KL CHRONICLE: Sudah tiba masanya orang Melayu Islam di #Malaysia rapatkan saf dan rampas kembali kuasa politik kita #HarimauMalaya #NationalCalling #Haze

Tuesday, September 10, 2019

Sudah tiba masanya orang Melayu Islam di #Malaysia rapatkan saf dan rampas kembali kuasa politik kita #HarimauMalaya #NationalCalling #Haze



1. Sudah hampir 15 bulan negara tercinta kita mempunyai kerajaan yang baru. Kerajaan baru ini adalah kerajaan Pakatan Harapan dimana kerajaan ini ditunjangi oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang mempunyai jumlah kerusi parlimen yang paling tinggi diikuti oleh Democratic Action Party (DAP). Dua lagi parti kecil iaitu BERSATU & PAN melengkapkan kolaborasi politik ini. Ini juga pertama kali dalam sejarah tanah air kita, parti paling besar bagi orang Melayu dan Islam, iaitu UMNO hilang kuasa.


2. Secara umum, bila parti UMNO hilang kuasa, makna nya orang Melayu Islam hilang kuasa. Kini di blok pembangkang adalah dua parti terbesar bagi orang Melayu dan Islam iaitu UMNO & PAS. Dalam usaha untuk merampas kembali kuasa orang Melayu Islam yang telah hilang, UMNO dan PAS bersetuju untuk bekerjasama. Namun kerjasama ini mendapat kritikan dari pelbagai pihak, termasuk pihak kafir malah orang Islam sendiri yang berada di blok kerajaan mempertikaikan penyatuan ummah ini antara dua parti Melayu Islam terbesar di negara ini.

3. Perlu diingatkan bahawa, Allah [s.w.t] menerusi para nabi secara umum, dan Nabi Muhamamd [s.a.w] secarakhusus telah menjelaskan kehendak-Nya kepada manusia sekalian alam bahawa Dia [Allah] menyukai perpaduan dan tidak menyukai perpecahan ummah.  Keterangan ini dapat dilihat dengan begitu banyak dalam al-Qur’an. Contohnya 
Al-Qur’an, surah Ali ‘Imran (3): 103 dimana ayat tersebut bermaksud:

Dan berpegang teguhlah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah"

4. Sebagai seorang Melayu Islam, sudah tiba masanya kita sama - sama bersatu, rapatkan saf dan rampas kembali kuasa yang pernah kita miliki suatu ketika dahulu. Sejarah telah membuktikan selama 62 tahun, walaupun orang Melayu Islam berkuasa di tanah yang berdaulat ini, tidak pernah kita (orang Melayu Islam) menindas golongan bukan Islam. Rakyat hidup secara harmoni dibawah pemerintahan majoriti Melayu Islam. 

5. Namun malangnya, sekarang ini setelah peralihan kuasa berlaku nampaknya beberapa perkara yang penting bagi orang Melayu Islam diusik oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dan seterusnya mengguris perasaan kita. Jadi, sebagai rakyat yang bertanggungjawab, sudah tiba masanya kita orang Melayu Islam bersatu, sokong penyatuan ummah yang dibawa oleh NGO - NGO Melayu Islam dan seterusnya para PRU -15 yang akan datang, kita rampas kembali hak kita melalui proses demokrasi.

6. Boleh kita buat begitu?

Allahuakhbar! Allahuakhbar! Allahuakhbar!

56 comments:

Azam said...

Syabas Admin. Semoga Allah SWT mudahkan urusan kita merampas kembali melalui barisan Ummah.

p/s kejap lagi TEDMAHABABI aka TEDPUNDEK akan masuk komen menyerong konar baring putar alam. maklumla penjilat tegar kuttykeling.

ha ha ha

Anonymous said...

InsyaAllah akan hadir kepusat perhimpunan PAS UMNO pada 13 dan 14 Sep 2019 untuk menyaksikan sejarah dua parti GERGASI orang2 Melayu bekerjasama.

Sudah lama kita menunggu saat2 manis bersejarah ini!

JOM semua kita hadir beramai2. Semoga Allah makbulkan dan merahmati kerjasama dua saudara besar ini. AMIN.

ted manoff said...

Admin..izinkan aq ketawa😸😸😸😹..kahkahkahhhhhhhhhhh..geli bulu ketiak dengornya..umno tuu melayu??..melayu tuu umno?..bangang mana yg ajar tuu..prOoTtπŸ’¨πŸ’¨dmuka hadi walunta..arghhhhh leganya..πŸ’©πŸ’©

Khairulryezal osman said...

Hadi dan jahid komedi wajib dipijak secara berjemaah nanti.


“Dalam sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya itulah perumpamaan kerjasama UMNO dan MCA”.

[Kenyataan PAS ogos 2018].

Anonymous said...

Umpama kerjasama Muhajirin dan Ansar, SEMUGA BERJAYA!

Perlu pengiklanan lebih aggressive dan menyeluruh dari pihak organizer.

JOM ramai2 hadir!

ted manoff said...

Bila dh xde kuasa baru nk ingat rakyat..mcm perhimpunan budak tadika saja..kikiki..kemaruk nk kuasa tk sedar rakyat dh tolak mereka kelaut..🌿🌿

Anonymous said...

aku bukan apa admin,
dulu masa depa ada kuasa kenapa tak buat apa depa nak buat la ni?

1. Ukhwah antara PAS dan UMNO sepatut sebelum PRU14 tapi buat selepas kalah. adakah depa nak ukhwah sebabkan nak kuasa?

2. harta melayu kena jual. kenapa tak letakkan felda bawah suruhanjaya diraja, tnb ltat dan sebagainya? masa ada kuasa dulu gah kata ini harta orang melayu..la ni? satu habuk pun tak laku. bila semua ni letak bawah suruhanjaya diraja contoh FELDA DIRAJA, LTAT DIRAJA, TNB DIRAJA PETRONAS DIRAJA, berani ka depa nak jual harta???..

3. umno kenapa nak serang isu pencen? siapa yg untung dalam pencen ni? tentu bukan rakyat maheran mcm aku..yg untung orang gaji besar lah..gaji kecik dapat ciput..patut umno ni drp dulu samaratakan pencen yg bawah dan atas supaya tak ada jurang jauh..jiran aku pencen dia rm20k sebulan..ye betul tu dia deserve tapi cikgu pencen dapat rm2k sebulan..patut ka..umno aku harap jgn serang isu merepek..

4. GST. isu ini yg sebabkan BN kalah. aku sokong gst ni. tapi pada aku, apa2 yg melibatkan isu nasional jika umno pas bn menang...TOLONGLAH nak buat GST ke GSR ke GTR ke apa ke..dapatkan pandangan rakyat melalui referendem bukan cara parti politik..najib silap sebab suruh depa yg tak reti pasal akaun pasal ekonomi pi cerita pasal gst..mcmana rakyat tak marah?? kena twist skit dgn dap pkr terus bn diam..tak counter..

banyak lagi lah


Anonymous said...

-..BILA SAMPAH LUSUH BERBICARA..-

DULU SAMPAH NI KATA MELAYU MUDAH LUPA
NOW MELAYU X PERNAH BERUBAH PULAK DAH
SAMPAH NAK SABOTAJ HIJACK SUMA BELAKA
HANCURKAN PLURALISMA MURTAD HARAMJADAH

Piagam yang akan termenterai ini bukan diangkat oleh mana-mana parti, ianya adalah lonjakan permintaan dari orang Melayu yang menyedari bahawasanya Islam sedang tergugat di tangan Pakatan Harapan.

Ramai pemimpin di kalangan PAS dan UMNO cuba untuk bersatu sebelum ini, namun sering kali digagalkan oleh manusia sampah seperti Tun Mahathir, Anwar Ibrahim, Mujahid, Mahpos dan Khalid Samad.

Anugerah yang paling cantik untuk PAS adalah apabila AMANAH diwujudkan, "pemimpin kaki lima yang menjual agama" sudah keluar dari PAS, serupa juga yang terjadi dalam UMNO, "pemimpin sampah" semua sudah lari ke PPBM.

BERAMBOS SUDAH SAMPAH SARAPNYA
SAMPAH PAS DALAM BAKUL AMANAH
SAMPAH UMNO DALAM BAKUL BUNGA
SAMPAH PLURALIS LGBT COMANGO HARAMJADAH

Pada "pemimpin sampah dan penjual agama" seperti sang si fitnah jijik, batu api, adu domba dan puak - puak bodoh dalam PH ni....

Dolu dolu semasa sahabat nabi belum terima hidayah Islam spt Sydina Omar, Hamzah, Abu Bakar dll masa belum isle ada yg pemabuk, sembah berhala, tanam bayi perempuan hidup hidup ... bila masuk Islam dia orang berubah dan mereka menyesal perbuatan mereka yg lalu sambil menangis menepuk dada, guling guling ( bukan guling di jalan raya yer..) tapi nabi tak pernah ungkit perkara lama tsb... yg dah berlalu taubat lah banyak banyak dan nabi siap pesan pada sahabat broo look forward.!! come on broo look forward, Keep it up broo...!!

Pada puak bodoh si fitnah PH akal suntuk asyik bernostalgia haram jadah Amanat Hadi, kafir mengkafir dll.Ingati lah kisah sahabat nabi sebelum terima hidayah seperti diatas tadi. Kualiti otak pemimpin sampah ini asyik menipu menfitnah, adu domba dan membatu api lagi. Ikutilah kisah sahabat Nabi dan pesan nabi "look forward" adalah nafas baru perjuangan masa depan..

Bukan mcm rendah kualiti jaket kalis peluru yang akhirnya askar terbaik diragut nyawa mcm rendah kualiti sijil palsu pemimpin PH jugak..suma nak menipu .. nyawa lansung tak ada harga lagi..

Dengan keluarnya kuman-kuman dari PAS dan UMNO, dengan kehendak Allah Swt, perpecahan yang selama ini dikeji oleh Allah swt telah bertemu dengan jalan terbaik suatu penyelesaian.

Kepada umat Islam, sambutlah salam dari PAS dan UMNO, satukan hati-hati kita yang sekian lama dibelenggu dengan perangai perpecahan, masa untuk kita menikmati keindahan kesatuan, keindahan rakan-rakan se-Islam kita yang sudah hilang penyakit prasangka busuk hati dengan hasad dan fitnah jijik.

Khairulryezal osman said...

aku sokong penyatuan ummah.. marilah kita bersatu humbankan pornhub di PRU15 nanti.. itu pasti!!!!

Damak MWSU said...

Bagi aku, senang je nak buat konklusi. Sesiapa atau mana² orang Melayu, atau mana² atau apa² organisasi yang kununnya nak perjuang bangsa Melayu/agama Islam/kepentingan Bumiputera, sekiranya golongan² ini bersama dap, maka layaklah golongan ini tidak perlu atau tidak wajib dipedulikan.
Dalam bahasa mudahnya, selama mana bersama dap, selama itulah mereka ini tidak layak dipercayai!

Anonymous said...

DAP tu BABI!!!...Full Stop...

Anonymous said...

Knp masa BN printah, awak tk nk ckp smua ni? Adakh awak pengecut dn hnya mnunggu di atas pagar? Atau awak seekor RBB?

Khairulryezal osman said...

Umno penyamun terbus,taik pun umno curi

Anonymous said...

Aku akan hadir..
PH kerajaan yg gagal.
PH hanya pandai menipu rakyat dan buat fitnah untuk menang PRU TAPI tak pandai nk mentadbir negara..

Umno dan PAS perlu bersatu bila kita lihat hak2 org melayu dan islam terancam dibwh PH bodoh.


Atok terlalu lemah dan ikut telunjuk DAP...LKS mungkin ugut Atok sekiranya atok tak ikut ckp DAP.
LKS ada byk "bukti" tentang "salah laku" atok dulu semasa memerintah selama 22 thn..

Kpd melayu disini yg masih tak sedar, hati dendam yg tak kesudah...insaflah.

Semua tuduhan terhadap BN dan pemimpin umno hingga skrg tak ada lagi yg masuk penjara...
Ada byk lagi yg konon nk didakwa tapi sbb tak ada bukti, senyap.
Kes 1MDB yg berjalan skrg pun mcm dh jadi pentas polituk, sekadar cakap2 kosong yg tak boleh dibuktikan, ungkapan sy rasa, mungkin, dan byk lagi sekadar nk burukkan Najib dlm berita akhbar.


PH akan tumbang dlm pru 15.
Kalau atok padam, dah tak ada sesiapa yg layak jadi PM..
Itu kita kena terima hakikat..

Sbb tu atok kena bubar parlimen sblm dia padam..
PH dah nazak!!

Anonymous said...

Sedih aku lihat Malaysia Baru skrg ni..

Ekonomi ditadbir oleh org bodoh.

Skrg kerajaan dh tak cukup duit.
Merengek sana sini..
Jual aset.
Buat hurang.
Bantuan rakyat dikurang/ hapus.
Peruntukan dikurang
Pencen nk dihapus.
Kos dan harga brg naik menggila.
Org muda kena tipu.
Org kena berhenti kerja byk.
Peluang kerja tak byk
Saham menjunam..
Pelabur lari..
Menteri2 semua mangkok.
Islam & Melayu dicabar hak2 seperti mn yg telah termaktub dlm perlembagaan.
Mahkamah/Polis/SPRM/SPR telah menjadi alat kerajaan skrg ni.
Lantikan dibuat secara politik.
Manifesto dicapati..

Byk lagi...

Apa yg kerajaan skrg buat sebenarnya??

Anonymous said...

Nasib baik BN tinggalkan dgn ekonomi yg baik..
Saham yg semakin meningkat
Aset2 yg byk.
Hutang yg semakin berkurang dan diurus dgn baik.
BRIM yg sentiasa meningkat setiap tahun.
Wang GST yg dikutip menaik setiap tahun yg membuktikan ekonomi berkembang. Dlm 2 thn lagi dh boleh mencapai 50 billion.

Tapi skrg sbb kebodohan, sistem cukai yg very efficient yg dilaksana lebih 160 negara didunia telah dihapuskan.
Ini menyebbakan kerajaan kehilangan wanf cukai yg sgt byk..
Ditambah dgn ekonomi yg teruk serta keyakinan pelabur yg sgt rendah mentebabkan pelabur lari dan saham menjunam.

Akibatnya semua GLC, TH, Felda, MARA, Felcra, LTAT, EPF yg melabur dlm saham kita rugi teruk...sbb tu dividen semua jatuh teruk.
Kita tgk tahun depan, semua agensi ni akan menjadi lebih teruk.
Byk aset2 akan dijual utk menutup kerugian...

Sedih!!

Inilah akibat bila negara diberi kpd monyet2 dan keldai utk ditadbir!!

Khairulryezal osman said...

Ada upacara lari dlm guni tak?

Khairulryezal osman said...

Yg kau sebut aset tu dh najib jual bodoh

Khairulryezal osman said...

Skuad sabil apa cerita? Jadi guard jaga nepal?

Anonymous said...

Ada lagi mangkuk2 yg masih tak faham apa yg sedang berlaku di Malaysia Baru..

Tak apa....memang dah faham sangat...hehehe

Kena KENCING HARI2....sebab tu hati jadi bebal

Anonymous said...

Jgn layan sangat mangkuk2 yg hati dendam kesumat...

Sepatutnya org melayu & islam sokong perpaduan...

Yg lepas kita jadikan pedoman..

Allah nak kita bersatu dan kuat...dan memimpin negara tercinta ini.

Bukan oleh mereka yg sombong, bongkak dan yg masih tak sedar diri....


BN (UMNO, MCA, MIC, GBSabah/Sarawak) /PAS akan menjadi kerajaan baru yg kuat...percayalah!!!


Mereka telah byk belajar dari kesilapan lalu (hikmah Allah beri kekalahan kepada BN) dan akan bangkit dengan lebih kuat.

Anonymous said...

woi BABI RBA TED
Najib jual apa? kepala BAPAK lu la macai madet, mcm tu punya jelas kau nak tipu bohong lagi. dasar iblis ph
Najib bertungkus lumus kumpul aset beratus billion dari Khazanah sampai ke FELDA
tapi bab hutang tak seberapa itu yang madetbabi fitnah sblm pru14
tgk2 mmg Tuhan 'makhbulkan' ratib madet dan geng babi mcm ko, akhirnya hutang negara cecah trilliunn
padan muka la madet akan dikenang sbg mahababi ketua penipu
xde lagi la catatan sejarah memuji lambong madet mcm dulu. mampos la cepat2 boboi akan jadi peminta sedekah
jgn boboi marina mokzani mirzan darah keling mengaku melayu pulak
sbb melayu kan malas..mereka je 'rajin'..rajin menyamun merompak deddykasi

ted manoff said...

Zaman BN, kerajaan kumpul harta/aset negara hingga rakyat hidup senang.. tapi,
Zaman PornHub, kera jaan sibuk jual & lingkopkan harta hingga rakyat papa kedana.

UNDI PORNHUB DAPAT πŸ’©

Anonymous said...

Bang..aku undi umno drp 1999. Never swing my vote. Aku suarakan pendapat aku pada umno shah alam. Apa aku dapat? Di pangil org mcm aku ni jebat. Umno dulu mmg sombong tak ingat. La ni..mana pi semua yg sombong ni.? Lari tah kemana

Bang..aku bukan rba melainkan kau yg rba tapi nak komen bukan2.

Baca skit kebelakang..pasal nak diraja kan semua asset asset negara mcm felda petronas..

Nak kritik boleh tapi membina lah..

Anonymous said...

ade macai ngaku umno terase pedas plak
ni akak, aku nak ckp kat ko. ko nk jadi macai ph takyah le nk pakai nama umno.
kalo ko betul org umno itu cerita budus remeh mcm tu ko nk cover pornhub skg mana lebih teruk?
ni akak,
setakat tolak cadangan kau takkan ko nak jadi mcm sadick hati tisu koyak pulak..pergh mcm sial la lu. pondan jgk ye
ni akak woii
benda lama tu udah2 la kalo ko nak ungkit baik ko kutuk madey sbb umno rosak sombong sbb madey bukan sbb Najib atau Pak Lah

BODOH!

Anonymous said...

zaman kuttybabi ph mmg semua rosak
madey memang 🐷🐷🐷🐷🐷

Anonymous said...

πŸ•πŸ•πŸ• macai dap

Anonymous said...

Menunggang kuda memanglah seDAP,
pelana dibuat dari kayu,
Kerana takutkan bangsa DAP,
Khadam menghina bangsa Melayu.

Anonymous said...

besi keluli ladam kuda,
Kuda tunggangan makhluk gua,
Dilihat hebat semasa muda,
Kesian, Jadi khadam diusia tua.

Anonymous said...

Pantun tu khas untuk tun tua
Dah nyanyuk, jadi barua dap

Anonymous said...

Silap byk lah parti2 melayu berpadu dgn DAP ..
Rakyat kena bangkit dan guling segera PH dln PRU15.. mlyu telah ditipu.

Anonymous said...

DAH TUA .TAK SEDAR DIRI. DPT JD PM. MELAYU YG VOTE MELAYU PBBM. BERSATU . PKR. BILA ORG SOKONG KAU KATA MELAYU PEMALAS . DASAR KERALA PUTAR ALAM.
DLM ISLAM ALLAH BERI ADA MISKIN DAN KAYA. SEBAB TU KENA ZAKAT. BANGSA DAP YG SOKONG KERANA NAK TUNGGANG.
JANGAN RIAK DI DUNIA .HANYA PINJAMAN .AKHIRAT AKAN DI SOAL

Anonymous said...

MEMANGLAH ANAK2 ATUK SAJA YG RAJIN SAPU PROJEK2 YG ATUK SENDIRI BAGI. ORANG MELAYU LAIN SEMUANYA MALAS MCM YG ATUK SELALU CAKAP TU, YAA... BETULLAH CAKAP ATUK TU.πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’

Anonymous said...

Tok madey kutty berdarahkan india kerala...memang itu sifat orang india bila dah kaya menghina orang lain...tu sebab diindia ada kasta yg.empat..yg.lebih sedih tok madey sanggup menghina melayu yg.menyokongnya 22 tahun tok madey...yg.kayaraya anak dan kroni melayu dan cina nya....kroni melayunya bila diberi projek akan dialibabakan kpd.kroni cinanya...akhirnya anak dan kroni cinanya yg.kaya...kroni melayu hanya tinggal nyawa nyawa ikan ajer

Anonymous said...

Tun. M sejak jadi kuda DAP hina orang melayu islam melampau. Kau dan anak anak kau kaya dgn hasil tangan tangan rakyat malaysia terutama orang melayu islam undi kau berdekat dekat selamat ini. Kekayaan kamu sekeluarga tetap di tanya oleh Allah dtg dari sumber mana.....di akhirat semua rakyat Malaysia akan tuntut kpd Kamu di hadapan Allah semua janji janji kamu yg tidak kamu tunai di dunia ini... Tun ingati mati semakin dekat. Harta kekeyaan kamu tetap kamu tinggal di dunia ini. Amalan kamu yg kamu bawa.

Khairulryezal osman said...

Felda isa ketot dan najib habis kerjakan.yg tinggal cuma hutang hadiah najib dn isa ketot pada peneroka

Anonymous said...

babi lu anon 6.46. pundekkuttytaik ko jilat bapak perompak penyamun ko diam. babi la ko anak cucu 7 kturnan!

Anonymous said...

PH adalah kerajaan pro orang kaya2, tetapi penyokong PH yang menganggur dan miskin masih tidak nampak, maka semakin miskin lah mereka.....
Yang naik gerek sekarang mungkin berjalan kaki tahun depan
Yang naik kapcai sekarang mungkin naik gerek tahun depan
Yang naik viva sekarang mungkin kapcai tahun depan
Yang naik wira sekarang mungkin Viva tahun depan
..,..........
Yang naik city sekarang mungkin upgrade ke civic tahun depan
Yang naik civic sekarang mungkin upgrade ke accord tahun depan
Yang naik accord sekarang mungkin upgrade ke merc bmw tahun depan

Kepada penyokong PH, sediakan jawapan sekarang untuk di padang mahsyar nanti, mengapa korang menyokong kerajaan zalim.


Anonymous said...

Lupa

Yang naik grab sekarang bersedialah untuk naik KOJEK tahun depan.

Anonymous said...

Semenjak penyatuan ummah nak diadakan ni byk betul babi2 yg menyondol..bagus teruskan perjuangan abaikan babi2 yg menyondol itu mrk mmg dilahirkan utk jd babi selamanya..

tunfatimah said...

Penyatuan ummah pala ayah kau!!!

tunfatimah said...

Saya menyokong akan perhimpunan Ummah yg bakal dilaksanakan pada 13 & 14 hb nanti. Ianya bakal menggegarkan pakatan Ponhab yg kini nampak makin goyah & retak menanti belah. Say yes tu penyatuan UMNO/PAS/BN..! πŸ˜πŸ‘πŸ’ͺ

Oleh itu, saya bantah sekeras-kerasnya komen tunfatimah klon (6.21 am)!!

Khairulryezal osman said...

aku setuju dgn tunfatimah 8.26..
ayuh kita sahut penyatuan ummah & humbankan kera jaan PH πŸ‘πŸ‘πŸ‘

tunfatimah said...

Kenapa 200,000 org akan dikurniakan sijil rakyat Malaysia walaupun tidak " lulus" dari segi perlembagaan??? πŸ˜‹

Adakah dgn tinggal lama ( tanpa izin) di negara ini, maka boleh jadi rakyat Malaysia dan warganegara? 😁

Something smells like taek babe! πŸ˜‚

tunfatimah said...

Jgn klon3 lagi.saya harap perhimpunan nasional bebas dari hasutan pasuno.kita juga harap umno insaf dgn kekalahan lalu dgn jgn cuba cetus huruhara

tunfatimah said...

Saper klonk saper ni?? Sedar lah diri tu sikit. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Kaki hasut tu engkau dan gang sekandang. Harap tak insaf pun . Diingatkan jgn baling suar, kemudian sorok tangan. πŸ˜‹

Anonymous said...

jln jem di semua lebuhraya di seluruh lebuhraya menuju ke KL dan PWTC..


update teekini.... alhamdilullah

tunfatimah said...

Proooooooooooootttt

Anonymous said...

Proooooooooooootttt...kat muka Mamak Kutty!!!

ted manoff said...

protttttttttt πŸ’¨ πŸ’© di muka tunfatimah klon (12.39am)

ted manoff said...

Ada yg klon plk..carilah identiti sendiri..mana ada org hadir perhimpunan nasional nii..perhimpunan org2 yg kecewa klh pru..kikiki..unit anal pas dan skuad sabil dijangka akn meriahkn lagi acara..mereka dijangka akn sertai acara lari dlm guni secara berjemaah..kahkahhhhhhh..πŸ˜€πŸ˜πŸ˜€πŸ˜πŸ˜€πŸ€—

ted manoff ORI said...

Wahai ted manoff klon (7.21 am) tolong cari identiti sendiri, jgn suka klon-klon. Komen kau semuanya senada dgn pengomen mahachai pornhub yg lain di sini. itu menandakan hanya kau sorang je yg aktif komen di blog ini. Guna bnyk nama klon. One man/woman show.. kikikikilalalala!! har har har πŸ˜€πŸ˜πŸ˜€πŸ˜πŸ˜€πŸ€—

PROTTTTT PRETTT πŸ’¨ πŸ’© DI MUKA TED KLON (7.21 am)

tunfatimah said...

Dek sambutan hebat perhimpunan di PWTC, jalanraya sesak, klonk aku terpaksa tercirit di tepi jalan. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

lain kali jangan suka sgt makan julap! πŸ˜‰

tunfatimah said...

Samad Said kata tun temahak. Dicadangkan pula cepat2 serah kuasa kepada bang non, seorang lagi temahak. πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Bala..bala..bala!!!πŸ€”πŸ€”πŸ€”

Anonymous said...

Tak lama lagi si Jemin Jamban nak Join Bersatu cap Munga Raya...lepas tu Mak Lampir dan MB Selangor ikut sekali....maka Termahak2 lah Bang Non....uhuuhuuhu...

PPBM=Parti Pecah Belah Melayu
PKR=Parti Kemut/kencing Rakyat

ted manoff said...

Tahniah! sambutan hebat perpaduan ummah UMNO/PAS, bikin mahachai & pemimpin PornHub hangat punggung & resah bak cacing kepanasan.. kikikiki

UNDI PORNHUB DAPAT πŸ’©πŸ’©.. BUKAN DUA KETUL TAPI BERKETUL-KETUL!!

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget