KL CHRONICLE: #PadanMuka @mpkotabelud : Syarikat sokong @bersih2 akan disenaraihitamkan serta merta.

Sunday, October 23, 2016

#PadanMuka @mpkotabelud : Syarikat sokong @bersih2 akan disenaraihitamkan serta merta.

Image result for rahman dahlan

(1) Saya ambil maklum pandangan Awang Selamat dalam Mingguan Malaysia hari ini. @UMonline

(2) AS menulis mengenai ada syarikat-syarikat yang menaja perhimpunan haram Bersih dengan tujuan menggulingkan kerajaan



(3) Tetapi  pada masa yang sama syarikat-syarikat ini mendapat kontrak dari kerajaan.

(4) Saya bersetuju dengan pandangan beliau bahawa syarikat berkenaan perlu disenaraihitamkan.

(5) Saya akan minta EPU dan UKAS untuk melihat semua latar belakang syarikat yang memohon kontrak kerajaan melalui mereka.

(6) Syarikat yang jelas menyokong perhimpunan haram akan disenaraihitamkan serta merta.

(7) Saya pasti banyak lagi syarikat lain yang mampu memberikan terma yg setanding atau lebih baik kpd kerajaan yang perlu diberi peluang.

(8) Masa untuk berlembut dan bertoleransi sudah berakhir. Syarikat yang membantu gerakan mengugat keselamatan ekonomi negara akan saya pulau.

-tamat-

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget