KL CHRONICLE: Kenyataan PM @NajibRazak Tentang Program #Nothing2Hide #KekalNajib

Friday, June 5, 2015

Kenyataan PM @NajibRazak Tentang Program #Nothing2Hide #KekalNajib


Saya sentiasa bersedia dan komited untuk berjumpa dan berdialog dengan badan-badan bukan kerajaan bagi membicarakan perkara berkaitan negara dan masyarakat.




Apapun perjumpaan dan dialog tersebut hendaklah berjalan dalam suasana yang tenang dan baik agar membawa kepada perbincangan yang berfaedah pada kita semua. Jika kita ikhlas dan bersikap terbuka perbincangan dan dialog boleh bawa kebaikan bersama.

13 comments:

anon 2 said...

Bugis pondan - takut dgn Tun Dr M yg dah 90 tahun.

Lepas tu suruh seorang buat kacau kat pintu supaya dapat gunakan alasan keselamatan konon. Tun Dr M tak apa apa pun. Sampai akhir acara takde pun orang mati ke, cedera ke, kena tembak ke .....

Tak cukup dayus, suruh polis tamtkan ucapan Tun yg tak dibayar pun. Yang ikhlas jelas adalah Tun Dr Mahathir.

Yg jelas sekali bapuk adalah Najib - kecut tel*q. Tak tahu malu, baru semalam mengaku dgn bongkak ada "warrior spirit" konon.

Kesian Bugis dikawal sepenuhnya dgn Minang (kerbau).

izham mohd said...

Penyokong Tun Mamak sudah tukar jd celaka mcm penjilat Ketum.
Seruan2 syaitan supaya berperang sesam sendiri ditiupkan dalam darah2 pencacai MAdeay.

Semakin gila taksub pd Tun sehingga tak sedar diri lagi..inilah sikap Melayu..
Sama seperti Melayu yg berguling atas jalan demi DAPig dulu..

bangsa aku semakin parah.. tunggu masa untuk di jajah semula..baru sedar diri..

Wahai anjing belaan Madeay.. kamu tetap akan ditolak majoriti ahli2 UMNO yg sayangkan UMNO dan memelihara adab. menyalak lah wahai pencacai Madeay..

kuat2 mcm PASMA menyalak pada PAS..akhirnya PASMA tetap tumbang dan ditolak mentah2 oleh ahli2..

anon 2 said...

Yg menyalak tu macai kangkung dan hippo. Gila habuan kuasa dan harta. Sanggup menipu mencuri memfitnah dan macam macam lagi dosa

blogger pun ramai yg subahat menjilat hippo. Kangkung tu memang blur sotong takut dgn ornag tua berumur 90 tahun

dan juga takut bini - ada video sihippo siku si kangkung layu

hee hee hee

ramlan aziz said...

Spinning king ya...ok arr...but not gud enough la....

amir zahini Sahrim said...

Camne pas periksa..soalan x jawab

izham mohd said...

Cmne nk jawab kalao soalan bodoh dan xde dalam slibus..
Buat apa jawab kalau soalan tu dtg dari orang gila..sebab orang gila akan tanya soalan yang tiada jawapan..

syabas PM jgn layan soalan orang gila.

anon 2... setakat nk menyalak dlm blog mcm tikus ni boleh lah..
lihat mcm PASMA menguasai segala ruang pemikiran siber utk jatuhkan ulama PAS.. tp akhirnya ahli2 PAS tetap pilih ulama..

Najib takkan tumbang dgn kerja jahat Tun skrg.. itu shj jwp konklusinya..

Labu8455 said...

izham mohd - kami faham dalam setiap blog perlu ada anjing seperti kamu untuk melindungi tuannya (Kangkong)cuma apa yang diharapkan sianjing tahu apa yang dipertahankan nya dan perlulah berserta dengan fakta.

Kome Sokmo said...

Menang sorak kg tergadai. Mudahnya melayu dipesongkan. Kali ini tidak semudah itu presiden umno akan ditelunjukkan. Yg menentukan siapa presiden bukan seorang tp berpuluh2 ribu ahli umno seluruh Malaysia. Tlg hormati pilihan dan kepercayaan mrk.

Kome Sokmo said...

Menang sorak kg tergadai. Mudahnya melayu dipesongkan. Kali ini tidak semudah itu presiden umno akan ditelunjukkan. Yg menentukan siapa presiden bukan seorang tp berpuluh2 ribu ahli umno seluruh Malaysia. Tlg hormati pilihan dan kepercayaan mrk.

Kome Sokmo said...

Menang sorak kg tergadai. Mudahnya melayu dipesongkan. Kali ini tidak semudah itu presiden umno akan ditelunjukkan. Yg menentukan siapa presiden bukan seorang tp berpuluh2 ribu ahli umno seluruh Malaysia. Tlg hormati pilihan dan kepercayaan mrk.

hah! said...

Lain kali PM Najib jgn cabar siapa2 berdebat biarpun PM Najib di pihak yang benar..........nanti polis halang rakyat yg nak mendengar penjelasan PM Najib atas sebab2 keselamatan. Biarkan pembangkang membawa berita2 tak sahih tentang PM Najib....PM Najib mesti diam disebabkan 'faktor keselamatan'!

gabenor johor said...

Pd tahun 1998 Tun M pun x berani berdebat dan berdailog dgn anak didik kesayangan beliau iaitu Anwar

Fikir said...

Kesian penjilat kangkung dan hippo - benang dah basah pun nak tegakkan. Satu dunia sedang ketawakan kangkung takde tel*q.

Kat sini pulak ada yg masih buta, tuli nak jaga periok nasi.

Pencuri besar 42 billion masih dilindungi - jawablah nanti bila penjilat kangkung dan hippo ni kena tanggung beban bayaran hutang. Bukan saja keluarga pun kena tanggung malah keturunan pun akan dibeban hidup mewah sihippo tu.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget