KL CHRONICLE: Program Ramah Mesra UMNO Bersama Pengundi Parlimen Seputeh #1Malaysia #TolakPR

Saturday, March 23, 2013

Program Ramah Mesra UMNO Bersama Pengundi Parlimen Seputeh #1Malaysia #TolakPR

Tahniah diucapkan kepada UMNO Bahagian Seputeh yang telah mengambil inisiatif untuk bertemu pengundi - pengundi di Parlimen P122 Seputeh sebelum Pilihan Raya Umum (PRU) ke - 13.

Objektif utama majlis ramah mesra ini diadakan adalah pertama sekali untuk mendapat feedback daripada penduduk setempat apa harapan mereka dari calon Barisan Nasional (BN) dan 'what type of candidate they want' . Kadang kala, perkara ini mungkin kelihatan remeh tetapi BN sebagai 'seller' perlu memastikan 'produk' yang dijual memenuhi kehendak pembeli.

Kedua, objektif ramah mesra ini diadakan adalah untuk mendengar sekali lagi keluhan masyarakat setempat dan apa yang mereka mahu. As we all know, even though the candidate is good, but what should he/she deliver? BN tidak mahu calon yang syok sendiri dimana program atau initiative yang dilakukan tidak memberi sebarang impak kepada penduduk.

Ketiga, sudah pasti ramah mesra ini dilakukan adalah untuk 'evaluate' kembali keberkesanan kempen Barisan Nasional (BN) di Seputeh pasca PRU - 12. Setelah 4 tahun bekerja, sudah pasti ingin mengetahui result dan alhamdulillah feedback yang diterima amat memberangsangkan. Nyata segala program yang dilakukan sepanjang 4 tahun tidak syok sendiri dan ramai rakyat yang 'aware' dan 'appreciate' perkara ini.

Dengan ini, Barisan Nasional (BN) Parlimen P122 Seputeh akan bekerja dengan lebih bersungguh-sungguh untuk memastikan kemenangan calon pada PRU - 13. Even though its going to be an uphill task, but nothing is impossible.

Kepada ALLAH swt kami berserah.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget