KL CHRONICLE: Video Mahathir dihina, Mukhriz entah kemana

Saturday, February 25, 2017

Video Mahathir dihina, Mukhriz entah kemana


Pengerusi Parti Pribumi Bunga Malaysia Dr. Mahathir Mohamad hari ini tanpa dijemput hadir secara mengejut di program yang dianjurkan oleh aktivis Reformasi pasca era 1998 yang diadakan di IDDC, Shah Alam. 


Apabila Dr. Mahathir mula memasuki dewan, para hadirin telah mencemuh dan mengkeji beliau dengan pelbagai tohmahan seperti *#Firaun*, *#Zalim*, serta melaungkan slogan lain seperti *#Reformasi* dan *#BebasAnwar*. 

Malangnya,apabila diberi peluang berucap, De. Mahathir hanya menyeru para hadirin untuk bersama - sama beliau menjatuhkan kerajaan yang ditadbir oleh Perdana Menteri Yang Amat Berhormat Datuk Seri Haji Najib Bin Tun Abdul Razak tanpa memberi respon terhadap segala tohmahan dan hinaan yang dilemparkan oleh aktivis reformasi.

Kesian, seorang yang dahulunya sangat berkuasa kini terpaksa merayu sokongan dari mereka - mereka yang menghina beliau. Anak pula hilang entah kemana tidak ada untuk menjaga ayah yang sudah hampir 92 tahun.

*Video Mahathir dihina* :  https://youtu.be/jIem-jFgtVo

*Facebook Kabir Akram* : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155031206558879&id=741883878

1 comment:

Unknown said...

Peristiwa...ini membuktikan..tdm politikal reading and action..dah tumpul..mungkin akibat terdesak maka akal akan jadi mono thinking...faktor usia pun ya jugak.....anak yg tak mampu menjaga bapanya dari tragedi begini...lupakan lah nak menjaga negara dan bangsa..ini semua dongengan tanpa subtitle...org tak akan faham dan sentiasa dikelirukan...enough is enough..

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget