ni pulak all the way pergi Mekah doa pula untuk "Ummat Islam Bersatu atas dasar Islam dan Tolak UMNO" 

Saya nak tanya lah Khalid Samad ni beberapa perkara, kenapa dia tidak doa:


  1. Umat ISLAM bersatu dalam mempertahankan kalimah Allah swt di Malaysia? Yang sekarang ni dok pertahankan adalah UMNO, dan NGO-NGO Islam lain. PAS sibuk dok bagi kuliah di gereja macam mana Dr. Rani buat di Selangor time Christmas. 
  2. Umat ISLAM bersatu dalam menolak Peliwat tegar seperti mamat pembangkang sorang tu. Mungkin Khalid Samad ok kot kalau peliwat yang tidak setia kepada Isteri dan keluarga menjadi Perdana Menteri.
  3. Umat ISLAM di Malaysia bersatu untuk merapatkan ukhwah, meningkatkan ekonomi dan kualiti hidup.
Itu antara sedikit pertanyaan saya kepada YB khalid Samad. Tak malu ke sampai nak doa tolak UMNO dihadapan kaabah. Saya tahu walaupun Datuk Seri Najib tu PM dan Presiden UMNO beliau tidak pernah sekali doa untuk kemusnahan ataupun perkara negatif untuk menimpa PAS. Malahan bila Tok Guru Nik Aziz dan Allahyarham Ustaz Azizan (Kedah) sakit PM siap pergi melawat lagi dan doakan mereka cepat sembuh. 

Tetapi macam ini lah rupanya perangai puak-puak Erdogan PAS. Taksub kepada Anwar dan taksub melihat kehancuran UMNO. Wallahualam

Kepada Allah swt Kami Berserah

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget