KL CHRONICLE: @AirAsia Menipu Pelanggan, @HishammuddinH2O Mahu @AirAsia Beri Penjelasan

Friday, May 9, 2014

@AirAsia Menipu Pelanggan, @HishammuddinH2O Mahu @AirAsia Beri Penjelasan


Hari ini negara dikejutkan dengan penipuan syarikat penerbangan tambang murah @AirAsia yang mengenakan lebihan caj sebanyak RM 3.00 bagi setiap penumpang yang menggunakan perkhidmatan di KLIA2. 



Apa yang lebih mengejutkan adalah lebihan caj ini tidak diberitahu kepada kerajaan dan AirAsia seolah pandai-pandai kenakan lebihan caj dan kemudian gunakan duit ini sebagai untung syarikat.

 


It was a commercial decision to charge users extra for using KLIA2 and this is not fair. Kerajaan tidak naikkan cukai airport tapi kenapa AirAsia pandai-pandai caj lebih? Saya harap kerajaan dapat ambil tindakan sewajarnya terhadap syarikat yang menipu pelanggan sebegini. 

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget