KL CHRONICLE: Maklumat Himpunan Penyatuan Ummah #HPU914 #IslamBangkit

Friday, August 9, 2019

Maklumat Himpunan Penyatuan Ummah #HPU914 #IslamBangkit



HIMPUNAN PENYATUAN UMMAH@#HPU914

Tarikh : 13-14 September 2019
Tempat : Dewan Merdeka, PWTC
Tema : Pakaian Serba Putih

Ia bakal berlangsung selama 2 hari,yaitu bermula seawal Jumaat 13 sept hingga 14 sept di PWTC.Antara pengisian acara termasukklan WACANA MUSLIMAT DAN WANITA,SOLAT JUMAAT DAN HAJAT,HIMPUNAN ANAK MUDA DAN CERAMAH PERDANA



Himpunan ini terbuka kpd SEMUA RAKYAT dlm semangat MUAFAKAT dan PENYATUAN.Parti politik,NGO dan individu adalah di alu alukan menyertai himpunan ini.

Himpunan aman lagi harmoni ini bakal menyaksikan di acara kemuncaknya METERAI PIAGAM TAAWUN SIYASI UMNO-PAS di DEWAN MERDEKA PWTC yg boleh di saksikan di segenap penjuru Kompleks PWTC yg boleh menampung *PULUHAN RIBU Peserta bermula pada pukul 10.00pagi sabtu 14 sept dan bakal di hadhiri oleh SEMUA SAF PIMPINAN KEDUA DUA PARTI SEMUA PERINGKAT DARI SELURUH NEGARA serta parti parti politik sahabat serta RATUSAN NGO pelbagai kaum.

36 comments:

ted manoff said...

Dah klh pru baru insaf..gunalah nama apa sekalipun tetap takkn ubah nasib umno pas...rakyat xrela dibodosskan lagi oleh regim umno..prOoTt arghhh leganya..

Anonymous said...

InsyaAllah akan hadir, harap pihak organizer dapat menyediakan segala logictic, infra, kemudahan asas untuk para peserta i.e tandas, tempat/gerai makan, surau, pengawal keselamatan, ambulan etc etc...

ted manoff said...

Syukur, sama2 kita hadir & memberi sokongan. Regim Porn Hub mesti dijatuhkan agar negara maju jaya & makmur kembali. Setahun kita hidup dlm keresahan, sabar menunggu 4 thn je lagi.. bangkitlah semua rakyat!

πŸ‘πŸ€²πŸ‘ŒπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ MALAYSIA MAJU TANPA PORN HUB!

ted manoff said...

Anuar, Atok, Jemin, Apek Tua, Mad Sabo, Nobita, Muhidin.. semua sdg bergasak giler kuasa. Ini kali le kita ubah.. jgn lagi undi Porn Hub demi Malaysia yg maju jaya aman makmur sejahtera.. amin! πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

ted manoff said...

Tlg jgn klon nama ted manoff..carilah nama lain..byk lagii nama yg boleh digunakn..ted manap sesuai utk anda..😎😎😝

Khairulryezal osman said...

“Dalam sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya itulah perumpamaan kerjasama UMNO dan MCA”.

[Kenyataan PAS ogos 2018].

Anonymous said...

Bila polis nak siasat Husni sebab banyak membocorkan maklumat kepada wartawan Sawarak Report dan suratkhabar2 barat seperti didakwa RPK? Lagi lama lagi banyak bende yang terlondeh, sat lagi boleh nampak tulur lanjut bergoyang2...

Anonymous said...

anus 6.03 pm,
Kau pun klon.. kah kah kah.
Aku kenal Ted ori, dia penyokong tegar BN!
Sama la khairulryezal, dia ade blog (CTS). Yg kat sini semua klon.. kah kah kah.
Komen kau & dia (anus 6.04 pm) masa amat hampir, seminit je. Itu bermakna kau org yg sama, guna dua nama klon.. kah kah kah. Jgn nak menipu la.. kah kah kah 😎😎😝

azlanaini said...

Terberak ted.. Kiki.. Kena makan ubat cacing nampakny@

azlanaini said...

Dua dua ekor beruk tu habis modal dan cara lar tu bro.. Maklum lar hamba abdi suruhan.. Otak kecik.. Yang menyamae khairul reyza asyik ulang ayat sama.. Yang nama ted pulak.. Asyik terberak jer.. Perut dia kilang cacing agaknya..

Anonymous said...

anon 8.33... kan? dua2 tu klon penipu mcm geng semburit PH gak.... tak menipu bukan PH namanye... mana mau sorok muka? tembelang dh pecah..... hahahaha!!!!

ted manoff said...

Apa maksud u nii bro..xfhm dgn korang nii..korang ingat aku sorang jerr kerr yg baca@komen diblog nii..aku mmg kenal rapat dgn khairulrizal@cts malah aku hampir2 meluku kepala beliau dimlm keputusan pru keluar..jarak masa komen tuu perkara biasa..diblog lain pun aku komen selisih beberapa saat dgn komen lain..jadi xde isu pun..πŸ€”πŸ€”πŸ™„πŸ™„πŸ˜Ά

Anonymous said...

BN/PAS perlu ambil alih kerajaan yg rosak hari ni..
Menipu, fitnah, rule of jungle...
Ekonomi teruk..
Aset2 kerajaan dijual..
Insentif rakyat di potong

Byk lagi...

Anonymous said...

helo anus 9.09 pm,
Sudah sudah le nak temberang & mengauta pembaca kat sini. Memang kerja kau guna nama 3 penyokong BN ni (ted manoff, khairulryezal & tun fatimah). Kau klon depa kat sini & buat komen tiap2 hari hentam BN/PAS. Berapa upah kau dpt? kih kih kih
Kau ni menghidap penyakit jiwa iaitu kecelaruan identiti (suka curi/klon nama org lain)
Ini antara penyakit kronik para mahacai PornHub selain dari bersemburit, mencabul, skodeng bawah skirt.. har har har 😜

adelah.. said...

Husni melondehkan aib sendiri dgn alasan utk bangbang najib. Dari org tak tau, ramai yg dah tau. Org yg tak bnyk ckp pun bnyk skandal.Hahaha...

Anonymous said...

Apakah ini peringatan Allah SWT khusus untuk Dr. Mahathir untuk beliau renungkan?

Sedangkan menara masjid yang berdiri kukuh, dengan izin Allah SWT, boleh tumbang hanya dengan angin biasanya membelai lembut manusia...

Tapi Dr. Mahathir pula leka asyik dengan jalan-jalanke luar negara dan projek kereta...

Telah berada di penghujung umur masih pentingkan kroni dari rakyat!!!

Langkawi diserah pada bekas drebar lori yang kaki ampu, sedia minum air basuhan tangan Dr. Mahathir dan sibuk seronok pakai tie sampai malam hingga bawa ke tidur...

Anonymous said...

Langkawi tempat Tun M, ALLAH nak ingatkan Tun supaya jaga Islam jgn dibiarkan Islam dipijak oleh Dapig tu.

Anonymous said...

yb langkawi kianat rakyat banyak sikit, kan dah dapat petunjuk tu.

Anonymous said...

Kawasan Parlimen Atok kena ribut taufan (^^^)

Anonymous said...

Komen pedas.. Aiyaaa..itu olang tua punya layu cakap apa..atok..ooo atok haa..gua punya keleta hanam..kasi la sikit..dulu aa pru 14 gua pangkah atok..

Anonymous said...

PANJI HITAM KESATUAN UMMAH SUNNAH WAJ JAMAAH SEPTEMBER DI PWTC SEPTEMBER 2019

Panji Penyatuan Ummah yang disuarakan pimpinan tertingi BN/PAS, pasti akan mengundang keresahan kalangan pimpinan PH, khususnya DAP dalam pembentukan kerajaan campuran akan menguntungkan Islam dan Melayu.

Dalam konteks ini Panji Kesatuan Umah menyifatkan kedudukan kerajaan PH amat rapuh serta tidak berupaya menunaikan manifesto PRU14 secara efektif.

MARI KIBAR PANJI PENYATUAN UMMAH
DIBAWAH SATU PANJI IMAN DAN AKIDAH
PLURALIS MURTAD COMANGO KITA JARAH
DEMI IMAN AKIDAH SUNNAH WALJAMAAH

Panji Kesatuan Umah bersedia dengan sebarang kemungkinan sekiranya peralihan arah kerajaan nanti dan secara tidak langsung menyaksikan perubahan politik di negeri ini.

“Kesatuan Ummah di bawah PANJI HITAM SUNNAH WAL JAMAAH sentiasa siap siaga dengan kemungkinan berlaku perubahan cuaca politik di negara ini,

PETANDA AWAL KEHANCURAN KERAJAAN FITNAH JIJIK LIDAH BERCABANG

Ribut Langkawi, Kubah Masjid Tumbang : Dugaan Atau Musibah?

Musibah di Langkawi angkara pemimpin maksiat, fitnah jijik, LGBT , GAY ,Syiah, COMANGO dan Pluralisma Murtad.
SIAPA KAH PEMIMPIN DI KALANGAN MAKSIAT FITNAH JIJIK INI...

Macai boleh dakwa pemimpin ruwaibuduiah Panji Hitam Dari Timur..!!??

Nauzubillah min zallik

Setiap bencana yang berlaku, tidak akan berlaku tanpa sebab dan alasan disebaliknya...

Setiap bencana yang berlaku, pasti ada mesej yang jelas dari Allah SWT...

Kita imbas balik kejadian tsunami di Acheh, ianya berlaku bila kemaksiatan yang dilakukan manusia berada di tahap maksima...

Kita renungkan balik kejadian ribut yang tiba-tiba melanda Putrajaya sikit masa dulu, ianya berlaku selepas perarakan LGBT di Putrajaya... Macai diam buta pekak mata telinga tetap kata pemimpin mereka bakal bawa Panji Hitam Dari Timur...

Sekarang kita renungkan pula kejadian ribut yang terbaru di Langkawi... Pemimpin dari si fitnah angkara musibat fitnah jijik dan macai terap kata pemimpin mereka pembawa panji hitam (kunyit..?)

Kalau tsunami di Acheh, gelombang ombak yang mampu mengheret lori-lori besar ke laut dan mengangkat kapal-kapal di laut ke atas daratan, dengan perintah Allah SWT, gelombang ombak yang dahsyat itu, tidak mampu walau sedikit pun merosakkan Masjid Batul Rahman yang masih berdiri gagah hingga ke saat ini...

Tetapi ribut yang melanda Langkawi telah menumbangkan kubah dan menara masjid di Langkawi...

Apakah amaran yang hendak disampaikan oleh Allah SWT...

Apakah ini dugaan atau musibah kerana memilih Dr. Mahathir yang jelas menjahanamkan Melayu dan Islam?

Menara masjid tumbang tu...

Petanda apa?

Apakah ini peringatan Allah SWT khusus untuk Dr. Mahathir menjulang plakad @panji COMANGO toksik dan Pengamal Pluralisma Murtad dari Matang untuk beliau renungkan?

Sedangkan menara masjid yang berdiri kukuh, dengan izin Allah SWT, boleh tumbang hanya dengan angin biasanya membelai lembut manusia...

Tapi Dr. Mahathir pula leka asyik dengan jalan-jalan ke luar negara dan projek kereta...kereta terbang, BON Samurai jual assrts nrgara wang hasil jualan entah kemana dan hutang masih meningkat lagi..!!

Telah berada di penghujung umur masih pentingkan kroni dari rakyat!!!

Langkawi diserah pada bekas drebar lori yang kaki ampu, sedia minum air basuhan tangan Dr. Mahathir dan sibuk seronok pakai tie sampai malam hingga bawa ke tidur...

Kaki redah ni jaga ke rakyat Langkawi yang sedang ditimpa dugaan atau musibah...

Ini adalah petanda yang sangat jelas dari langit...

INI KAH PETANDA AWAL DARI LANGIT
PANJI KUNYIY COMANGO MURTAD PLURALIS
PANJI PENYATUAN UMAH SUDAH BANGKIT
KESATUAN UMAH GEMPUR SAMPAI HABIS

Bahana mengangkat pemimpin lidah nya bercabang membuat fitnah jijik sambil melacurkan iman akidah umat Islam dengan agenda Pluralisma Murtad, COMANGO Toksik Syiah dan Evsnglista Komunis.

Adakah Dr. Mahathir dan anak fitnah si lidah bercabang Mukhriz Mentri Besar Kedah akan segera balik ke Langkawi pagi ini.. ??

Apakah macai tak sedar diri dan masih hendak kita abaikan...

Q serra serra jangan kata Aiman tak payung..!!

#lawanpluralismamurtadsyahid

miajalipahJR

Anonymous said...

Kutty hukum hakam agama pun dia lawan ... dia ingat bolih memang jika lawan Allah ... hahaha kelakar gila Kutty KARALA nie ... tunggu ler balasan Allah ... Aamiin πŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸ½πŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸ½πŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸ½πŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸ½πŸ’ƒπŸΌ

Anonymous said...

INGAT!!!! ATOK record dia LIDAH BERCABANG, bkn aku cakap(rafizi cakap).

Anonymous said...

Ni lh hasilnya dok undi ph semburit haram jadah haha terasa bodo yaamat tertipu dengan lakonan puaka madey kuty tua kutok acah2 macam nak mampos beno siap berjanji bulan bintang manifesto bagai now manifesto xrak yang dok ada mani buto azmin masok jubor haziq πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

adelah.. said...

Peegaraarrr cacak khemah suka2 hati dia depan warung org niaga. Takder maklumat langsung tujuan dipacakkan khemah. Tup2 minta peniaga datang untuk taklimat perniagaan apabila Adun dah sampai.

Aiyoo appaaa, itu kerani pejabat mkn gaji buta kaa? Kerja tadak buat, info tadak kasi sama org. Last2, tak sampai 20 org datang. Itu termasuk kakitangan pejabat Adun, mak bapak dia, boyfriend kerani dan Adun sendiri. Kahkahkah..rugi betul pasang sampai 3 khemah.

Anonymous said...

mungkinkah ph dipenggal sebelum sepenggal?

Anonymous said...

Kerajaan PH Bersikap musang berbulu ayam. Berkepak dan berkokok berdekah dekah tak sedar punggung penuh gelumang tahi, rakyat d suruh hidu tahi, kerana pemimpin cintakan dunia lebih dari akhirat. Janj yg manis dah jadi pahit, rakyat juga d khianati kerana matlamat diri telah tercapai.

Anonymous said...

Setahun ph merintah satu kemajuan pun xada nak cari kerja pun semakin sukar ph bermaharaja lela sudah setahun rayat semakin terhipit dgn kemiskinan barang keperluan semakin menigkat moga ph berahkir dgn segera agar kami rayat dapat mengecapi hidup seperti sebelum ph dulu amiiinn

Anonymous said...

Dari zaman arwah tok aku lagi tok aku ade cakap yg mahathir ni makan duit rakyat dan dibahagikan kepade anak anak die hehe aku masih budak mase tu dan aku layankan je tapi aku ingat, dan itu sebab kenapa allah panjangkan umur tun supaya kita dapat melihat dan merase kesannye yg amat buruk dikemudian hari dan kini aku merasekan ... tun mahathir memang lidah bercabang beliau selagi bernafas kalau boleh die nak maha kaye raye tapi cara beliau salah , tun bersuara untuk dunia tapi rakyat dan negara beliau mainkan dan kini aku percaya kata kata arwah tok hrmmmm ape pun yg jadi aku nak pas umno dan melayu yg memerintah tidak kemane pun tak ape asalkan tanah dan bumi melayu serta islam terjaga rapi di bumi malaysia insyaallah

Anonymous said...

Melayu Ph memang bangang, asalkan bangang mesti melayu pH termasuk menteri Ph pun bangang

Anonymous said...

Bodoh2 lembu masih kenal depan belakang,tp orang2 PH hentam je lah janji lobang

Anonymous said...

Btoi...atuk tua hanya LEMBU yg di cucuk hidung je dlm PH....hakikat DAPig yg memerintah MALAYSIA....

Anonymous said...

MENTERI PH CAP AYAM TOGEL

Anonymous said...

Insha allah PRU15 islam memimpin. Takbir3x. Salam perpaduan untuk semua. PAS + Umno selamanya.

ZainalPutra said...

Insyaallah akan sertai.

Unknown said...

Elok jugak kalah pru14.sekarang InsyAllah saf makin rapat.hidup Islam

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget