KL CHRONICLE: [Print Screen] @tm_insider mohon maaf kepada Tun Mahathir Mohamad #KLChronicle

Saturday, October 26, 2013

[Print Screen] @tm_insider mohon maaf kepada Tun Mahathir Mohamad #KLChronicle

Media preview

The Malaysian Insider sekali lagi memohon maaf kepada Ayahanda Tun Mahathir kerana memfitnah Ayahanda Tun M. Fitnah ini adalah berkaitan dengan kempen pemilihan UMNO dan objektif utamanya adalah untuk merosakkan imej Tun M dan Mukhriz Mahathir untuk memastikan kemenangan PAS di Sungai Limau. 


Lebih menariknya, apabila penulis mengajukan perkara ini kepada ADUN Cina DAP Lau Weng San, boleh pula dia kata ini kerja Utusan Malaysia. Ha ha. Silat lihat Print Screen dibawah:


Dengan sikap sebegini, telah terbukti dua perkara,Media pembangkang memang kaki fitnah dan pemimpin pembangkang memang bodoh dan kaki spin. Sudah terang lagi tersuluh salah tetapi cuba salahkan Utusan Malaysia. 

1 comment:

maae said...

Akhir-akhir ini kita perhatikan macam jadi amalan :-

1. Tulis artikel (sudah tahu tidak berasas) dengan cara paling teruk, dengan niat merosakkan perspektif awam dan kepada subjek sendiri,

2. Kerosakkan sudah di buat, kemudian buat budaya toya minta maaf, tidak ikhlas pula,

3. Terus mendapat sokongan dan impak positif terhadap kejahatan di lakukan. Taktik ini amat berkesan sekali kepada pihak yang memburukkan kerajaan, sikap anti-Islam dan anti-melayu.

Dulu kita tidak pernah mengalami kejahatan melampaui batas puak-puak yang ada agenda tersembunyi..... Tidak tahu jenis manusia apa yang hidup dalam Malaysia hari ini.

Mungkin sudah terlalu mewah !

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget