KL CHRONICLE: Video @ChewMeiFun Jawab Isu Fitnah Pembangkang Berkaitan Kes Mendera Amah #Comeyfun #Kajang

Saturday, March 22, 2014

Video @ChewMeiFun Jawab Isu Fitnah Pembangkang Berkaitan Kes Mendera Amah #Comeyfun #Kajang



Segala fitnah oleh pihak pembangkang berkaitan kononnya calon BN Datin Paduka Chew Mei Fun "mendera" pembantu domestik beliau kini telah terjawab. Terbukti cubaan jijik dan keji pihak pembangkang untuk menjatuhkan calon BN telah gagal sama sekali. Datin Paduka Chew Mei Fun telah memberikan kenyataan beliau dan menjawab segala fitnah yang dilemparkan oleh pembangkang terhadap beliau.

Sukacita saya hendak flashback sedikit berkaitan fitnah yang dikeluarkan oleh pembangkang ini. Pada mulanya mereka keluarkan poster berikut:






Poster ini juga telah diletakkan logo PERKASA untuk menipu rakyat bahawa poster ini dilakukan oleh PERKASA untuk menjatuhkan kredibility MCA dan BN. Satu cubaan yang lemah oleh pembangkang untuk melagakan kerajaan dan NGO seperti PERKASA. Alhamdulillah ini tidak berlaku. 

Kemudian, apabila disiasat dengan lebih teliti, fitnah pembangkang sekali lagi "dibogelkan" apabila kes mendera amah ini yang dikatakan berlaku pada tahun 2010 melibatkan seorang rakyat Malaysia di Pulau Pinang! 

Anda boleh baca keratan akhbar di SINI, dan SINI 

Ha ha, kantoi sekali lagi lah puak PKR ni nak menipu...:P

KREDIT KEPADA TEAM MEDIA KEDAH (TMK) for the VIDEO


No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget