KL CHRONICLE: Terima Kasih @LokmanAdam Kerana Masih Bekerja Keras Untuk UMNO Cc @MukhrizMahathir #KLChronicle #BeraniBerubah

Monday, October 28, 2013

Terima Kasih @LokmanAdam Kerana Masih Bekerja Keras Untuk UMNO Cc @MukhrizMahathir #KLChronicle #BeraniBerubah

Ceramah Umum Hari Pertama
Pertama sekali penulis ingin mengucapkan terima kasih kepada Saudara Lokman Adam yang masih teruskan perjuangan beliau bersama UMNO. Walaupun kalah dalam perebutan kerusi Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Lokman tidak pula kecewa, merajuk dan sebagainya tetapi terus buang segala kekecewaan dan turun berkempen untuk UMNO. 



Ceramah hari kedua
Walau bagaimanapun, penulis sedikit kesal dengan tindakan lagi 2 orang pemimpin Pemuda yang entah hilang kemana. Naib Ketua Pemuda baru kini tengah dikaitkan dengan pelbagai kontroversi pertamanya kes rasuah pemain bola sepak Perak dan yang kedua kes berpelukan dengan dua wanita yang tidak dikenali. Sedih bila fikir benda macam ni terkena kat Pemuda UMNO tetapi nak buat macam mana kan perwakilan yang pilih pemimpin jadi kita kena terima baik buruk pemimpin kita. 

Ceramah hari ketiga
Saudara kita dari Sabah pun tidak kelihatan di Sungai Limau, mungkin akibat merajuk tewas kerusi NKP terus hilang membawa diri. Tidak apa bro, jangan merajuk perjuangan ini adalah untuk agama, bangsa dan negara bukan untuk diri sendiri. Betul x? 

Bilik gerakan pemuda entah kemana
Kepada Ketua Pemuda, apa cita ni dengar kata bilik gerakan Pemuda pun tidak ada di Sungai Limau? takkan hang boikot mukhriz kot? 

Note: sila ke FB lokman adam disini untuk lihat lebih banyak gambar kempen PRK Sg. Limau

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget