KL CHRONICLE: BOLEH PENYOKONG - PENYOKONG PAS JELASKAN PERKARA INI?

Friday, November 30, 2012

BOLEH PENYOKONG - PENYOKONG PAS JELASKAN PERKARA INI?



Bila UMNO bekerjasama dan berkongsi kuasa dengan kafir untuk memerintah negara, PAS hukumkan nya haram dan kafir.

Bila PAS buat perkara yang sama dengan bekerjasama dan berkongsi kuasa dengan kafir untuk memerintah negara, PAS ubah hukum nya dan tipu umat Islam dgn istilah "Tahalluf Siasi" nya.

" Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram " - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963."

Bila UMNO buat, PAS hukumkannya Haram dan kafir, tapi bila PAS buat perkara yang sama PAS namakannya pula "Tahalluf Siasi" bagi menghalalkan perkara yang PAS sendiri hukumkan haram dan kafir dulu.

Dari sudut perjuangan Islam dan Perlaksanaan Undang - undang Islam, apa beza nya dasar Pakatan PAS/DAP/PKR dengan dasar - dasar BN??

Dulu PAS kata Perlembagaan Negara adalah Perlembagaan kafir Lord Reid tinggalan penjajah dan berjihad menentang UMNO kerana UMNO/BN mengekalkan dan mengguna pakai perlembagaan tersebut.

Tapi sekarang PAS/DAP/PKR sama - sama bersetuju dan berjanji untuk sama - sama kekalkan dan guna pakai Perlembagaan negara sedia ada. Malah PAS/DAP/PKR sama - sama istihar yg hudud bukan agenda Pakatan Sekular PAS/DAP/PKR.

HINA DAN JIJIK SUNGGUH CARA PAS MENIPU KITA UMAT ISLAM.

PAS DAN PKR MEMANG MUNAFIK DAN SESAT.

sumber : http://www.facebook.com/groups/debatpolitik2/

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget