KL CHRONICLE: @mediaumno : [LATEST] APA SEBENARNYA PERJUANGAN @Tantawi100?

Sunday, September 16, 2012

@mediaumno : [LATEST] APA SEBENARNYA PERJUANGAN @Tantawi100?


Saya amat terkilan sekali dengan gelagat Ketua Pemuda PAS pusat saudara Nasruddin Hassan Tantawi yang kelihatan begitu dangkal sekali dalam perjuangan beliau. Sebentar tadi dalam twitter beliau telah twit bahawa "Malaysia perlu diselamatkan". Persoalan saya selamatkan Malaysia dari "apa" atau "siapa"? 


Jika kita lihat kembali dan compare Malaysia dengan negara - negara Islam lain, we are actually doing much better. Adakah Malaysia kini begitu tertekan atau dalam darurat seperti negara - negara di bawah? 

LIBYA (SIRTE)


SYRIA (HOMS)


keadaan di Malaysia jauh lebih baik dari kedua - dua negara Arab di atas. Jangan kerana terlalu taksub dek kuasa apa yang ada sekarang digadaikan. Saya tahu PAS bersama NGO seperti SUARAM yang telah terbukti menerima dana asing dari George Soros dan sebagainya ingin dan bercita - cita untuk menguasai negara. Tetapi biarlah rakyat sendiri yang menentukan nya melalui PRU akan datang.  Saya hendak tanya "ustaz" Nasharuddin, Malaysia perlu diselamatkan atau PAS perlu diselamatkan dari Insan dibawah ini? 


Ingat pesan Allahyarham Ustaz Fadhil Noor dan bawaklah bertaubat "Ustaz" Tantawi. 


No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget