KL CHRONICLE: Sebab Kenapa Chew Mei Fun Lebih Baik Dari Calon PKR #Kajang #PRKKajang

Friday, March 14, 2014

Sebab Kenapa Chew Mei Fun Lebih Baik Dari Calon PKR #Kajang #PRKKajang


Berikut adalah antara fakta berkaitan calon Barisan Nasional (BN) bagi N25 DUN Kajang. Jika dilihat, Chew Mei Fun adalah seorang pemimpin yang mempunyai kredibiliti dan integriti.

INTEGRITY




Ini dibuktikan melalui tindakan beliau melepaskan jawatan dalam parti apabila Chua Soi Lek dilantik menjadi Presiden. SebagaI seorang wanita yang berkelurga, chew mei fun amat menitik beratkan institusi kekeluargaan oleh itu beliau tidak dapat menerima pemimpin yang menpunyai masalah moral.

CREDIBILITY



Sebelum ini Chew Mei Fun adalah Ahli Parlimen untuk 2 penggal. Melihat bakat dan kebolehan beliau, beliau telah dilantik menjadi timbalan menteri didalam kerajaan barisan nasional. Selain itu, beliau merupakan seorang pemimpin yang "clean" tanpa sebarang isu sama ada isu moral, korupsi, nepotisma dan sebagainya.

KESIMPULAN

Berdasarkan fakta diatas, saya berharap warga Kajang dapat evaluate sebaik mungkin kedua-dua calon PRK N25 Kajang dan seterusnya memilih calon yang benar-benar jujur utk berkhidmat untuk rakyat.  Janganlah memilih calon yang bertanding hanya kerana disuruh oleh suami beliau. Kepentingan rakyat lebih penting berbanding kepentingan peribadi ahli politik

2 comments:

Unknown said...

Tetapi Ms Chew berkekal dalam BN walaupun Sudan begitu banyak korupsi Dan kronisme, in juga berprinsip kah?

Unknown said...

Tetapi Ms Chew berkekal dalam BN walaupun Sudan begitu banyak korupsi Dan kronisme, in juga berprinsip kah?

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget