KL CHRONICLE: Respons Kepada Artikel The Malaysian Insider Bertajuk "Idris Jusoh: Hantar anak ke luar negara jika tidak setuju pelan pendidikan negara"

Tuesday, September 10, 2013

Respons Kepada Artikel The Malaysian Insider Bertajuk "Idris Jusoh: Hantar anak ke luar negara jika tidak setuju pelan pendidikan negara"

Saya terbaca artikel yang telah disiarkan sebentar tadi di The Malaysian Insider yang bertajuk "Idris Jusoh: Hantar anak ke luar negara jika tidak setuju pelan pendidikan negara" . Artikel yang ditulis adalah berniat jahat, tidak bertanggungjawab dan objektif utama adalah menyemai rasa benci rakyat terhadap kerajaan. 



Yang Berhormat menteri telah mengeluarkan kenyataan berikut:  

Kalau ada kata sistem tak baik dan nak hantar anak ke luar negara kita tak halang, tapi kita nak pastikan sistem kita bertambah baik 

Jadi persoalan saya dimana dalam kenyataan YB Mentei ada menyebut atau menyuruh rakyat untuk hantar anak mereka ke luar negara?

Saya berharap rakyat usahlah tertipu dengan spin bodoh media pembangkang ini. The national education blueprint is developed to help our kids and improve our education system. Usahlah sebab terlalu taksub dengan pembangkang perkara yang baik seperti ini pun kita tolak. 

We shall evaluate this blueprint dan kalau ade kekurangan beri input atau feedback kepada kerajaan melalui online media dan sebagainya. Insyallah 

Kepada ALLAH SWT kami Berserah

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget