KL CHRONICLE: Video Haziq : Sandakan bukan Kali pertama Saya "bersama" Menteri

Thursday, June 13, 2019

Video Haziq : Sandakan bukan Kali pertama Saya "bersama" Menteri


Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong, Haziq Abdullah Abdul Aziz mengulangi dakwaannya bahawa dia memang terlibat dalam aksi seks bersama Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Mohamed Azmin Ali.


Hari ini, dia sekali lagi tampil di laman Facebook dan mendakwa rakaman video yang disebarkan sebelum ini bukan kali pertama mereka bersama.
“Pertama kali di Grand Continental Kuching, tiga tahun lalu, kemudian di Pullman Kuching semasa Pemilihan Parti (PKR) pada Oktober tahun lalu.
“Kami sekali lagi melakukannya di Hotel Grand Hyatt KL semasa tugasan kamu selaku Menteri Pengiring kepada Sultan Brunei pada Mac tahun ini dan bulan lalu di Fourpoint Sandakan,” katanya.
Mengulas lanjut, Haziq berkata kekurangan sokongan yang diterimanya selepas membuat pengakuan semalam menimbulkan persoalan mengenai keikhlasan kerajaan baru Pakatan Harapan (PH) dalam melaksanakan agenda reformasi.
“Saya dituduh mempunyai agenda politik oleh Perdana Menteri (Dr Mahathir Mohamad) selepas membuat pengakuan bersumpah,” katanya.
Haziq turut mendakwa Azmin menghantar setiausaha politiknya, Hilman Idham untuk berjumpa dengannya di sebuah restoran di Putrajaya bagi mententeramkan dirinya yang begitu takut.
“Dia paksa saya untuk menafikan bahawa diri saya dalam video yang tular itu dan meminta saya berbohong untuk dirinya.
“Saya mohon lebih masa untuk merujuk kepada ibu bapa saya dan ini menimbulkan kemarahannya.
“Selepas saya menolaknya, dia membuat ugutan dan berkata ‘ini’ akan berakhir dalam 48 jam dengan atau tanpa bantuan saya untuk berbohong,” katanya.
Haziq berkata beliau begitu kecewa dengan Azmin yang dipandang tingginya tetapi menyedari timbalan presiden PKR itu adalah “lelaki yang sakit” kerana tergamak merakamkan video aksi seks atas ranjang mereka.
“Saya sedari kamu lelaki yang sakit kerana hanya kamu yang yang boleh merakamkan video-video itu sebagai koleksi peribadi selepas menjemput saya ke bilik hotel pada semua kejadian,” katanya.
Haziq berkata dia bimbang lebih banyak video berkenaan akan disebarkan dengan Azmin boleh menafikannya dengan kelebihan sebagai seorang menteri tetapi masa depannya sudah berkahir.
“Kamu juga mempunyai perdana menteri yang berikrar memberi sokongan penuh sebelum sebarang siasatan rasmi dijalankan.
“Hanya kebenaran boleh membebaskan saya dan saya amat bimbang dengan keselamatan keluarga dan diri saya.,” katanya.
Rujukan: https://m.malaysiakini.com/news/479457

21 comments:

Anonymous said...

Kini giliran TALAM DUA MUKA pula terpalit dalam skandal DUBUR MENDUBURI... hanya inilah sahaja deliverables kerajaan Pakatan Hancing setelah lebih setahun memerintah...

Anonymous said...

Konspirasi nk jatuh kan ph aper..3 taun dulu baii..atok baik siasat..atok kan ke tk suka kaki bontot..jngan nk back up..
Apa2 pun yg paling gembira tentu la aljub..pesaing jawatan pm dh terkangkang..

Anonymous said...

DUBUR dan MENDUBURI, hanya inilah sahaja deliverables Malaysia Baharu PH. Yang lain semuanya kelaut.

Anonymous said...

Apalah nak jadi dengan kerajaan Dajjal Mata Satu DUBUR dan MENDUBURI ni?

Anonymous said...

Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong, Haziq Abdullah Abdul Aziz mengulangi dakwaannya bahawa dia memang terlibat dalam aksi seks bersama Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Mohamed Azmin Ali.



Hari ini, dia sekali lagi tampil di laman Facebook dan mendakwa rakaman video yang disebarkan sebelum ini bukan kali pertama mereka bersama.
“Pertama kali di Grand Continental Kuching, tiga tahun lalu, kemudian di Pullman Kuching semasa Pemilihan Parti (PKR) pada Oktober tahun lalu.
“Kami sekali lagi melakukannya di Hotel Grand Hyatt KL semasa tugasan kamu selaku Menteri Pengiring kepada Sultan Brunei pada Mac tahun ini dan bulan lalu di Fourpoint Sandakan,” katanya.
Mengulas lanjut, Haziq berkata kekurangan sokongan yang diterimanya selepas membuat pengakuan semalam menimbulkan persoalan mengenai keikhlasan kerajaan baru Pakatan Harapan (PH) dalam melaksanakan agenda reformasi.
“Saya dituduh mempunyai agenda politik oleh Perdana Menteri (Dr Mahathir Mohamad) selepas membuat pengakuan bersumpah,” katanya.
Haziq turut mendakwa Azmin menghantar setiausaha politiknya, Hilman Idham untuk berjumpa dengannya di sebuah restoran di Putrajaya bagi mententeramkan dirinya yang begitu takut.
“Dia paksa saya untuk menafikan bahawa diri saya dalam video yang tular itu dan meminta saya berbohong untuk dirinya.
“Saya mohon lebih masa untuk merujuk kepada ibu bapa saya dan ini menimbulkan kemarahannya.
“Selepas saya menolaknya, dia membuat ugutan dan berkata ‘ini’ akan berakhir dalam 48 jam dengan atau tanpa bantuan saya untuk berbohong,” katanya.
Haziq berkata beliau begitu kecewa dengan Azmin yang dipandang tingginya tetapi menyedari timbalan presiden PKR itu adalah “lelaki yang sakit” kerana tergamak merakamkan video aksi seks atas ranjang mereka.
“Saya sedari kamu lelaki yang sakit kerana hanya kamu yang yang boleh merakamkan video-video itu sebagai koleksi peribadi selepas menjemput saya ke bilik hotel pada semua kejadian,” katanya.
Haziq berkata dia bimbang lebih banyak video berkenaan akan disebarkan dengan Azmin boleh menafikannya dengan kelebihan sebagai seorang menteri tetapi masa depannya sudah berkahir.
“Kamu juga mempunyai perdana menteri yang berikrar memberi sokongan penuh sebelum sebarang siasatan rasmi dijalankan.
“Hanya kebenaran boleh membebaskan saya dan saya amat bimbang dengan keselamatan keluarga dan diri saya.,” katanya.
Rujukan: https://m.malaysiakini.com/news/479457

Anonymous said...

Sejak Bila Qazaf Dikenakan Ke Atas Peliwat?

Qazaf adalah hukuman kepada mereka yang membuat tuduhan berzina ke atas "perempuan-perempuan" yang secara zahirnya tampak baik.

Justeru apabila Setiausaha Politik Azmin Ali, Hilman Idham membuat laporan qazaf mengenai video yang tersebar, ada dua persoalan seperti di bawah yang perlu dijawab:

1. Adakah Azmin termasuk di dalam kategori "perempuan"..? Ini kes sesama jantan.

2. Sejak bila "meliwat" termasuk di dalam kategori zina?

Melemparkan tuduhan zina (lelaki dan perempuan)yang tidak berasas adalah diharamkan oleh syarak berasaskan pada nas-nas al-Quran dan al-Sunnah. Di antaranya,

1. Firman Allah Ta’ala:

Maksudnya : Dan mereka yang melemparkan tuduhan palsu (berzina) ke atas "perempuan-perempuan" yang suci bersih kemudian tidak membawa empat orang saksi maka deralah mereka (yang menuduh) dengan 80 kali dera dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya dan merekalah orang-orang fasiq.

2. Firman Allah Ta’ala:

Maksudnya : Sesungguhnya orang-orang yang menuduh (berzina) kepada "wanita-wanita" yang baik dan yang lupa (melakukan perbuatan keji) lagi beriman, mereka kena laknat di dunia dan akhirat dan bagi mereka azab yang pedih.

3. Sabda Rasulullah s.a.w.:

Maksudnya : Jauhilah tujuh perkara yang merosakkan, mereka bertanya ya Rasulullah apakah dia itu ? Rasulullah menjawab : “Menyengutui Allah, sihir, membunuh orang yang diharamkan Allah, memakan riba, memakan harta anak yatim, lari daripada peperangan di jalan Allah dan menuduh perempuan yang baik lagi beriman berbuat zina.

Kedua, di dalam kes DS Anwar Ibrahim vs Mohd Saiful Bukhari Azlan, Mahkamah Rayuan Syariah Wilayah Persekutuan, iaitu badan tertinggi dalam kehakiman syariah, telah membuat keputusan kes menuduh "liwat tidak termasuk dalam jenayah Qazaf." Mujahit nak keluar fatwa baru pulak ke..?? Kerajaan pH ini banyak benda pelik berlaku..!!

Kesimpulannya, Jabatan Agama Wilayah Persekutuan tidak perlu membuang masa menyiasat laporan Setiausaha Politik Menteri terbabit

ted manoff said...

Korang caya kerr berita merapu fitna nii..kikiki..macaii2 mmg suka berita2 fitna mcm nii..tersenyum datuk sri najib...kikiki..πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜€πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜„πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜‹

Anonymous said...

Ted, sebenarnya kau pun percaya kes ini benar, kan? Tapi disebabkan kau nak cari makan, terpaksa le kau pejamkan mata.. ha ha ha. Ted pun suka kaki semburit ni.. ha ha ha πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜πŸ˜€πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜„πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜‹

tunfatimah said...
This comment has been removed by the author.
tunfatimah said...

secara peribadi, aku tak suka dgn penyebaran cerita seks ni.

berita aib mcm ni mendatangkan rasa malu teramat kpd org Melayu dan Islam tak kira mana sokongan politik kita.πŸ€’πŸ€’πŸ€’

fitnah atau tidak biar sahaja pihak berkuasa berkaitan yg siasat. tak gitu? 😁😁😁

Anonymous said...

Elephant fight with elephant e-coli bacteria mati ditengah2... ish..ish.. rasa dah penat nak termuntah dengaq kisah2 DUBUR MENDUBURI dalam pakatan hancing ni...

Anonymous said...

sex & phancing berpisah tiada.
moga tersungkur di pru15.. pasti!

tunfatimah said...

ada tak polis siasat azmin atau haziq?

Anonymous said...

Maaf puan kami hanya menyiasat apabila terima arahan ....

Khairulryezal osman said...

Apa kecoh2 ni?? Berita bohong pun macai percaya? Kahkahkah! Jgn harap umno nk berkuasa semula! Pi mampos sama umno!

tunfatimah said...

saudara KO..macai pH ramai yg percaya!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous said...

anon 8.00pm,
Kau jgn nak menyamar jadi CTS lah.
Kes semburit ni bukan berita bohong, siap video dlm bilik hotel & pengakuan mangsa lagi sebagai bukti/saksi. Kalau kera jaan kau telus & ade integriti siasat le dgn adil & terperinci mcm siri CSI tu. Panggil pakar2 luar utk kaji video tu.. ha ha. Mahacai dah kantoi malu, mula le buat cerita merepek. Mana korang nak sorok muka? Dalam gua? Gua dah penuh.. he he he

UNDI PHcing DAPAT πŸ’©

Anonymous said...

ASS MIN
ASS MIN
ASS MIN

itu panggilan utk beliau skrg ni

HA HA
HE HE
HU HU

ted manoff said...

Tersenyum datuk najib melihat gelagat machainya..kikiki..πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜…πŸ˜†πŸ€—πŸ˜šπŸ˜™πŸ·

tunfatimah said...

pedih perut bang non dan azmin melihat gelagat macai each other! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£

Anonymous said...

lelaki yg sakit sbb rakam. .jika tak rakam sihatkah?

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget