KL CHRONICLE: [6] SIRI 13 KEJUTAN YANG BAKAL DILAKUKAN @anwaribrahim & Pakatan Rakyat Menjelang #PRU13 #TolakPR #BNBagus #Najib4PM

Thursday, March 28, 2013

[6] SIRI 13 KEJUTAN YANG BAKAL DILAKUKAN @anwaribrahim & Pakatan Rakyat Menjelang #PRU13 #TolakPR #BNBagus #Najib4PM



– Memujuk ahli-ahli yang berhormat (ADUN dan Ahli Parlimen) PKR yang keluar parti supaya kembali ke dalam PKR. Mereka juga akan membuat kenyataan bahawa mereka keluar dahulu kerana Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak merasuah mereka dengan wang ringgit. Menurut Zul Noordin, calon-calon tersebut kini tertekan kerana anak isteri mereka juga ditekan (diganggu) oleh pihak-pihak tertentu. Pada masa yang sama, mereka juga ditawarkan dengan bayaran yang lumayan yang tidak mampu ditolak.



***Kenyataan Zul Noordin yang ini mengingatkan penulis mengenai dakwaan Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik bahawa ada usaha di pihak Anwar untuk membayar rakannya (salah seorang Trio Datuk T), Datuk Eskay untuk menafikan video Anwar bersama pelacur China yang terbit tahun 2011 lalu. Eskay dijanjikan wang dalam jumlah yang yang keterlaluan. Banyak betul wang yang sedang berlegar di pihak pembangkang jika dakwaan itu betul.

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget