KL CHRONICLE: #YP Penipuan dalam pemilihan DAP terus beri kuasa kepada Lim Kit Siang & Lim Guan Eng

Tuesday, April 11, 2017

#YP Penipuan dalam pemilihan DAP terus beri kuasa kepada Lim Kit Siang & Lim Guan Eng


Baru - baru ini gempar seluruh negara apabila blogger Pro - Pembangkang Raja Petra Kamaruddin mendedahkan tindakan jijik dan tidak bertanggungjawab beberapa pemimpin DAP yang telah menipu dan memanipulasikan pemilihan parti DAP pada Tahun 2012 semata - mata untuk memastikan kemenangan dan kuasa terus berada di tangan anak - beranak Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng dalam DAP.



Bagi kami di #KLChronicle, perkara yang didedahkan oleh Raja Petra ini amat mengejutkan sekali. Ini kerana sebelum ini, terutamanya pada PRU - 13 DAP merupakan antara parti paling lantang sekali dalam mengkritik serta memfitnah Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) konon nya SPR terlibat dalam penipuan pilihan raya namun rupa - rupanya fitnah DAP terhadap SPR ini sebenarnya merupakan satu "diversion tactic" untuk menutup penipuan DAP dalam pemilihan dalaman parti. 

Cina dikeluarkan, Zairil dimasukkan dalam CEC untuk memastikan Melayu dapat "screw" Melayu
Siapa boleh lupa skandal "Microsoft Excel" DAP. Pada mulanya semua orang tahu ahli - ahli akar umbi DAP tidak langsung memilih wakil Melayu untuk berada dalam Ahli Jawatankuasa Pusat parti. Perkara ini mengejutkan pemimpin kanan parti seperti Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng kerana mereka tahu tembelang DAP sebagai sebuah parti akhirnya dibuktikan sendiri oleh ahli akar umbi. 

Sebagai "damage control', DAP mengumumkan terdapat kesilapan dalam perkiraan undi dan selepas beberapa jam tiba - tiba pada tempat ke - 20 (tempat akhir) Zairil Khir Johari telah dipilih sebagai Ahli Jawatankuasa Pusat. Namun ini semuanya merupakan satu sandiwara DAP untuk meletakkan "orang Melayu" dalam Ahli Jawatankuasa Pusat DAP. Namun kita jangan mudah tertipu.

Zairil bersama kekasih beliau, Dyana Sofya
Zairil Khir Johari yang merupakan teman lelaki Dyana Sofya bukan merupakan seorang lelaki beragama Islam. Malah, Zairil Khir Johari bukan anak sebenar Allahyarham Tan Sri Mohamed Khir Johari, pemimpin veteran UMNO yang juga anggota Kabinet pertama kerajaan pimpinan Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj. Beliau sebenarnya merupakan anak Puan Seri Christine Lim, isteri kedua yang dikahwini Allahyarham selepas isteri pertamanya, Puan Sri Kalsom Abdul Rahman meninggal dunia.

Gunakan Melayu supaya boleh skrew orang Melayu, sesiapa bersama DAP adalah pengkhianat bangsa!
Nama sebenar Zairil Khir Johari adalah Christopher Ross Lim dan beliau sebenarnya bukan lah orang Melayu seperti yang diwar - warkan oleh Lim Kit Siang. Lim Kit Siang hanya menggunakan Zairil Khir Johari untuk "screw" orang Melayu seperti yang selalu diperkatakan oleh penceramah DAP Hew Kuan Yau. Malah Hew Kuan Yau juga baru - baru ini mengatakan "Orang Melayu Bodoh" dalam satu ceramah beliau. 

Persoalan sekarang, Lim Kit Siang sendiri tidak telus dalam pemilihan parti, merupakan seorang penipu dan membenarkan anak didik beliau menjahanamkan negara dengan memainkan sentimen perkauman. Adakah pemimpin ini yang kita mahu jadikan sebagai pemimpin negara menggantikan kepimpinan Melayu Islam yang kita ada sekarang ini? Jangan sampai apa sahaja nikmat yang kita ada sekarang digadaikan kepada Cina bangsat DAP.  

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget