KL CHRONICLE: @mediaumno : BODOH PUNYA M.P SHAH ALAM @KhalidSamad

Tuesday, September 4, 2012

@mediaumno : BODOH PUNYA M.P SHAH ALAM @KhalidSamad




Ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad tidak menolak kemungkinan individu yang memijak potret Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor tersebut diupah oleh Umno demi untuk dijadikan sebab untuk menghentam Pakatan Rakyat (PR).
“Tidak mustahil Umno yang taja mereka untuk mencetuskan provokasi serta memperbesarkan isu berkenaan,” katanya ketika dihubungi oleh The Malaysian Insider semalam.
KL CHRONICLE
Apa punya bodoh la M.P Pas ni, kalau budak tu di upah oleh UMNO, xde la sampai semua blog pro - BN bongkar siapa pelaku tersebut. Even PM pun  dah kecam tindakan mamat tersebut. Jika dilihat kembali, budak yang buat tu memang "anti establishment". 
Lagi satu, ini je ke tahap pemikiran pemimpin PAS ?? Apa yang berlaku semua salah UMNO? Isu Hudud x jadi salah UMNO? air kelantan kotor salah UMNO? rumah urut beribu di Selangor salah UMNO? kalau macam tu xpayah jd YB la oi.. abang kau pun M.P Johor Bahru. Pegi tanya dia ini kerja UMNO ke apa.. dok hina UMNO sana sini, tapi kenapa abang kau masih lagi ahli UMNO? 
Sebelum menuding jari kat orang tolong cermin diri sendiri sikit Khalid Gereja. 

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget