KL CHRONICLE: Video Bukti Bahawa @DAPMalaysia bukan sebuah parti yang demokratik #kltu #jbtu #YP

Thursday, April 26, 2018

Video Bukti Bahawa @DAPMalaysia bukan sebuah parti yang demokratik #kltu #jbtu #YP


Baru - baru ini DAP telah melakukan satu kejutan apabila pemimpin mereka yang juga merupakan Timbalan Pengerusi PAC Dr. Tan Seng Giaw telah digugurkan dari menjadi calon pada PRU - 14. Keputusan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng ini mendapat bantahan dari pelbagai pihak.




Bagi kami di #KLChronicle, kami senada dengan YAB Perdana Menteri dimana YAB PM merasakan bahawa Dr. Tan digugurkan kerana bercakap benar dalam hal yang melibatkan 1MDB. Untuk makluman pembaca 1MDB sebelum ini disiasat oleh PAC dimana Dr. Tan merupakan Timb. Pengerusi PAC. 

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Dr. Tan selepas hasil siasatan PAC selesai, beliau telah mengesahkan bahawa PM Najib Razak TIDAK TERLIBAT DALAM SEBARANG SALAH LAKU melibatkan 1MDB. Ini merupakan satu kenyataan dari pemimpin DAP. 

Namum malangnya, akibat bercakap benar Dr. Tan kini disingkir dari DAP. Bagi kami beliau disingkir kerana "tidak senada" dengan pemimpin DAP dan boss beliau yang lain yang memfitnah kerajaan. 

Jadi persoalanya sekarang, sudah terbukti dalam DAP ini demokrasi sudah tidak wujud tapi mereka semua ini hanya YES BOSS yang ditugaskan untuk memfitnah kerajaan.

Setuju?

2 comments:

Anonymous said...

HANCUR...HANCUR...HANCUR....DAP...

HANCUR...HANCUR....HANCUR....FUKATAN HAPRAK...

Unknown said...

Dap dan pembangkang...
Prinsip? Ader prinsip lagi ker?
Prinsip aper lagi lepas amik mathir masuk..
Dan sama ngan mathir dia ada prinsip dan maruah lagi ke..?

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget