KL CHRONICLE: Ekstremis Cina dokongan DAP sudah menjadi kaduk naik junjung, cacing naik ke mata, diberikan betis mahukan paha

Saturday, August 3, 2019

Ekstremis Cina dokongan DAP sudah menjadi kaduk naik junjung, cacing naik ke mata, diberikan betis mahukan paha


Mereka sudah terlajak berani apabila dirasakan kuasa politik sudah mereka miliki, ditambah pula dengan dokongan anak bangsa Melayu yang khianat dek dedak kebendaan yang telah meracuni perut masing-masing. 

Sebelum ini isu penghinaan terbuka kepada Nabi, kemudian isu memo larangan solat dan pemberontakan komunis dijenamakan semula sebagai perjuangan. 



Terkini tulisan Jawi pula dibantah secara terbuka dan rasmi. Mereka buat-buat lupa bahawa tulisan Jawi adalah tulisan asal bahasa Melayu sebelum rumi dijadikan tulisan rasmi menerusi Akta Bahasa Kebangsaan 1963/1967. Dalam akta tersebut juga secara jelas menyebut bahawa “ Tulisan bagi Bahasa Kebangsaan ialah tulisan rumi dengan syarat bahasa ini tidak melarang penggunaan tulisan Melayu yang lebih dikenali dengan nama tulisan jawi bagi bahasa kebangsaan “. 

Sedarlah anak bangsaku bahawa betapa Islam dan Melayu tidak boleh kehilangan kuasa politik di negara ini.

Dr Khairuddin Takiri

https://www.facebook.com/569086473101387/posts/2673969372613076/

31 comments:

Anonymous said...

Tulisan jawi adalah tulisan bersifat international @antarabangsa, semua bangsa guna, arab, palestine, iran, eygpt, sudan, morroco, pakistan, malays etc etc. Tulisan cina hanyalah tulisan yang bersifat perkauman sempit dan hanya bangsa rasis tersebut yang menggunakannya. So apa masalah jika bangsa asal Tanah Melayu mahukan ianya diajar kepada anak2 mereka?

Anonymous said...

DAP mengatakan kerjasama perpaduan ummah Pas Umno adalah kerjasama Taliban. Jom semua penyokong pakatan perpaduan ummah Pas Umno sama2 kita boikot produk2 dan kedai2 DAP. Jangan lagi membeli produk2 yang ada tulisan cina, jangan masuk kedai2 yang ada tulisan cina, yang berbau colok etc. Kalau tulisan Jepun, Korea OK, no roblem! Katakan tidak kepada RASIS!

Anonymous said...

Jokowi akan menziarah Malaysia bulan ini. Bolehlah bertanya kepada Pak Joko berkenaan status amah anak dara Indonesia berusia 20an yang telah membuat report polis kerana dirogol oleh exco DAP Perak. Minta kerajaan Indonesia melantik Shafee Abdullah sebagai peguambela kepada mangsa rogol tersebut... Kepada pihak2 terbabit simpanlah rekod2 forensik, DNA etc etc baik2, InsyaAllah kes akan selesai.

Anonymous said...

China negara bangsat yg telah menghalang segala bentuk tulisan dan simbol Islam di negara itu. Cina di negara ini pula kurang ajar dan berlagak nk jadi tuan tanah kedaung.

ted manoff said...

Bila kaki betina berkata2..bini dh lima ada hati nk tambah lagi..xsedar diri tua kutuk nii..dulu dia peluk cium dap boleh plk..pukimak betul khairudin nii..hapuskan pas hidup anda akn selamat..pas mmg haramjaddahhh..i πŸ–•πŸ–•

Anonymous said...

Anjing peranakan babi hinzir ted manoff mabuk tuak .50sen sudah terlepas dari kandangnya. Kalau dah keturunan yg dipaksa oleh inggeris datang ke Malaya, memang tak sedar diri. Memang jenis anjing dan babi penjilat dan pemakan taik...

ted manoff said...

Ayuh, sama2 kita tolak parti semburit & porn hub di PRU15 nanti. Jgn menjerumuskan diri kita, anak beranak, saudara mara atau jiran tetangga dlm kehancuran di dunia & di akhirat.. πŸ’ͺπŸ’ͺ

Anonymous said...

Rakyat dah benci pada Puckatan Hancing + taik + muntah ijau.. 😁😁😁

Anonymous said...

LIM KIT 'SIAL'

Anonymous said...

Hari ini dapat Putrajaya esok 24 jam harga minyak turun, CELAKALAH PEMIMPIN YANG MENIPU!

Anonymous said...

Dahulu janji pendidikan PERCUMA disemua peringkat, tup..tup.. kini yuran UiTM, UTM pula naik mendadak... CELAKALAH PEMIMPIN YANG MENIPU!

Anonymous said...

Dahulu janji MANSUH tol... hingga kini masih tiada apa2, CELAKALAH PEMIMPIN YANG MENIPU!

Anonymous said...

Mana semua pengikut2 IBLIS yang MEMFITNAH Najib memberi Hj Hadi RM90 juta? Awas mereka mungkin jiran2 kampung, taman perumahan anda, jiran2 sepejabat atau MUNGKIN jiran2 anda semasa SOLAT?

Anonymous said...

Nak tanya tempat lahir pun jadi masaalah sangat, jadi isu sensitif, sehingga kini masih berdolak dalih, INILAH PEMIMPIN CELAKA NO.1 DI TANAH MELAYU!

Anonymous said...

yelah kan..senyap jer ank pompuan nuar. nk dekat PRU 15 mesti keluar bermesra dgn rakyat diiringi kisah dongeng baru.

Anonymous said...

walaupun ada bukti video , boleh buat bodoh. agaknya hanturaya dia yg janji??

Anonymous said...

Aku ni bukan setuju sgt tun jadi PM7, tetapi, bila otai reformis peegayarr kata nak tetapkan tarikh tun serah kuasa PM kpd bang non, rasa meloya pula.

Dah meloya , senak pulak perut gelak guling2. Otai reformis wire putus ke? Mcm dlm filem ank ucop haslam," lu saper??"

Anonymous said...

Celakalah MA'ALAUN yang telah berjanji untuk menutup kilang arak di Selangor sebelum berkuasa tetapi tidak BERBUAT demikian setelah berkuasa! CELAKA LAH KAMU (1000 kali)!!!!!!

Anonymous said...

Cukai soda/gula telah diperkenalkan oleh Pakatan Hancing, jom semua penyokong perpaduan UMMAH kita pakat ramai2 boikot minuman tin dan kotak F&N dan Yeos!!! Beralihlah kepada minuman asli yang lebih menyihatkan, ABC...

tunfatimah said...

Minuman asli yg menyihatkan? Boleh beri contoh tk? Ph dgn bn lebih kurang sama je.akhirnya perkataan ini yg keluar''sebarang kenaikan tidak akn bebankan rakyat"

Anonymous said...

12:45, contoh minuman asli yang menyihatkan adalah air kenching MP Pakatan Harapan, tak percaya pegi tadah air kencing LKS dan pakat minum anak beranak...

Anonymous said...

LIM KIT 'SIAL'

Anonymous said...

Ramai masyarakat Melayu terpengaruh dengan watak orang tua Perdana Menteri Ke 7, yang mudah menangis bila bercakap tentang isu yang berkaitan masyarakat Melayu Islam...

Tapi berapa ramai yang betul-betul tahu kehancuran pada masyarakat Melayu Islam yang tela dilakukan oleh sosok tubuh yang sama sewaktu beliau menjadi Perdana Menteri yang Ke 4 selama 22 tahun...

ted manoff said...

mahacai PornHub semua sihat2 minda & pizikal sebab hari2 langgah/tunggang/minum/sedut/ air kencing pemimpin mereka yg memang suka kencing merata-rata.. kikikikiki

πŸ’©πŸ’¦.... πŸ€€πŸ˜‹

Anonymous said...

Para pemimpin UMNO dan PAS seharusnya sedar tentang muslihat terbaharu Mahathir dalam usahanya mengekalkan kuasa. Sewajarnya sebarang usul di Parlimen untuk mengekalkan kedudukan Mahathir menerusi Perpaduan Ummah versi Mahathir, perlu ditunjukkan menerusi pemboikotan. Ahli-Ahli Parlimen PAS dan UMNO sewajarnya menunjukkan kepada rakyat bahawa mereka sebenarnya adalah pejuang rakyat dengan tidak menyokong Perdana Menteri dan Kerajaan yang sedang memusnahkan negara menerusi angkat buntut dan keluar dari Dewan apabila usul dikemukakan. Ahli-Ahli Parlimen UMNO dan PAS tidak perlu memberikan sokongan atau menentang sebaliknya cukup dengan keluar dan membiarkan Mahathir berdrama dengan Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapannya.

Anonymous said...

ohh fuck off...
Fucking Melayu monkeys got nothing better to do? Go fuck your daughters

Anonymous said...

Bangkitlah umat Melayu Islam...

Saat untuk berubah sudah bermula...

Jika terus lalai, maka alu-alukanlah kemunculan 'Singapura ke 2'...

tunfatimah said...

you go fuck your mum, your grandma or your sisters since you got nothing better to do?? fuck off and jump off Penang Bridge!

tunfatimah said...

lupa nak tambah, kafir piglets!πŸ˜‹

Anonymous said...

kalau konek tak lgi bangkit susah le nak maju.

Anonymous said...

konek bangkit nak semburit lagi susah. bala bala..kahkahkah..

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget