KL CHRONICLE: Artikel Untuk Juak & Macai PAS Sahaja #KLChronicle

Thursday, October 17, 2013

Artikel Untuk Juak & Macai PAS Sahaja #KLChronicle



Wahai orang-orang yang beriman! Jika kamu taatkan orang-orang yang kafir nescaya mereka akan menolak kamu kembali kepada kekufuran, lalu menjadilah kamu orang-orang yang rugi. (A-li'Imraan 3:149)


Nik Aziz dan Kit Siang
Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu? (An-Nisaa' 4:144) (disebut kafir dgn terang)

Hadi awang dan Kit Siang
Engkau melihat banyak dari mereka menjadikan orang-orang kafir (musyrik) teman rapat mereka. Demi sesungguhnya amatlah buruknya apa yang mereka sediakan bagi diri mereka (pada hari akhirat kelak) iaitu kemurkaan Allah menimpa mereka, dan mereka pula tetap kekal di dalam azab (neraka).(Al-Maaidah 5:80) (baca kafar disebut dlm ayat ni).

Pemimpin Muda PAS

Perkara diatas dilarang oleh ALLAH s.w.t tetapi Puak PAS sungguh suka bekerjasama dengan DAP. DAP parti yang terang-terangan membantah keputusan mahkamah baru-baru ni tetapi puak pas buat bodoh je, Kesian, dulu mungkin boleh gunakan agama Islam untuk tipu orang dan meraih undi. Sekarang orang Melayu Islam dah bijak dan xkan dipergunakan oleh PAS lagi. 

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget