KL CHRONICLE: Bajet Bagus, Azmin Ali beritahu Sam Ketot jangan jadi munafik

Tuesday, July 16, 2019

Bajet Bagus, Azmin Ali beritahu Sam Ketot jangan jadi munafik


Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Azmin Ali membidas Ketua Penerangan PKR, Shamsul Iskandar Mohd Akin atas kenyataan yang menyeru pemimpin yang dikaitkan dengan tuduhan salah laku “bercuti sementara” sehingga siasatan selesai.

“Jangan jadi ‘munafik’,” jawab Azmin dengan ringkas, ketika ditemui pemberita di Parlimen hari ini.



Terdahulu, Shamsul berkata perkara itu penting bagi menunjukkan kepada masyarakat bahawa pemimpin-pemimpin berkenaan tidak cuba berselindung sebalik jawatan tinggi atau kedudukan dalam parti, “apatah lagi di belakang perdana menteri sebagai perisai”.

Perkembangan ini sebulan selepas video seks sejenis yang menyasarkan Azmin, yang juga timbalan presiden PKR, tersebar.


Pada 12 Jun lalu, bekas ketua Pemuda PKR Santubong, Haziq Aziz menggemparkan negara dengan pengakuan beliau terbabit dalam klip video seks sejenis di sebuah hotel di Sandakan, Sabah, bulan lalu.

Haziq menamakan Azmin sebagai pasangannya dalam video itu.

Azmin menafikan sekeras-kerasnya dakwaan itu yang disifatkannya komplot jahat untuk memusnahkan kerjaya politiknya dan mengugut akan mengambil tindakan undang-undang.

Haziq ditahan pada 14 Jun dan disiasat atas 4 kesalahan, termasuk melakukan hubungan seks di luar tabii dan mengedar bahan lucah.

110 comments:

ted manoff said...

Apa masalahnya admin..najibby dulu pun mcm tuu juga..kenapa tk dipersoalkn..prOoTtπŸ’¨πŸ’¨..

tunfatimah said...

dah bocor cerita video semburit tulen ke? patut la sam cepat2 nak bertukar dahan bergantung. πŸ˜ŠπŸ˜‚πŸ˜‚ sudah masuk jadi gang nuar. u rock lah sam!

najib mcm mana dulu? ada juga video semburit?? πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Anonymous said...

MIN JAMBAN....AWAK KAT...AWAK KAT MANA.....HIKHIKHIK!!!!

Anonymous said...

Tak ada masalah kan admin..Nuar Al Juburi dulu pun mcm tuu juga..kenapa tk dipersoalkn..prOoTtπŸ’¨πŸ’¨..

Anonymous said...

TED... MAI LE KITA SEMBURIT...NANTI DAPAT KEMBAU... ANAK JANTAN.....KIEW...KIEW....KIEW....

ted manoff said...

ketot bagi nasihat kat jamban..
jamban kata jgn jadi munafik..
dua kali lima.. kihkihkih

prOoTtπŸ’¨πŸ’¨..😷

Anonymous said...

Bekas Naib Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Datuk Hamidah Osman rela dihantar ke Tanjung Rambutan daripada berbohong kepada rakyat.

Menurutnya, beliau tidak sanggup berbohong kepada rakyat dan menganiaya bangsa untuk kepentingan sendiri.

Katanya, beliau tidak mahu di hadapan rakyat cakap lain dan di belakang rakyat cakap lain kerana itu semua akan dijawab di akhirat nanti.



“Saya agak hairan kenapa setelah mengakui (Lim Kit Siang mencadangkan penubuhan Bersatu) Tun Mahathir mencadangkan supaya saya dan Datuk Seri Najib masuk Tanjung Rambutan?

“Namun saya berpendapat biarlah masuk Tanjung Rambutan daripada saya masuk ke neraka kerana berbohong kepada bangsa, agama dan negara,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Hamidah membalas reaksi Pengerusi Bersatu, Tun Dr. Mahathir Mohamad semalam agar beliau dihantar ke Tanjung Rambutan kerana mendakwa Bersatu ditubuhkan atas cadangan Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

Hamidah secara sinis mengucapkan terima kasih kepada Mahathir kerana akhirnya mengakui bahawa sememangnya Kit Siang ada mencadangkan penubuhan satu lagi parti melayu untuk menarik 10 peratus undi UMNO.

“Nampaknya bukan Melayu yang mudah lupa tetapi Kit Siang yang sudah lupa,” katanya. – UTUSAN ONLINE

ted manoff said...

video semburit punya pasal, satu geng dlm parti pun boleh gaduh.. kihkihkih
rupanya ade dua puak dlm satu parti.. gasak le korang.. kihkihkeh πŸ˜†πŸ˜πŸ˜œ

Anonymous said...

Pas ‘tiada selera’ dengan pelawaan PH – Hadi Awang

KIHKIHKIHKIHKIH.....

Anonymous said...

mahkamah, selain daripada Haziq Abdullah Abdul Aziz, mereka yang ditahan reman selama enam hari dalam siasatan video seks adalah:

1. Thirukumar A/L Vadiveloo
2. Moorthy A/L Seklaran
3. Jeevand A/L Subramaniam
4. Arwin A/L Ponnambalam
5. Noorhasmawi Mohamad Noor

Yang disebutkan oleh sesetengah portal berita sebagai pemimpin cabang PKR dari Selangor katanya adalah individu yang bernama Thirukumar A/L Vadiveloo.



Carian dalam Facebook mengenai Thirukumar A/L Vadiveloo hanya menghasilkan catatan kurang jelas seorang bernama Azmond Mon dari Kota Kinabalu sahaja.

Siapa kenal Thirukumar, bolehlah berkongsi maklumat ya.

Dr. Kamarul Yusoff


.....NAJIB JUGAK YG SALAH......

Anonymous said...

masuk tanjung rambutan o.k lagi, yang si tua dua ekor tu dah duduk dalam kandang BABI.

Anonymous said...

Sejak isu video ini tular, menteri terbabit dalam keadaan yang cukup mencabar dan terganggu emosinya. Berat badannya mungkin sudah susut? Justeru dia perlu dibersihkan. Kalau dia difitnah, dia dalam keadaan teraniaya dan situasi tidak elok bagi seorang pemimpin. Dia perlu dibebas dan dibersihkan. Pengampunan penuh daripada rakyat diperlukan.

....tak lama lagi gila dan sasau lah tu....masuk Tanjung Rambutan....

Anonymous said...

Sebaliknya kalau dia benar-benar terlibat dan dibiarkan bebas, rakyat dan negara teraniaya. Rakyat tidak sanggup untuk bermenterikan seorang yang rendah moral, homosek. Dia perlu berundur secara terhormat dan gentleman.

Jadi polis jangan main-main dalam kes ini. Integriti polis juga terutamanya PDRM di era Malaysia baharu akan disemak dan diawasi oleh rakyat. Rakyat Malaysia baharu tidak mahu ada kes-kes membabitkan orang politik disonglap atau disilentkan seperti sebelum ini.

Hamid dan pasukannya tidak perlu takut dan terikat dengan sesiapa. Beliau harus berkhidmat kepada rakyat dengan penuh jujur dan beretika bukannya tunduk kepada mana-mana individu berkuasa. Sekiranya Hamid terikat dengan cara bekerja dan bertindak seperti polis di zaman sebelum ini, maka proses Malaysia baharu yang sedang dibangunkan ini akan rosak. Trims. [tmn. permata. 5:55 pm 16/07/19]

tunfatimah said...

Ada seorang Thirukumar a/ l Vadiveloo disenaraikan sebagai peguam di Bar Council Malaysia

Org sama ke??? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

tunfatimah said...

Hamid paling setia dgn atok πŸ˜€

ted manoff said...

lebih baik makan kuih semperit dari bersemburit.. kihkihkih

tunfatimah said...

org Trenggganu kata dok berahi .

hahahaha 😁

tunfatimah said...

kit siang buat2 lupa. sama dgn bff dia skg. sekandang! 😁

tunfatimah said...

kat jamban laa...πŸ˜‹

tunfatimah said...

nuar punya kes dah tercatit dlm makhamah. kalau dpt pengampunan diraja sekalipun, catatan dia tidak dihapuskan. 😎

tunfatimah said...

kecik2 mandi sebesen kot?? πŸ˜‚

Anonymous said...

Punyalah bahlol/tongong/guna kepala "taik"/guna kepala lutut simusibat ni. Lain orang cakap lain pulak yg dikomennya. Kurang ajar, siap terkentut lagi. Sebijik macam Jelutung yg terloncat loncat macam "Lorong kena siram air panas mendidih".

Anonymous said...

Sudah2 la kutuk azmin. Mungkin perut dia sudah ada isi dek kerana perbuatan haziq. Tahniah atuk madey kerana bakal terima cucu..

kihkihkihkihkih.....

Anonymous said...

Azmin adalah seorang munafik sebenar '''''''kenapa x berani dan x bersumpah benar

Anonymous said...

Kalau betul, silalah letak jawatan AA,,, jgn tuduh org munafik.... Polis kata vedio tulin,,, bermakna apa,,, terjadi semburit,,,, suka sama suka,,, letak jawatan,,, memalukan parti dan org islam,,,

Anonymous said...

Sama2 PH lantak kau lah sama2 kaki kencin deras

Anonymous said...

Bukankan kah mereka ni Ahli UMNO seumur Hidup?

Anonymous said...

Siapa yg munafik jemin? Geng2 kau ke. Jgn main jubo. Nnti kna laknat

Anonymous said...

Kau yg main bontot kau nak kata org munafik pulak..

Anonymous said...

Heyy Jemin gay jgn suka ckp org munafik..sdr lah diri tu..kau igt kau baik ke?..kaki semburit???..lbng jubo pun kau jolok..jijik lah tengok kau ni jemin..eeee...wekkkkkkk..

Anonymous said...

YB Kita tu baru balik Umrah bang. Belum ada bukti jgn banyak spekulasi bro.

Anonymous said...

Berani ko ckp munafik, ko tahu x munafik tu adalah ph..ph adalah munafik

Anonymous said...

Semburit in the house...

Anonymous said...

Syabas shamsul,muka azmin tu pun nmpsk goyang,lrtak jawatan je lah min,buat malu je

tunfatimah said...

hahaha... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous said...

Sama2 kita perhatikan. Silap Hari "datang Bulan" kes disemua peringkat diklasifikasikan NFA (PDRM/AG/KABINET dan yg sama waktu. Apa tak percaya? Tunggulah. PM in waiting dah mula bukak mulut lonkang, maka akan kelongkanglah kes SEMBURIT tu...kihkihkih. Si RAFIZI/Tian Lan Cua (Ijazah Sarjana Pakar Fitnah Kelas Wahid) senyap sunyi shj. Takut lah tu...

Anonymous said...

percayalah ini semua grand atok mahapundek..
dia belitkan story, matlamatnya boboi mesti naik jadi pm sebelum atok pejam mata
korang bodoh la bergasak sesama sendiri..tgk boboi jg untong maaa

kikikikiki

Anonymous said...

Lebih baik Tanya adik beradik Jamin tentang "perangai semula jadi" dia ni. Orang lain tak berapa tahu sangat tentang Jaminban ni. Baru Adil.

Anonymous said...

kat lubang jamban.

Anonymous said...

puak penjubur vs puak pemburit...kih3

Anonymous said...

Sapa yg bu rit sapa ni..teringat dolu2.. umi kata..i say min pi spital.
Bu rit berdarah..

tunfatimah said...

ko ni, dia buasir jer πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous said...

Semua berlaku zaman atok time. How di?

ted manoff said...

Pagi semua..dah berAq blm?..dah sarapan blm?..tunpatimah jgn nk klon2 plk..πŸ˜„πŸ˜…πŸ˜—πŸ˜Š

Ali said...

All jubo nak joint juga.. Ted manoff sama2 satu jamban..ah ah ah cabut sekejap nak kentot...bussssssss.

Anonymous said...

Lama dah sampah (Rafizi) ni tak muncul2 dalam arus perdana sejak drama semburit bersiaran lansung, yang ada sekali sekala cuma sampah Tian Cuak yang buat gambar superimposed Najib dengan Analtunya.

Anonymous said...

Antara yang terawal bersimpati dengan Azmin dan keluarganya adalah Nurul Izzah, itu yang kita muskil? Konspirasi dari keluarga ke apa? Nurul Izzah ce citer skit kisah sebenar semburit ni? Orang kampung Permatang Pauh nak tahu...

Anonymous said...

Alahai Jemin Jamban, MB pujaan hati rakyat Selangor, terpalit juga anda dengan video semburit ni... tak sabaq nak tunggu kisah sebenar?

ted manoff said...

kherna bhidio shemburite Pakarthoon Haprakh bergholak.. rashakhan.. kihkihkihkih πŸ‘πŸ‘πŸ˜

Anonymous said...

MUNAFIK VS MUNAFIK? Tunggulah saat KEMUSNAHAN!!!!! Horeyyyyyyyyyy!

Anonymous said...

Apa khabar guru2 Pakatan Hancing sekalian? Antara munafik Jemin Jamban vs munafik Sam Ketot ni, yang mana pilihan anda? Sudah lama tak dengar guru2 bersuara lantang?

Anonymous said...

SEY PILIH ...MUNAFIK AL JUBURI...VS MUNAFIKUN AL MADEY AL KUTTYRI....

tunfatimah said...

Org2 yg terlibat dgn kes tanah Ijok mungkin ada yg kata, padan muka jemin! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


Anonymous said...

Dari Tuan Tanah, Peneroka Felda Jadi Pekerja Estet

HIKHIKHIKHIKHIK........

MEYDEY....MEYDEY....MEYDEY.....

tunfatimah said...

Ketua PKR Perak @ Setiausaha politik nuar telah ditahan polis berkaitan kes semburit.

sikit masa lagi , polis melawat jemin. 😊

Anonymous said...

TAK LAMA LAGI BADAN SADO JEMIN AKAN JADI TULANG SELANGKA....MAKAN TAK KENYANG MANDI TAK BASAH....

Anonymous said...

Penderitaan hidup peneroka Felda bukanlah menjadi keutamaan dalam master plan Dr. Mahathir, malah mengambil kesempatan dari kesempitan adalah matlamat yang menghalalkan cara...

Anonymous said...

Jadi, serahkan ladang pada taukey estet adalah usaha kerajaan Pakatan mengambil kesempatan dari kesempitan...

Sekiranya Dr. Mahathir benar-benar ikhlas dan prihatin terhadap peneroka Felda, teroka pasaran baru, pulihkan hubungan dengan pengimpot utama dan berikan semula pinjaman tanaman semula untuk mendapatkan hasil yang lebih banyak...

Bukannya memaksa peneroka serahkan tanah ladang yang sudah menjadi milik mereka untuk dijarah oleh puak-puak kroni yang tak pernah kenyang!!!

Anonymous said...

Isu video seks: Ada pihak gelabah, panik


KAHKAHKAH....PKR AKAN TERBELAH TIGA....TUNGGU.....

Anonymous said...

Selepas Anwar Persoal Video Azmin, Khairuddin Mahu Polis Siasat Ketulenan Video Lucah ChinaDolls Anwar



KAHKAHKAH....HANTAM SAJA LAH LABUUUUU!!!!

BERTELAGAH LE SESAMA SENDIRI.....

DAH NAMA PUN PAKATAN HAPRAK....NAK BUAT CAM MANA.....

tunfatimah said...

Bukan senang nak jadi gomen lebih2 lagi dgn kehadiran 2 org tua pembelit yg hanya menunggu masa utk ke alam sana. 😊😊😊

ted manoff said...

Drama bersiri 'Semburit' bakal menemui penghujungnya. Kepada para raykat & penonton, sila sediakan popkorn banyak2 ye!! kihkihkih

Anonymous said...

Nanti boleh la masuk penjara sama2 Wan Ji? Harap pihak penjara dapat sediakan stok mee kari sebanyak mungkin untuk mereka berdua, kalau boleh hari2 dijamu mee kari siang malam pagi petang... dikatakan mee kari ni sejenis makanan yang tiada didalam syurga?

Anonymous said...

dan TIDOR TAK LENA...

Anonymous said...

LIKU LIKU CINTA KENERAKA! Tak sangka tol pelakun utamanya dikatakan Jemin Jamban? Bekas MB kesayangan SEKALIAN RAKYAT SELANGOR... ishh..ishh..tak mungkin!

ted manoff said...

baru setahun bentuk kera jaan tapi negara dah jadi haru biru & dah nak lingkop dikerjakan pakatan pornhub ni... cer bayangkan kalau 5, 10, 20 atau 60 tahun?.. kihkihkih πŸ™„πŸ™‰πŸ˜ΈπŸ˜­πŸ€¬

Khairulryezal osman said...

Pork u

Anonymous said...

8.59...MAI LE KITA SEMBURIT...NANTI DAPAT ANAK KEMBAR SEIRAS.....HIKHIKHIK!!!

Anonymous said...

HAIIII 'CERMIN SAKTI'....

CUBA TUNJUK..SAPA SEBENARNYE ORANG YG DIKATAKAN BERSEMBURIT TU....RAKYAT NAK TAHU.....UHUUHUHU....

Anonymous said...

Anwar-Azmin- ibarat kata peribahasa KATA PERIUK BELANGA HITAM.

Perang mulut antara Anwar dan Azmin terjadi, ekoran tersebarnya Video semburit yang dikatakan membabitkan Azmin.

Perperangan antara mereka- ibarat kata pepatah MENANG JADI ARANG KALAH JADI ABU

tunfatimah said...

jgn lah sebut itu daging ! haram tau!
semburit pun haram! πŸ˜€

Anonymous said...

Menang jadi Taik kalah jadi Habuk Taik.

Anonymous said...

pergi mampus lah org2 n macai2 pH yg sokong sangat menteri burit.Betapa bodoh penyokong2 pH yg masih x sedar diri.Org atasan kau semua senang lenang n kaya raya.Kau org semua di suruh ikat perut sampai Kempis.Ada kah dorg pndang kau dlm keadaan kau ssah.Padan dgn muka kau org undi pH sdang kn dorg berebut2 jawatan.Kerajaan mcm ni yg ksu org nak hrp kn membela kau org

Anonymous said...

Kalau vedio itu sahih buat ape AZMI harus bercuti lahanat cuti pulak ,BUBAR aje lah PARTY kaki main pantat n jubor ini PKRπŸ˜†πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜…πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜† dah sahih pun RAKYAT geli dan memalu kan tambah pula takut terpecit dosa2 yang mentri2 nya atau macai2 yang taksub dengan bakal konon menjadi PM 8, bubar aje sudah party PKR ini buat malu 1 dunia dan bangsa MELAYU aje, dulu bengali kaki jubor zaman sekarang MELAYU pulak kaki JUBOR auzubillah min zalik, inna lilah waina lilahi rajiun untok party PKR ini.πŸ‘‰πŸ‘Œ

Anonymous said...

Aikkk...apa dah jadi kat parti kunyit rakyat ni haah...presiden dan timbalan presiden kaki semburit pun dah berantakan ke...mesti dua2 tak mau mengalah untuk merangkul gelaran raja dan chief penyemburit terhebat kat negara ni..lantak lah kau labu!!!!!

Anonymous said...

Perang dah nak bermula akan berlaku kah reformasi 2 rindu dengan zaman reformasi boleh saya tanyakan pada tuan puan sekalian tak rindukah zaman reformasi

Anonymous said...

Cerita dah start wei... popcorn aku mana?

Anonymous said...

Anwar cermin muka dia nampak muka Azmin kat dlm 🀣🀣🀣🀣
Azmin cermin muka dia nampak muka Anwar kat dlm ... 🀣🀣🀣🀣

Anonymous said...

Berlaga la sesame kome. Saling mengencing, menyumbrit. Jahanam kerajaan skrg ni.

Anonymous said...

Marah betul azmin sama anuar.hahahaaa..dua dua tengok cermin..kita tengok siapa yang kena...hahaaa dua dua kunyit..

Anonymous said...

Udah bergolak lak PKR....tu yg canang2 konon UMNO bergolak...tak habis2 tuding jari sesama Pemimpin....masing2 nk tegak kn benang basah...dua kali lima je ko tu azmin...

tunfatimah said...

cermin pun malu nak tenguk balik kat depa! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous said...

Aduhhh....ni yg paling aku takott....bila 2 org gayboy bergaduhh....dah tau cmne ia berakhirr!!!! Geng kunyit klu gaduhh mmg dasyattt my fren....i tell uuu!!!! Auuwwww!!

tunfatimah said...

skg musim doyan. pekena cekodok doyan panas2 pun okey juga.

πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

tunfatimah said...

jemin dan nuar gaduh, khairuddin menempel. πŸ˜‚

khairuddin dah buat laporan polis terhadap nuar psl video xxxx.😁

kesian polis laa ni..takder kerja lain dah. puak2 pH dah naik gila!!!! πŸ˜‹

Anonymous said...

Hakikatnya..Allah maha adil..dulu bukan main lagi dituduh DLA dan UMNO yang menjadi dalang penyebaran video tu..sekarang rupa2nya, terbukti ia adalah hasil dari orang2 dalam PKR sendiri...memang patut lah berantakan sekarang di antara kedua2 kartel ni...dan pastinya..Bang Non takkan rasa jadi PM , dan karier politik Jemin hancur!!!!

Anonymous said...

Biarkan parti2 dlm ph ni bergaduh atas ego dan kebodohan pemempin mereka sendiri.bn dan pas duk diam2.umno dan pas jgn masuk bersatu dan ph.teruskan usaha penyatuan ummah.INSYAALLAH..rakyat akan pastikan kemenangan bn dan pas pru ke 15 nanti.

Anonymous said...

Pasal lubang jubuq, bertengko kome dlm PH, kuikui

Anonymous said...

Allah dah tunjukkan sama2 mereka bertelagah... ambbiiikkk

Anonymous said...

Akhirnya tuhan tunjuk jugak kebesarannya umno dan pas tak perlu menfitnah parti lawan mereka sendiri yg bercakaran

Anonymous said...

Aku harap kalau KES ini selesai janganlah HARGA kunyit Naik🀣🀣🀣

Anonymous said...

Mungkin inilah Pengakhiran pkr jika sudah tertulis. Hanya tuhan yg mengetahui.

Anonymous said...

Wah makin laris media sosial hari ini berbalas statement pemimpin2 pkr.. hancui la pakatan haru biru ni..

Anonymous said...

PKR dah nak pecah dah.. Azmin ngn Anwar pun dh isytihar perang. Takkan tak nampak lagi? PH ni mmg sampah. Janji taknak tunai tpi sibuk nak kuasa. Pasal Najib je kau bantai tak senang duduk. Tapi bila kena kat batang hidung PH, kau senyap taknak bantai, taknak serang. Penjuang konon...

Anonymous said...

Allah memang nak tunjuk tapi malangnya masih ramai orang islam yg tak nak insaf. Menang dgn fitnah takan kekal. Semoga anak2 muda yg sudah boleh mengundi memilih penyatuan ummah

Anonymous said...

Kita saksikan pulak pergolakan yg berlaku para pemimpin pkr...
Rakyat perhatikan gelagat mereka ni...
Tunggu nnti pru15 penangan dari rakyat utk mereka ni...

Anonymous said...

Bermulanya kehancuran pakatan harapan rasa2nya ada ke harapan lagi???????????rakyat satu malaysia nak tengok lpsni n satu dunia jadi gurauan sblm ni malaysia makmor berbilang kaum tapi kini apa dh jadi

ted manoff said...

Seronok plk tgk macaii terus kepanasan..merapu2 yg tentang perkara yg xpasti..komen sekadar penyedap hati....kikiiki..😹😹

ted manoff said...

Bila geng semburitan bergasak sesama sendiri, raykat pulak yg jadi mangsa. Ini memang betul2 parti PornHub. Bukan je harga kunyit akan naik mendadak. Malah harga popkorn, kuih samperit & KYjelly pun akan ikut sama melambong mencanak naik.. kikikii 😹😹
Ini le Malaysia Baru.. warna kekuningan merata rata.. kikikiki πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™ŠπŸ˜ΈπŸ€­

tunfatimah said...

Apa awak merapu ni? FuccccKkKk!!"

Anonymous said...

PERANG GELI GELEMAN SUDAH BERMOLA
NAK TULIS PUN RASA MELOYA TEKAK NI
MERECIK HAWAW MASAM KUNYIT SINI SANA
MACAI TAK RASA GELI KE PEGANG PANJI?

kikikikiki..

miajalipahJR


PERANG SAUDARA DALAM PKR GELI GELEMAN BERMULA...!!

TEMAN NAK TULIH PUN GELI GELEMAN GAH... MERECIK KUNYI HAWAH MASAM

YANG SEDANG DISIASAT BELUM LAGI TENTU KAKI GAY, YANG DAH MASUK PENJARA TU PATUTNYA REHATLAH DALAM POLITIK...

SEBABKAN KES NILAH SERUAN MAHADHIR UNTUK MELAYU BERSATU GAGAL'UMNO DAN PAS HILANG SELERA NAK MENYATUKAN MELAYU ISLAM... UMNO DAN PAS GELI GELEMAN NAK PEGANG PANJI KUNYIT HAWAW MASAM..

JON DOE KD POMEN BAWAH TANAH BUDAK SUMAN ASAL DRI SINGAPORE .. DEME SUME TAK GELI GELEMAN KE NAK PEGANG PANJI KUNYIT MASAM NIH....!!!??

tunfatimah said...

org dah tak heran dgn perkataan fuck. 😁 itu normal.

yang tak normal, semburit. πŸ˜‚

Anonymous said...

Biarkan mereka jubur menjubur sesama sendiri.

Keris berayon said...

FUCKKKKKK......KIKIKI

tunfatimah said...

nuar ckp dia dah cukup sokongan untuk jadi PM 8. Atok pun sokong dia. Lain ditanya lain pula dijawapnya. πŸ˜‚

kes semburit Sandakan gara2 nuar tak sabar nak jadi PM?? 😁😁😁

Anonymous said...

Gara-gara video semburit Azmin-Haziq- peralihan kuasa antara PM-7 dan PM-8, dalam masa terdekat ibarat jauh ikan daripada panggang!!!.

Dalam keadaan PKR menuju perpecahan, antara kubu Anwar dan Azmin, Tun Dr Mahathir tiada pilihan, melainkan meneruskan tugasan beliau sebagai Perdana Menteri, setidak-tidaknya sehingga kecohan dalam salah satu parti PH itu reda.

Dalam senaro sekarang, meskipun belum dimuktamadkan, siapa pasangan Haziq yang sebenarnya, namun secara tidak langsung, pasangan itu menunju sepenuhnya kepada Azmin.

Anggapan yang lojik, jika pasangan Haziq, bukanlah Azmin, sudah lama pihak polis telah membuat kenyataan berkaitan dua pelaku dalam video tersebut.

Kalau melihat, senario sekarang, nampaknya PKR sudah terbahagi dua- antara penyokong Anwar dan Azmin, keadaan ibarat pergaduhan tanpa peraturan- saling melepaskan tumbukan, antara satu sama lain.

tunfatimah said...

PKR tidak boleh mendesak madey utk serahkan jawatan PM kpd nuar dlm masa terdekat... πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€ paksa2 lama2 melepas!

Nuar akan kekal bakal PM ikat tepi. πŸ˜‚

Anonymous said...

Dah boleh sediakan jet untuk Kutty sekeluarga dan dah boleh tulis dan emailkan wishlist kepada Non. Mungkin akan berlaku peristiwa balas dendam dalam skala besar2an... ianya akan datang bersama2 juga dari DAP! Kita tunggu dan raikan!!!!!

tunfatimah said...

video haziq tulen kata IGP TETAPI pihak cyber security tidak dpt mengenalpasti 100% pelaku(s).
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous said...

Mun a fuck

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget