KL CHRONICLE: Kini @cmlimguaneng Hina Surau, Samakanya dengan Chalet Pesta Bogel Pulau Pinang

Friday, August 8, 2014

Kini @cmlimguaneng Hina Surau, Samakanya dengan Chalet Pesta Bogel Pulau Pinang


Ketua Menteri Pulau Pinang, Saudara Joseph Lim Guan Eng nampaknya semakin biadap apabila mengatakan Pesta Bogel yang diadakan di satu kawasan chalet di Pulau Pinang berlaku di Surau tempat umat Islam beribadah.





bukan itu sahaja, Lim Guan Eng juga telah "tweet" perkara ini dengan melabelkan surau tersebut sebagai sebuah chalet tempat berlakunya maksiat. Tidakkah Lim Guan Eng berfikir tentang sensitiviti umat Islam sebelum mengeluarkan kenyataan sedemikian?





2 comments:

usin said...

Kominis ni stail dia dh faham.dah. Bila dia kantoi tak boleh jawab @ mati akal, dia akan carik pasal dgn salahkan pihak lain supaya pihak lain emosi dan jd marah. Boleh la dia lari dari isu sebenar. Nampak tak bodohnya skil kominis ni bela diri. Mcm mat ganja punys stail, murah dan lemah. Ini ketua menteri? Bodoh punya stail....

PUTRA CHUBADAK said...

Kalau korang lantik dan pilih parti komunis malaysia moden ni, selagi itu " bahalul dan musibat, laknatullah" ni akan mencari alasan /berselindung dgn menyalahkan orang untuk menutup kelemahan sendiri. Itu sebab diZaman British, kaum LGE/LKSiang ni ditempatkan dikg2 baru (di KL dipanggil KEPONG) untuk cegah kaum ni dipengaruhi KOMUNIS. Sekarang bila mereka dah bebas, mereka lrbih dahsyat dpd KOMUNIS.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget