KL CHRONICLE: Video Terbaru TMJ : Dari tukar Mora, baik Tukar Perdana Menteri

Sunday, April 28, 2019

Video Terbaru TMJ : Dari tukar Mora, baik Tukar Perdana Menteri


Dah tengok video di bawah? TMJ: "Dari tukar Moara, baik tukar Perdana Menteri."

Ha Ha Ha



14 comments:

Anonymous said...

Bila Bengali jadi menteri komunikasi, rasa takut pula nak menulis demi rakyat, demi keadilan, al-maklumlah sudah ramai blogger2 pembangkang disiasat polis. Pakatan Hancing kini mengganas!!! Rasa rindu tak terhingga zaman Najib, dizamannya semua bebas bersuara...

Anonymous said...

Kalau Raja2 atau mana2 rakyat punyai muskil berkenaan perlembagaan negara, rujuk lah kepada 4 orang yang sangat mahir berkenaannya, tokoh akademik, mereka sangat berpengatahuan luas, roh perlembagaan Tanah Melayu mengalir dalam diri mereka, kerana mereka orang Melayu, lebih faham dari yang lain. Hindarilah dari professor2 kangkung UM atau mana2 professor kucai... nanti anda tersesat jalan!

tunfatimah said...

prof shad kata penerangan berkaitan harus diberi juga kpd kumpulan elit terpilih?? rakyat biasa2 ni doesn't matter ke? 😠😠😠

ramai jer rakyat biasa2 ada sijil tulen

Anonymous said...

Roh perlembagaan Tanah Melayu tidak mengalir dalam darah mamak? Darah mereka terlalu panas dengan kari... Orang Melayu lebih faham berkenanan perlembagaan negara mereka dan lenggok kesenian bahasa yang digunakan... Banyak yang pentafsirannya telah disalahartikan?

Anonymous said...

Alamat tidak mendaratlah manusia kebulan 50 tahun lalu sekiranya projek tersebut diketuai oleh seorang professor undang2? Walaupun punyai sijil tulen, benarkah?

Anonymous said...

Ramai rakyat biashe2 sudah jadi jurutera, doktor bedah otak, bedah jantung, chemists, fiber optic engineers, sattelite engineers dan sebagainya, tapi kami semua bodoh2 belaka walau pun punyai sijil tulen? Kami tiada nak bercakap berkenaan perlembagaan Tanah Melayu, benarkah?

Anonymous said...

Susah sangat ke untuk menfsir sebuah perlembagaan sebagaimana SENANGnya memisahkan sebutir molikul gas yang diambil 7,000 km didasar bumi kemudian dipisahkan segala "sour" gas yang tak berguna darinya, diconvertkan menjadi tenaga elektrik yang digunakan dihospital2 untuk pembedahan otak dan jantung atau menerbangkan sebuah kapal terbang tanpa pemandu atau segala sesuatu kegunaan kehidupan yang lain? Kini orang2 biashe2 punyai ilmu tersebut dan bukannya eklusive untuk mereka yang PERASAAN elitis sahaja?

Anonymous said...

Kumpulan elit terpilih? Ish..ish... tengok muka dah nak termuntah! Tak usah la nak PERASAN hebat sangat, susah sangat ke?

Anonymous said...

Dah setahun GST hapus, selepas SST harga barang terus mencanak naik sky rocketing, CELAKA betul menteri2 PH ni.

Anonymous said...

MAMAK NI BODOH MEMERINTAH
NAK ALIH ISU GADUH DENGAN RAJA
SAMBIL ANAK CUCU ROMPAK DAN SESAH
MACAI BODO BANGANG JER TERKINJA RIA


PUIIIIII...!!

Anonymous said...

MATINYA PERSAUDARAAN ISLAM

DYMM Sultan Brunei nampaknya keseorangan diserang dari segenap sudut apabila baginda mengisytiharkan hukum syariah kpd penzina, perogol dan puak LGBT.

Artis2 kafir spt George Clooney dan rakan2 sealirannya telah melancarkan kempen memboikot hotel2 milik Brunei di negara penyokong teroris tegar USA dan UK. Institusi2 pengajian tinggi yg sepatutnya lebih cerdik juga telah mula menarik balik gelaran2 kehormat yg dianugerahkan kpd baginda Sultan Brunei. SU Agung PBB juga ikut menekan baginda Sultan kononnya atas dasar hak asasi manusia.

Anehnya PBB hanya berdiam diri apabila entiti haram teroris Israel mengebom tanpa henti umat Palestin. Jelaslah bagi PBB hak asasi manusia bermaksud hak utk melakukan hubungan seks tanpa nikah dan hubungan sejenis. Hak rakyat Palestin utk hidup aman bukanlah hak asasi mengikut kanun PBB.

Kotornya darah puak LGBT ini hinggakan mereka tidak dibenarkan menderma darah pun. Kenapa SU Agung PBB tidak memperjuangkan hak asasi puak gay dan biseksual ini utk menderma darah? Bolehlah darah yg mereka dermakan digunakan utk tranfusi ke dlm badan pengurusan PBB.

Dan yg anehnya dlm baginda Sultan Brunei dihimpit dan diasak kiri, kanan, depan, belakang, tiada negara umat Islam menyuarakan sokongan. Masing2 menyorokkan kepala spt kura2. Negara besar Indonesia dgn bilangan umat Islam paling ramai di dunia diam membisu. Negara yg selalu menyebut dirinya sbg Islam contoh Malaysia juga diam membisu. Negara2 Arab di bawah OIC lagilah tak boleh diharap.

Peliknya tiada kenyataan balas daripada negara2 Islam umpamanya utk boikot filem2 si kafir Clooney dan rakan2 sealirannya. Rasanya klu tak tengok filem mereka pun kita tak akan mati.

Brunei Darussalam, negara kerdil di mata manusia namun gagah perkasa di mata Islam. Barokahlah dan megahlah berdiri dikelilingi persaudaraan Islam yg sudah mati...

Kredit: Abdul Muati Ahmad
��

Sebarkan atas rasa bertanggungjawab pada agama islam

tunfatimah said...

adakah penerangan khas akan diberikan juga kpd tauke jutawan kosmetik timbang kilo perasan elit.. ?😊

tunfatimah said...

ramai tauke ambil kesempatan atas sst. mereka rasa kebal! menteri beri markah diri sendiri 65%. chit!!

tunfatimah said...

ramai LGBT Brunei dah pindah ke Malaysia disebabkan takut dihukum di Brunei. dah dtg negara org pandai2 la bawa diri 😊😊😊

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget