KL CHRONICLE: ANWAR IBRAHIM, ADAM ADLI DAN SOLIDARITI MAHASISWA MALAYSIA (SMM)

Thursday, December 22, 2011

ANWAR IBRAHIM, ADAM ADLI DAN SOLIDARITI MAHASISWA MALAYSIA (SMM)

Terima Kasih kepada blogger papagomo kerana membongkar rahsia Anwar Ibrahim, Adam Adli dan SMM. Selama ni SMM menipu kita dengan mengatakan mereka adalah gerakan suara mahasiswa yang tidak mempunyai kaitan dengan mana-mana parti politik. Mereka "bangkit" kerana mahu AUKU dihapuskan, namun dengan pendedahan dibawah, akan membuktikan Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat adalah perancang dan mastermind kepada golongan mahasiswa ini : 



Kesemua diatas yang terlibat dalam demo di PWTC yang mana telah membuang bendera Najib Razak Perdana Menteri kita merupakan mereka Mahasiswa yang mempunyai kaitan yang amat rapat dengan Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang.Kesemua mereka juga terdapat didalam gambar ketika memorandum diserahkan kepada Pudin Timbalan Menteri Pengajian Tinggi.

Bukti yang diberikan didalam Gambar diatas tidak mampu untuk dinafikan mereka semua dan juga Anwar Ibrahim kerana bukti bukti lain juga telah diperolehi dalam memastikan para Mahasiswa lain tidak terjebak ataupun terhasut dengan ajakan mereka yang telah pun dibiayai Anwar Ibrahim.


Lihat Tanggal Berapa Perjumpaan Ini

Gambar diatas memberikan kita semua pemahaman atas apa yang berlaku tempoh hari dan juga pada hari hari yang mendatang ini. Anwar Ibrahim telah merekrut mahasiswayang terpilih dalam menjadikan mereka perisai hadapan buat dirinya dalam menumbangkang kerajaan menjelang 9 Hb Januari ini.

Umum mengetahui 9 hb Jan nanti Mahkamah akan memutuskan kes Liwat Anwar Ibrahim dan dari pengamatan kita semua peluang tertuduh iaitu Anwar Ibrahim untuk Bebas adalah amat tipis. Atas sebab sebab ini Anwar Ibrahim cuba melakukan rusuhan dengan mengguna pakai mahasiswa yang mana boleh dijadikan ROBOT olehnya demi 9hb Jan nanti.

Adam Adli dijadikan peletus dalam kerja jahat Anwar Ibrahim dengan mengarahkan Adam Gay Jamban ini untuk mencetuskan rasa tidak aman dengan membuang bendera Najib Razak di Pwtc tempoh hari. Sekarang Adam Adli diam seribu bahasa kerana peranan yang akan berlaku selepas ini bukan lagi kepada Adam tetapi sebaliknya kepada ROBOT ROBOT Anwar Ibrahim yang lain.

Satu persatu isu yang mana akan menggugat ketenteraman Awam akan timbul selepas ini sehingga ke tanggal 9hb Januari. Modus operandi ini telah dikesan dan segala maklumat dan individu yang terlibat telah pun dikenal pasti malah sudah ada antara Mahasiswa yang dijadikan ROBOT Anwar Ibrahim telah bertindak menyalurkan maklumat akan kegiatan mereka ini.

Buat rakyat Malaysia terutama para Mahasiswa usah dijadikan ROBOT Anwar Ibrahim, cukup cukuplah mengenang mereka yang telah berjuang untuk Anwar Ibrahim pada tahun 1998. Anda lihat kesannya kepada negara dan individu tersebut.

Jika Anwar Ibrahim benar dan tidak bersalah sudah pasti beliau akan berlawan habis habisan di Mahkamah dengan menampilkan Alibi Alibi yang baik malah Wan Azizah serta pakar DNA ditampilkan dalam membuktikan kepada Mahkamah dan juga rakyat Malaysia serta Dunia yang beliau tidak bersalah.

Tolong Alert hal ini, jangan kita jadi ROBOT Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan Pembangkang yang lain. Mahasiswa ada Otak bukan Mahasiswa yang Otak Tepu sepertimana kumpulan Agen Agen Anwar Ibrahim ini.

Thanks Gomo for the info. 


Lu pikir lah sendiri...

twitter - @kabir_akram

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget