KL CHRONICLE: @RafiziRamli 'sotong' yang cakap berbelit - belit #INVOKE #Negaraku #Malaysia #TN50

Saturday, June 10, 2017

@RafiziRamli 'sotong' yang cakap berbelit - belit #INVOKE #Negaraku #Malaysia #TN50

Sotong yang langsung tiada kredibiliti
Dulu:

Saman saya jika tuduhan fitnah, Rafizi cabar Khalid .

Rafizi cabar Shahidan failkan saman.

Rafizi cabar Ahmad Nazim saman jika tuduhannya salah.

Rafizi Cabar Jamil Khir: SAMAN saya Jika Betul Saya Fitnah.




Najib boleh saman saya kalau fitnah, kata Rafizi.

Isu TH, Rafizi Cabar Debat & Saman.

Rafizi Ramli sambut cabaran LTAT untuk saman dia.

Kini:

Rafizi said it was "just another day in court".

"I see a trend whereby UMNO uses court cases to build a case against me that I am not a credible person," he added.

Fuhhh... how more sotong can he get? Who in the world can be more sotong than this creature?

LSS.
---

Rafizi ketika ditemui wartawan di luar mahkamah mendakwa ada trend di kalangan pencabar politiknya untuk menggunakan kes mahkamah belum selesai bagi menyerangnya.

“Mereka mahu menunjukkan saya bukan seorang yang boleh dipercayai kerana mempunyai banyak kes tertunggak di mahkamah,” katanya.

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget