KL CHRONICLE: Ucapan Datuk Huan dapat sambutan hangat dari ahli & penyokong PAS

Monday, February 5, 2018

Ucapan Datuk Huan dapat sambutan hangat dari ahli & penyokong PAS



Syabas dan tahniah diucapkan kepada Datuk Huan Cheng Guan, Timbalan Presiden Parti Cinta Malaysia apabila ucapan beliau dihadapan ribuan orang penyokong PAS mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. 




Malah jika dilihat dari video yang dikongsi oleh netizen, rata - rata penyokong dan juga ahli PAS di Pulau Pinang bersetuju kerajaan Pulau Pinang ditukar dan diganti dengan kerajaan yang lebih baik dan prihatin dengan kehendak rakyat.

Sumber video : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1713097632046097&id=100000376295318


Rakyat Pulau Pinang sudah bosan dengan sikap bongkak, sombong dan "samseng" oleh barisan kepimpinan DAP Pulau Pinang. Orang Pulau Pinang mahukan perubahan dan PRU kali ini merupakan peluang yang terbaik untuk "tendang" Lim Guan Eng keluar dari Pulau Pinang.


Bagi kami di #KLChronicle, apa yang dikatakan oleh Datuk Huan ada benarnya. Malu rakyat Pulau Pinang mempunyai Ketua Menteri macam Lim Guan Eng yang kini terpalit dengan skandal rasuah dan sudah didakwa di mahkamah. Malah jika dilihat dari "track record" dan juga cara DAP mentadbir Pulau Pinang, boleh dikatakan Pulau Pinang sudah hancur "dikerjakan" DAP. 

Setuju?

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget