KL CHRONICLE: Gambar Ketua Umum Pembangkang Beraya di #London #Raya #Aidilfitri #MasyukRata

Monday, June 26, 2017

Gambar Ketua Umum Pembangkang Beraya di #London #Raya #Aidilfitri #MasyukRata

Raya pun pakai skirt?

Korang beraya kat mana?

Negarawan sekeluarga beraya di kota London. Jauh dari kesesakan jalan raya, lemang dan juga jauh dari orang Melayu yang taksub menyokong mereka dari belakang.

Pemimpin yang baik, dia akan beraya bersama penyokong dan juga rakyat.

#HidupPenuhKepuraan
#HidupBunga


9 comments:

Anonymous said...

Blogger Musibat sebok pasal orang pakai skirt..

Kenapa ko tak bagitau satu Malaysia Mak dan Bini kau pakai Slyar dalsm ka tak??!!

You are such a big Mother F_cker!!!

Anonymous said...

Blogger makan hasil haram memburuk2kan orang lain!!

Blogger Sial!!

Rohafizan Zainudin said...

Muahahahhaha... Ada yg Panas hati lah pulak, Alehhh..cuba tu kalau keluarga Najib ada yg pakai skirt di Hari Raya... Aku rasa Macai yg Panas hati ni jugak yg pertama sekali bagi kecaman, jgn nak hipokritlah... Tahulah Mahathir dewa korang. Tak boleh di sentuh langsung hahahaha...

Anonymous said...

Dewa kerala penjahanam Melayu mmpunyai pencacai yy jauh lbh tksub dr pengganas daesh. Lidah biawak.. Macai lupa ke Mahatahik kutuk bini pemimpin negara kaw2. Kcau tepi kainbini org.. Gemuklah itu ini bolehplk?

Anonymous said...

Mahafiraun beraya di London hasil daripada samun harta rakyat selama 22 tahun jadi PM berkuku besi. Mahafiraun kata Anwar tidak layak jadi PM kerana seks di luar tabii. Akan tetapi, kedua-dua anak angkat keturunan Pakistan dan cucu (anak Marina) boleh puak ikut kehidupan LGBT. Banyak kepura-puraan Mamak keturunan Kerala ni, entah entah Islam pun hanya lakonan semata-mata untuk menipu rakyat yang kebanyakkannya kaum Melayu dan beragama Islam.

Adif Firdaus said...

Hari-Hari Duit Masyuk :) >> http://jutawan-app.blogspot.my

Anonymous said...

Pemimpin yg baik x songlap duit negara dan rakyat utk joli

Anonymous said...

Kalau dah x ingat nak mampos mcm tulah...

Anonymous said...

Dengar cerita orang ke...nampak dengan mata sendiri ni...

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget