KL CHRONICLE: [GAMBAR] @abby_abadi112 MEROYAN LAGI

Monday, December 10, 2012

[GAMBAR] @abby_abadi112 MEROYAN LAGI

Penulis terkilan dengan sikap "ustazah" celup Pas, bekas artis dan isteri Norman Hakim ini yang terus-terusan menghina, mengutuk dan mengkritik kerajaan barisan nasional (BN) seperti tidak berbuat apa - apa semasa pemerintahan selama 50 tahun. Apa pendapat pembaca? Kerajaan x pernah buat apa - apa yang berlandaskan nas-nas Islam ke dalam pemerintahan?

Bagi penulis, alhamdulillah Malaysia ini aman, ekonomi berkembang, rakyat islam mempunyai peluang pekerjaan dan pendidikan. Ini semua tuntutan agama. Selain itu, kerajaan sediakan tempat beribadah yang selesa untuk umat Islam beribadah.

Menteri juga dilantik untuk menjaga hal ehwal agama, kelab UMNO menyertai misi di Gaza dll.. Kenapa abby abadi xnak pegi Gaza? Bukankah Jihad dan bantuan tidak kira kepada politik kepartian?

Pembaca nilai sendiri, beginikah sikap ustazah PAS yang diharapkan?
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

3 comments:

Anonymous said...

Pelikla ostazah ALbabi neh...kalo kjaan betol2 zalim camana lak dia dgn kaum sewaktu dgn dia bebas mengutok , memaki dan mmfitnah kjaan sewenang2nya tanpa takut hilang nyawa mcm kat Palestine xpon mcm kat THailand sana tuh...

Tu la..kecik2 xnak mampos..dah tua bangka mnyusahkn org len dgn mulut yg bau longkang...

Anonymous said...

Berbaloilah Norman ceraikan dia ni....Patutlah, Norman mmg x tahan dgn mulut longkang dia ni!!

Ini ke perangai yg dia dpt lps msk PAS? Jadi, tahulah kita bhw semua yg berada di dlm PAS mmg pemikirannya sama, termasuklah yg selalu mengokong dia dlm twitter & fb dia nih!

Bersyukurlah krn anda dpt hidup aman damai di bumi Malaysia ni tanpa anda disekat apa2 pun termasuklah menfitnah, mengutuk & menghina pemimpin2 negara yg terdiri drpd saudar sebangsa dan seagama dgn anda! Inilah masnusia yg dikategorikan sbg munafik!

Kalaulah Malaysia ini x diberkati & dirahmati, dh lama Malaysia ni akan ditimpa bala bencana yg amat dahsyat, rakyat hidup x tenteram, negara miskin dan BN pn x akan kekal memerintah smpi skrg. Semuanya atas keizinanNya jua wahai Abby Abadi!!!

Itulah akibat krn nk berubah perangai dan berubah minda dgn cara salah, masuk PAS!

Anonymous said...

hahahahahahahahaha kelakar betol le. Ambil alih tugas Allah? Siapa yg menentukan seseorang tu masuk syurga/neraka? Allah. Tapi kat Malaysia ni puak PAS yang taksub yg menentukan siapa yang masuk mana. So, siapa yang ambil alih tugas Allah? Nak masuk syurga cara express.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget