KL CHRONICLE: @mediaumno : DAP sahkan mereka menganjurkan Majlis Kesyukuran selepas memenangi 12 kerusi di Sarawak!

Thursday, October 11, 2012

@mediaumno : DAP sahkan mereka menganjurkan Majlis Kesyukuran selepas memenangi 12 kerusi di Sarawak!



DAP hari ini mengesahkan mereka menganjurkan Majlis Kesyukuran selepas DAP memenangi 12 kerusi di Sarawak.

Pengerusi DAP Sarawak, Wong Ho Leng berkata, majlis yang dianjurkan pada 16 April 2011 itu juga turut dihadiri pemimpin DAP yang beragama Buddha.

"Majlis itu turut dihadiri pemimpin utama termasuk Setiausaha DAP Sarawak dan Ahli Parlimen Bandar Kuching, Chong Chien Jen, yang beragama Buddha.

Ini menunjukkan, kenyataan yang dikeluarkan oleh Ustaz Nasharuddin Mat Isa semalam , yang satu majlis kesyukuran anjuran DAP telah diadakan di Sarawak tahun lalu adalah benar dan bukan satu penipuan. 

"Selepas pilihan raya di Sarawak baru-baru ini, untuk meraikan kemenangan, parti DAP contohnya, di Sarawak, telah ada satu perhimpunan yang diadakan di satu tempat sebagai majlis kesyukuran.

"Dalam majlis kesyukuran itu antara perkara yang disebut dan didoakan adalah supaya Malaysia menjadi negara Kristian.

"Kerana kemenangan yang besar sudah ada doa supaya Malaysia jadi negara Kristian," katanya sewaktu membentangkan kertas kerja di program Wacana Pemikiran Dan Peradaban Ummah ke-4: Seminar Dakwah Nasional anjuran Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia.


Yang hairan nya sekarang, kenapa Khalid Samad dan Mat Sabu terus berang dan mengkritik Ustaz Nasha? Mat Sabu dipetik telah berkata kenyataan Ustaz Nasha adalah satu fitnah terhadap DAP. Amboi abg mat, bukan main support lagi DAP dan Lim Guan Eng, tahu lah awak tu Anggota Lembaga Pengarah Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang Sdn Bhd (PBAPP). Takut hilang duit, sanggup gadai agama dan tikam sahabat - sahabat dalam PAS. 

Hancur..

P/S : Dah daftar mengundi?


No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget