KL CHRONICLE: Diskaun Tambang 50%, @RazlanRafii ucap terima kasih kepada PM @NajibRazak

Thursday, August 25, 2016

Diskaun Tambang 50%, @RazlanRafii ucap terima kasih kepada PM @NajibRazak




TERIMA KASIH PM DATO' SRI NAJIB RAZAK TUNAI PERMINTAAN BADAN PERHUBUNGAN UMNO WILAYAH PERSEKUTUAN

Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan (PPUWP) melahirkan penghargaan dan ucapan terima kasih kepada Perdana Menteri YAB Dato' Sri Najib Tun Razak atas pengumuman tawaran diskaun 50% untuk pengguna perkhidmatan LRT dan monorel pada awal pagi.


Meskipun tawaran diskaun tersebut hanya tertakluk untuk satu jam pertama permulaan perkhidmatan tren ini, namun ianya sedikit sebanyak menggembirakan pelbagai pihak terutamanya mereka yang berpendapatan rendah dan pertengahan.
Pada Perhimpunan Agung UMNO 2015 yang lepas, saya mewakili Badan Perhubungan UMNO Wilayah Persekutuan membahaskan usul kos sara hidup warga kota yang terbeban dengan kenaikan kadar tambang pengangkutan awam dan kenaikan kadar tol di Lembah Klang dan pelbagai isu lagi.

Alhamdulillah suara warga kota didengari dan direalisasikan oleh kerajaan pusat yang ditadbir oleh Presiden UMNO kurang setahun daripada cadangan ini disampaikan. Ini membuktikan kerajaan di bawah Dato' Sri Najib Tun Razak peka, sentiasa mendengar dan mencari pelbagai inisiatif membantu meringankan kos sara hidup rakyat di negara ini. 

PPUWP akan terus ke hadapan memperjuangkan untung nasib warga kota dan dalam masa yang sama berharap lebih banyak lagi insentif sebegini terus diberikan kepada rakyat pada masa akan datang.

Terima kasih Perdana Menteri.

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !


MOHD RAZLAN BIN MUHAMMAD RAFII
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget