KL CHRONICLE: Hanya 150 Orang Hadir Perhimpunan #KitaLawan Anjuran @NikNazmi dan @Tianchua

Saturday, February 28, 2015

Hanya 150 Orang Hadir Perhimpunan #KitaLawan Anjuran @NikNazmi dan @Tianchua

@NikNazmi gagal dalam usaha membawa lebih ramai orang turun ke jalan

Portal pembangkang The Malaysian Insider sebentar tadi melaporkan bahawa perhimpunan #KitaLawan anjuran PKR telah gagal menarik sokongan orang ramai apabila hanya 150 orang yang hadir memberi sokongan untuk membebaskan banduan Anwar Ibrahim dari penjara Sungai Buloh.





Bagi kami di #KLChronicle dengan jumlah yang kecil sebegini, telah terbukti bahawa rakyat telah naik muak dan letih dengan semua demonstrasi dan perhimpunan yang dianjurkan oleh PKR hanya untuk membebaskan banduan bernama Anwar Ibrahim.

Sebenarnya, jika dilihat kes banduan yang bernama Anwar Ibrahim ini dipolitikkan oleh PKR dan bukan UMNO. PKR tahu bahawa only the "Anwar brand" still holds value. Tanpa Anwar PKR akan bungkus selamanya.

Jadi persoalanya, adalah PKR terlalu tandus dengan pemimpin sehingga terpaksa berdemo dan berhimpun untuk mendesak kerajaan membebaskan banduan Anwar Ibrahim supaya PKR mempunyai ketua mereka kembali?

2 comments:

mk said...

Hanya 75 pasangan Yak Auw yg hadir..Trend dah berubah "Say No To Gay Life Style" Kesian pada sang isteri isteri yg laki mereka yg Hadir tu..begitu juga cucu cucu yg datuk mereka yg hadir tu.. Tak ketinggalan bapa bapa yg anak anak mereka yg hadir tu.. punah harapan keturunan mereka..

Unknown said...

Altantuya tu sapa yg bunuh ek..?eh sori salah topik pulak..

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget