KL CHRONICLE: Ramasamy : Decision not to deport Zakir Naik Shocking! #MalaysiaBaru

Monday, July 9, 2018

Ramasamy : Decision not to deport Zakir Naik Shocking! #MalaysiaBaru


P. Ramasamy has asked if there is a “secret deal” between the Malaysian and Indian governments, after Putrajaya said it would not deport Zakir Naik, the controversial Indian cleric wanted over allegations of terrorism and money laundering.

“Why is India dragging its feet in extraditing him when the former Indian high commissioner (TS Trimurti) told me the process to do so was underway?” asked P Ramasamy, who is also Penang deputy chief minister II.



Prime Minister Dr Mahathir Mohamad last week said Naik would not be handed over to Indian authorities as the preacher had been granted Malaysian permanent resident status.

Indian media earlier speculated that Naik would be deported, but his lawyers denied this, saying their client had not been served any extradition papers.

Ramasamy said the decision not to deport Naik was shocking.

“I am bewildered. What is going on? Unless there is a secret deal between India and Malaysia to call off this extradition?”

He also urged Putrajaya to reveal how Naik was granted permanent resident status at “lightning pace” when other applicants had to wait “years, if not decades”.

Naik met with Mahathir on Saturday.

He has also accused the media in India of subjecting him to a campaign of vilification over the past two years.

“Most of the articles published against me will be proved as having no basis and false,” he said in a video message on his Facebook page.

Source : http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2018/07/09/dap-man-asks-if-malaysia-india-have-secret-deal-over-zakir-naik/

95 comments:

Anonymous said...

Najib pencuri

Anonymous said...

Madey penyamun

Anonymous said...

Penyamun lagi hebat… samun forex, samun perwaja ,samun tanah tapak lumba kuda, samun duit petronas, samun sana samun sini… ada Menteri yang dulu sebelum jadi menteri kata atuk tu perompak. tapi sekarang dah senyap sunyi… apa ni..

Anonymous said...

When you can't debate with him (Zakir) you say that he is a terrorist.

Anonymous said...

Semua mereka tu munafik

Anonymous said...

Sorry..sy silap madey bukan penyamun...
Madey ketua perompak..duit forex..ketua penyamun bailout..syarikat perkapalan anak...klu tak..anak dh jadi pengemis..hutang bank tk boleh bayar..syarikat gerhasi perkapalan boleh lingkup..sbb semua tau..anak madey tu kaki enjoy..madey ketua penyamun tarbus..

Anonymous said...

Cine Gone end Kepala gangster kongsi gelap.. kalau sebut gangster dr ..samun bunuh prostitution drugs semua all in one

Mahadey pula Mahaperompak..
semua penyamun melayu muda belajar mahadey.. cinebabi belajar dgn tokong lim sial

jenuh nak senaraikan.. bukan sekdar perompak..kes pembunuhan.. agaknya sampai bila nak lari.bohong generasi skrg??.

Anonymous said...

Najib pencuri pencuri..Dia sudah di jatuhkan..

Maka sekarang Madey penipu, pembohong dan perompak,.maka sekealian Orang PH adlah pembohong..penipu perompak juga pencuri... bila nak jatuhkan mereka?

Anonymous said...


bab sosial life ni ph tak pernah kisah pun..

gone end scandal dgn miss p.. miss p amoi bujang.. tokong tgk saje mana tahan.. money + bunglow + stocks shares + body all in one package

ingat tak mase sayit sadis kunyit join parti liar mase zmn 'mude geli' dulu..siap ade gambar tgh mabok kot? ade ost parti mahababi kesah? xde kan..
malah berpusu2 suppot si jambu kunyi ni..

lepas tu si zairil laki org berpoya2 di pub.. berciuman..hotel bagai.. setahun lepas pru 13 pulak meletus kisah sofea 'mengandung' dan melarikan diri ke london.. kunun 'sambung study'??.. tapi senyap tak komen ape pun pasal politik negara.

So siapa bapak anak si sofea mase tu? ade anak najib mengandungkan anak haram macam si iconic dapig tu ke?

lagi satu skandal 'intim' miss p dengan gone end juga ditutup rapat.. hanya di ceritakan soal banglow terlajar murah no swimming pool, taman manggis skandal.. sebenarnya ia lebih dari itu..

betty chia sudha mengamok.. dia juga ada daddy sugar di hongkong?? betty chia dirty women laa.. i tell i macai cinebabi.. please trust me macai.. dapig cannot stay longer laa to rule malaysia.. before 2 years.. zapppp.. kasi potong maaaa..


#disaster2dapig

Anonymous said...



kah..kah..kah presiden china takmau jumpa madey

ko ingat kedutaan negara asing kat malaysia ni percaye ke dengan wayang ph haprak lim babieng and mahakutty ??
setiap hari kedutaan negara asing akan hantar maklumat.. that's why pelabur lari.. takde sape nk confident dengan KERA jaan mahababi..

lantik mentri corruption jaga duit..

lantik mentri kaki betina tangkap basah jadi mentri bom.. lagi satu bodoh pulak tak cerdik..

mentri sayur din pudu..

metri kdn skandal nika gee

kah...kah..

madeykutty taik mau sembah Xi Jinping presiden china.. lepas kutuk2.. kah..kahh..kahh

madey main wayang keling..sini kutuk maki..sana manis mulut..dia ingat embassy tak report..kah..kahh


presiden china tak mau jumpa madey lorr.. mintak gone end pegi nego la..lu punye ancestor.. itu babi sama babi punya...



#praydisaster2ph

Anonymous said...



gone end rasuah

Anonymous said...



kit sial racist

Anonymous said...



hannah yeoh motherfuc*er

Anonymous said...

Rci buat penat2 kenapa tak hukum nor mohamed yakcop yg sudah mengaku bersalah?

Anonymous said...



kor ming communist

Anonymous said...

kerajaan Malaysia baru ni… tahfiz pun nak dimusnahkan, nanti Atuk 93 tahun padam boleh panngil geng tung tung cheh dengan tiupan trampet main lagu sedih berarak ke tanah kubur pakai topi guni, Budak tahfiz dah tak da nak buat tahlil ngaji bagai,itu lah akibat memileh kerajaan bukan berat kan nilai nilai islam… bapak perompak peduli apa… selamat kan anak kroni duit berbilion di luar negara….ada orang kata orang tua ni ada trillion duit kat oversea.. org kata..richest man on earth...tak tahu..dengar orang kata jer..

Anonymous said...



madey perompak takut.. judi forex sampai kena minta tukar hakim.. lastly rejected

Anonymous said...

Najib berlakon jadi mangsa, makcik gelang emas kena tipu. Nasib baik makcik tak gadai rumah.

Anonymous said...



betul bro..

geng pakatan taik.. termasuk atok kutty.. mampos nnt jgn panggil org2 Agama Islam dtg..

jangan bace satu patah pun ayat2 suci Al-Quran

mintak teresa marina pggil geng2 dia baca apa2 yg diorng suka

tak payah sembahyah jenazah..jut put his coffin inside concrete grave yard.. minta tokong lim and lgbt geng dtg buat ceremony

#lahanatph

Anonymous said...

Bila nak kutip derma untuk rosmah babi dan riza aziz pula?

Anonymous said...



cinebabi coming..

kah..kah..kah..

ayat pendek2 cinebabi.. u jeles ke?
betty chia pasang sugar daddy vvip hong kong u talak mau siasat ke???
gone eng curi harta rakyat penang sampai tengah laut u tak kasihan ke?


#disaster2dapig

Anonymous said...

Kalau derma najib letak dalam tin milo, derma rosmah kena letak dalam tong taik

Anonymous said...



cinebabi.. u kutip tulang babi dulu kasi betty chia isap..

after that ask her tu suck urs also.. dirty cinebabi malaya.. dirtiest creature on earth

may God curses you 7.09 soonest!

Anonymous said...



cinebabi.. butt hurt.. sakit hati lorr.. DSN lepas dari KERA jaan mahababi!

kah..kah..kah.. he will fight back.. mampos le.. lge mesti mampos ini kalilah!

Anonymous said...



tabung haprak malaysia.. kite derma air kencing je masuk dlm tabung..

kah..kah..kah..

#disaster2dapig

Anonymous said...





gone end bullshit

Anonymous said...





kor ming communist

Anonymous said...

Selagi umno terpalit tahi najib, selagi itulah rakyat tolak bn. Biar dia dan keluarganya mampus dalam penjara. Bn pasti menang. Kih kih kih

Anonymous said...





kit sial racist

Anonymous said...






betty chia prostitutor



Anonymous said...



selagi dapig suka makan najis babi dari lim kit sial ancestor & son bitch.. dapig boleh hidup.. drugs, gangsterism, prostitution, bribes, roberries.. drunken master semua happy maaa..

cinebabi dirty.. gone end dirtiest cinebabi in malaya..

#disaster2dapig

Anonymous said...

siapa hebat… Atuk tua 93 jual murah tanah tapak lumba kuda kepada boss TV private channels, guna duit petronas beli balik tanah tu harga mahal bina Twin Towers, orang kampung pendalaman dengar jer hebat Twin Towers.. pijak kaki pun tak pernah, nak naik ECRL dari pantai timur mimpi je la.


Najib jual tanah TRX ke tabung haji, siapa dapat benefit dari tabung haji, orang Islam yang nak buat haji, guna duit untung pelaburan TRX untuk orang nak pergi haji.
Mana baik tlg orang nak buat haji atau kayakan kroni bukan islam pulak tu...tengok je le..

Anonymous said...



gone end rasuah

Anonymous said...

Macai najib sudah gila hilang punca pendapatan..kesian

Anonymous said...



gone end perompak

imaginary tunnel for betty chia...dirty bitch ever!

Anonymous said...



macai cinebabi sakit hati kah..kah..kahh
DSN lepas dari kena jail..


tunggu tahun depan.. mungkin kit sial mampos dulu..

seal his grave dengan najis babi.. tell his son to piss on his grave.. cilaka punye cinebabi pendatang malaya!

Anonymous said...



gone end mati

betty chia prostitutor

Anonymous said...



ello cinebabi..
u macai babi of dapig.. u no more happy la skrg..

eknomi banyak teruk
share stocks merudum
kedai cien slowly being boycotted
politik cinebabi dirty.. akn MATI 2020

dapig no feng shui.. Najib stil free lor.. u mampos la.. cinebabi!

kite sabar.. mau tengok cinebabi banyak suicide

#disaster2dap

Anonymous said...



nga kor ming mati

send tahik babi to seal his grave yard.. communist ancestor

this land will curse him and his ancestor!

MAMPOS DAP!

MAMPOS PAKATAN!

Anonymous said...

Lokman nor adam cakap yuran guaman najib mencecah rm2.4 juta. Kena bayar pd lawyer shafiee abdullah. Gelang makcik dah abis kena gadai. Kena pau duit ahli umno la gamaknya...kih kih kih. Tu belum masuk ikat jamin rosmah, riza aziz dan bayaran peguam lagi. Padan muka kau najib

Anonymous said...

RM2.4 JUTA SHAFEE ABDULLAH MAKAN DUIT NAJIB. MANA NAK CARI??? AKAUN SUDAH KENA BEKU..HAHAHAHAHAHAHAHHA

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Wanita dan puteri umno patut gadai apa yang mereka ada untuk bayar yuran guaman najib. Kerja lebih masa pun boleh. Kih kih kih

Anonymous said...

BTN bakal dimansuhkan, ahli lembaga pengarah dbkl bakal disuruh letak jawatan dan banyak lagi yang berbau najib dan umno akan dikikis perlahan2. Cuma nak bagi diorang ni merasa pergi kerja hari2 dalam keadaan gundah gulana. Hari2 risau macam mana masa depan diorang. Hahahahahahaha.. lain kali jangan dekati umno.

Anonymous said...

Mahathir pembunuh di Mamali.

Anonymous said...

Korang jngan la kutuk tun perompak..jngan tngok keburukan dia aje..bukan semua barangan naik..ada yg turun..saya puji tun..
Memang la gas naik
Gula naik
Letrik naik..
Tapi ada juga kebaikan dia..ada juga barang yg turun 20%
Sawit turun apa..dari 430 sebelum pru14..selepas pru14 360 sahala..Alhamdulillah tun..kami pekebun kecil ucap berbanyak terima kasih kerana menurun kan harga sawit.kami peneroka felda amat banga kerana mengundi ph.

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Meroyan merapu nak tutup malu kena kencing hancing maderkutty ke cai tomato..? Kikikiki..
Myk dh turun ke cai..?
Tol dh mansuhkan ke cai..?
Yang nyata tomato memang turun harga.. Kahkahkahkah..

Anonymous said...

Dear all netizens. this Blog is provided by a cybertrooper. They get paid by UMNO to twist facts and give negative and racist comments to inspire hatred. please don't comment to encourage these kind of websites. please pass on this message to others. Notice all commenters are from the same cybertrooper

Anonymous said...

Hage babi sulah tulun ke cinebabi?

Anonymous said...

Hage babi sulah tulun ke cinebabi?

Cinebabi malaya sudah tak senang duduk.. Plan jht semua talak jadi..

Anonymous said...

Dear all netizens. this Blog is provided by a cybertrooper. They get paid by UMNO to twist facts and give negative and racist comments to inspire hatred. please don't comment to encourage these kind of websites. please pass on this message to others. Notice all commenters are from the same cybertrooper

Anonymous said...

Hage babi sulah tulun ke cinebabi?

Govt of mahababi ...tik tok tik tok.. collapse

Anonymous said...

Hahaha...cina DAP panas....dap..dap..(thumb up )...panas le tu bila ramai melayu tolong melayu....

Lim Guan Eng PERASUAH?
Betty bela anak ikan?.
Anak dia pulak dah ada tokoh perosak?...
Benih cina DAP serba rosak...hahahaha....

Anonymous said...

Hage babi sulah tulun ke cinebabi?

Anonymous said...

Hage babi sulah tulun ke cinebabi?

Anonymous said...

Kah kah kah.. Betul tu saudara..

Cinebabi tulisan pendek pendek sangat PANAS HOT MARAH sakit hati lihat penyatuan orang Melayu.. sanggup bergadai demi sayang pada DSNR..

So cinebabi cilaka ni marah.. Meroyan tak boleh kontrol.. Dia mau Melayoo bodoh mcm abe matsabon tu..


72 jam je dapat RM490K. akaun umno banyak dibeku..tapi duit mencurah2 masuk. Stop pukul 9.30 pagi tadi..

Kena ingat derma pada DSNR betul2 menguji ikhlas krn Allah, mulianya derma begini kerana si penderma tiada boleh harap habuan dunia apa2 lagi..hanya pasrah dan bersemangat krn Allaj SWT, perjuangan Melayu DSNR.. berbanding derma rasuah pakatan haprak.. Semua tanam 'deposit' haram.. Yee lee company minyak babi pun terhegeh2 umum kasi rasuah derma...

Syukur syabas kekuatan persaudaraan kekeluargaan UMNO tulen. Dlm keadaan dizalimi ditekan oleh rejim dapig mahababi...sumbgn sokongan rakyat mencurah..


Anonymous said...

Frustrated cinebabi-dapig rba detected..

gone end perompak

Anonymous said...

Frustrated cinebabi-dapig rba detected..

kit sial ancestor lim racist

Anonymous said...

KERA jaan mahakutty atok perompak boleh bodohkan dgn mudah sbbhgn rakyat dan semua macai ph dgn bwgitu MUDAH.. mcm kaffarah buat mreka krn brsekongkol mnjtuhkn pemimpin byg jasa DS Najib Razak sgn fitnah

Skrg fitnah akan makan pg semua.. Kita doa mereka kn cpt hncur lebur..

Anonymous said...

Hahaha.. dah sasau macai ph dapigs... melilau hilang arah.. menyondol mcm babi...

Sebelum pru ony puaka hari hari dpn laptop siang mlm asik gst, turun harga.. tepung gula roti canai capati kari semua turun.. hahaha disebabkab uneducated, brg takde gst pun si puaka kata ada..

Dah menang si puaka pun hilang dah masuk alam ghaib..harga brg naik.. sebiji kata pun takde lagi pasal gst.. uneducated terpinga pinga tunggu puaka dpn laptop..kikiki.. utk menahan malu, uneducated pun berkata takpe asal takde dlm resit kaaaahhhhhhhh...

Rupanya si puaka lalu jln ghaib tembus ke mof... kah kah kah.. gara gara bawaan puaka, fengshui kelam...saham terus menjunam.. kah kah kah..

Anonymous said...

Yee lee.co. minyak babi.. kikiki..

Anonymous said...


Macai mahababi 8.47 tu sakit hati..dia gundah gulana kecewa terok.. Undi ph rupanya jadi taik je.. Rindu die dgn pemerintahan umno Najib Razak.. Tersusun kemas, ekonomi kuat, pentadbiran licin cermerlang..

Klu tak masakan Atok perompak geng 93 cakap "KERA jaan PH mesti lebih baik..dari BN " akikiki...

Skrg tgk teruk rupanye..dari parti Mugabe Uganda.. Hehehe.

Macai mahababi nak sedapkan hati gundah.. Di cerite merepek2 amenda ntah tkmasuk akal xeffect umno pun...


PETROL DAH TURUN BELOM?

DIN PUDU DAN PUDIN SORON CAKAP HAGE TOMATO MURAH?! Hage dh turun 70% brg? Kah kah kah makin mahal lg lah bodo... kelentong babi dah terbang..m

Anonymous said...

Pintar menulis roti canai capati kari ditabal menjd penasihat di mof..
Kaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh... hihihi

Jd jgn heran saham menjunam naik roket...terus ke kedai mamak..
Mamak... capati satu kuah libih tau..
Wokeyyyy.... kah kah kah...

Anonymous said...

Cer tengok kekerapan macai mahababi masuk meroyan di sini hari ini agak kerao..tak senang duduk sekor ni... bermakna mereka tgh PANASSSSZZ tak tentu hala.. Mereka tksngka DS Najib dlm tiada jwtn lagi tapi dapat sumbgn cukupnduit byk dalam masa 72 jam, tutup jam 9.30pg.. Mau lanjut lagi atau tunggu gaji masuk (lps raya byk belanja).. Insya Allah boleh cecah juta.

SOLIDARITI pd DSNR @ kesatuan Melayu UMNO dan bukan UMNO ini amat dibenci dan menakutkan BabiDAP..Kit sial gone end..

lalu mereka gelabah.. Meroyan..

Allah Maha Kuasa.. Hancurlah KERA jaan pakatan hrpn @HAPRAK segera! Mereka hny guna fitnah..tiada barakah dn tkkn brjaya

Anonymous said...

PETROL DAH TURUN BELOM?

DIN PUDU DAN PUDIN SUTION AL SORON CAKAP HAGE TOMATO MURAH?! Hage dh turun 70% brg? Kah kah kah hebat rejim mahababi 'sihir' mahacai.. Kencing la kaler kuning kecoren ke..hanceng level trtinggi ke..diorg terus sujud jilat dn jilat... akal telah jd spt akal babi..xtahu mende lg yg baik n wangi.. Cari yg busuk je mentakedarah...

Yg sbnr makin mahal lg lah bodo... kelentong babi dah terbang..mahachai berkhayal kcm harry potter

Anonymous said...

Gaji mahataik xpotong.. Patut KERA jaan kena rampas semua harta anak2 bini Madeykutty.trmasuk harta anak2 angkatnya yg ber bin mahathir.. Pelikk

Anonymous said...

Ucapan atok..
kononnya pm ka tpm ka tak lepas dr undang undang.. hahaha tu sindir nek jijah di sebelahnya ka..

Susah nak cari penjawat awam bersih..hahaha sindir semua barisan kabinet ka..

JGN CUBA CUBA LAWAN SAYA, ATOK MAHA KUASA.. sape lawan atok campak dlm penjara ada pahammmm

Anonymous said...

Macai mahababi 7.34.. Kesian ko biol sakit hati dgn DSNR kejayaannya mendapat sumbangan besar dalam masa sgt cepat..sampai ko tak tahu amende ko komen...POINTLESS.. Gaye babi dijamu dedak.. Jnji sondol je.. Hbis sondol.. tuan babi tabur dedak.. Kikiki dirty bitch macai ph..

Simpati ats DSNR meningkat, aura DSNR kpd umno menggerunkan madey tontaik.. Angan2 mat jenin je parti pbpm gnti umno?? Kahh.. Kahh telor presiden dah kena kerat cabutt.. Telor punasehat kene CLAMP dapig.. Hahaa

Madey dh mcm org yg ketagih seks..dh dpt 'main'.. so skg dh slow..letih.. Tak menyinga mcm di himpunan bodoh ph dulu..

Anonymous said...

Bg mad mentri bodo.. Dhle bodo kuat melucah pulak.. Bodo hbis kementerian prthn komando2 negara yg gagah perkasa jd pondan n tukang masak rebus mee bandung..

Anonymous said...

Masa zmn umno kerajaan, melalak ph suruh hantar balik terutama dap dan puak liberal..salah seorg, siti ke dpn menjd wakil puak ni..di label seorg pengganas dan kononnya menggugat keamanan negara..

Ph menang.. menang dgn fitnah.. janji hanya tinggal janji.. yg nampak di mata rakyat semakin zalim kerajaan.. bkn mengurangkan beban tapi menambah beban sara hidup rakyat.. bantuan yg dpt di zmn umno dihapus.. ini menyebabkan rakyat semakin marah.. org melayu merasa tercabar dgn tingkah bangsa lain yg menggugat raja raja melayu dan hak hak org melayu.. kadir pulak memanaskan isu.. makin geram bangsa melayu.. janji tak ditunai, yg lain pulak di laksanakan.. pengundi semakin marah..

Madey tau dan sedar..sokongan rakyat melayu islam semakin berkurangan.. ditambah lagi perlu berhadapan dgn umno.. utk menutup kemarahan rakyat dan mengembalikan sokongan ke ph, madey harus mencari sesuatu... walaupun menimbulkan kemarahan dlm diam ph.. siapa tak kenal madey?

Apabila isu zakir ditimbulkan, inilah peluang madey.. ditambahlagi isu panas sek tahfiz membangkitkan kemarahan ummat islam... dgn pantas madey mengatakan tdk akan menghantar pulang zakir.. dgn harapan utk menarik kembali sokongan melayu ke ph.. madey tau jika zakir dihantar pulang ditambah isu panas lain, ph akan semakin sukar utk mendpt sokongan melayu..

Kita bersyukur zakir tdk dihtr pulang seperti yg dilakukan zmn umno.. walau didesak dap, umno tetap pertahankan zakir naik..

Bagi saya.. isu zakir naik tdk akan dpt menutup isu isu panas terutama beban hidup yg semakin bertambah disebab kenaikan harga brg.. yg ada madey tersepit...

Anonymous said...

.

Hari ini 10 Julai adalah harijadi Atok Mahadey . Selamat harijadi , Tok . Happy Birthday . Semoga Atok boleh hidup 37 tahun lagi .

Daripada , Macai Tomato .

.

Anonymous said...

oleh kerana atok ajer yg macai tomato anggap melasyua selamat mari lah kita berdo pada tohan rabbul alamin supay dipanjngkan umo atok 120 tahun lagi.. aminnnn

Anonymous said...

KERA JAAN PAKATUN MAKIN HARU BIRU.
TUTUP SANA, TERLONDEH DI SINI.
AKHIRNYA AKAN RABAK SEMUA & MENAMPAKKAN KEMALUAN YG MAHA BESAR LAGI MAHA MENAKUTKAN.

JANJI 100 HARI MAKIN KE PENGHUJUNG, NAMUN BELUM SATU PUN YG TERTUNAI.

Anonymous said...

kita doa kan atuk 93 di rehat kan selama lama nya, yang datang usung keranda dari Funeral Association main lagu sedih tiup trampet main gong,sebab Budak tahfiz dah tak da nak di panggil buat tahlil baca yasin, sekolah tahfiz nak kena tutup.

Bila Atuk 93 dah tak da baru aman balik Malaysia, orang berugama memerintah berpegang pada Islam, yang bukan Islam di beri hak yang adil mengikut Islam, perlembagaan di patuhi sepenuhnya, PH hancur tumbang bila Atuk 93 dah tak ada.

dengar berita anwar ke turkey buat operation, nenek kipas tak ikut sama ke,..mana isteri di samping suami yang di sebut sebut kan, atau anwar dah tua... selamat untuk pergi tak da escort nenek kipas..

Anonymous said...

Ameeen ya Rabb!!

Bgtau family joseph Mahadey..u all JANGAN panggil imam ke ustaz ke ustazah ke atau jauh sekali 'budak hina' Tahfiz Al Quran..sebab itukan semua geng dedak Najib Razak..

Suh Teresa Marina Mahadey uruskan funeral ikut cara gereja/ aties/ tokong dapig style!

Kau lah pengkhianat Melayu dan Islam..wahai Mahadey LAKNATULLAH!! kaulah punca melayu akan setengah inci ini jadi terus bodoh dan menghumban pembela pejuang sebenar kami.. Kau mesti terima balasanNya semoga Allah tunjuk masa ko hidup lagi..wahai Mahathir LAKNATULLAH!!

Anonymous said...

Betul tu saudara..
Madey laknatullah cuba tarik kain untuk tutup kaki nampak.kepala..tarik kain kepala nampak lengan..dia tgh bodohkan melayoo otak stgh inci yg undi puak dia..terngaga mcm babi nk kena potong.. Tunggu bulan jatuh ke riba.. Najib dah kata janji bulan bintang takkan berjaya!!

Skrg blogger upahan celaka mahadey laknatullah sdg pancing melayoo akal stgh inci pakatontaik untuk sokong pbpm kunun nk 'ganti umno' dgn tiba2 main isu sentimen Agama, sentimen bangsa.. Taktik kotor ini menggunakan Zam Mamak Pariah lontarkan 'bola'.. Provoks isu Tahfiz dengan harapan melayoo otak stgh inci ni sokong parti boboi.. Sdgkan mahdey cuba mahu padamkan pengkhianatan dia dan pbpm menyebabkan hancur sistem negara skrg, ekonomi jahanam, puak lgbt, sekular, liberal, kristian ekstrimist, anti Raja Melayu.. mula tunjuk taring.

Inilah style politik MahaNAJIS mahadey LAKNATULLAH! pemerintahanya 22 thn dulu nampak 'hebat gah' bukan sebab kebijaksanaannya..tetapi disebabkan KEHEBATAN UMNO..maka dia diangkat disokong sistem UMNO. Tanpa UMNO dia hanyalah seorang taraf PARIAH boneka kafir dapig!

SAMPAI SEMUA HAL COPY PASTE CETAK ROMPAK IKUT IDEA DS NAJIB RAZAK..TERMASUKLAH HIMPUNAN PAGI PMO YANG MENYEBABKAN SI MAMAK NIPAH MEDEN TU JATUH TERGOLEK !!(SEMOGA DIA TERUS LEMBIK DAN KENAL SIAPA TUHAN YANG MAHABIJAKSANA MENCIPTA DS AZEEZ RAHIM YANG DIA HINA DULU..SEMOGA PENGAJARAN DUNIA DITIMPA ATASNYA)

AMEEN X10!!

Anonymous said...


GONE END RACIST

Anonymous said...


HANNAH YEOH MOTHERFUC*ER

Anonymous said...



BETTY CHIA BITCH

Anonymous said...



KOR MING ULTRA RACIST

Anonymous said...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

RULE OF TELOR MAMAK MATDEY AL KUTTY ...MAHAFIRAUN.....BARUA DAN ANJING DAPIGS...

Anonymous said...

Berani ke Atuk nak hantar Zakir balik kampung, India?

tanya jer.. hi hi hi

Anonymous said...

MANA ATOK SI TUA RENTA BERANI...TELOR DIA DAH DI PEGANG DEK SI LIM KIT SIAL!!!!

Anonymous said...

sejarah yang dah dilupakan…

negeri china asal datang nya orang china
negeri india asal datang nya orang india dan seangkatan dengan nya bangla, baee,
england asal nya datang omputih
tanah melayu, Malaya ... asal tempat orang melayu le... so apa orang asing nak sibuk di tanah melayu, sebab besarnya kepulauan melayu... orang melayu bebas bergerak dari pulau Andaman, sumatera sampai ke irian timur, utara Australia, tropical australia….

biar melayu memerintah negeri melayu, yang datang menumpang buat cara menumpang , hormat orang tempatan, ugama orang tempatan…kamu diterima…... kan aman bumi melayu ni..

Anonymous said...

Dear all netizens. this Blog is provided by a cybertrooper. They get paid by UMNO to twist facts and give negative and racist comments to inspire hatred. please don't comment to encourage these kind of websites. please pass on this message to others. Notice all commenters are from the same cybertrooper

Anonymous said...

allah maha benar maha berkuasa...sekarang allah dah tunjukkan kebenaran mana datang asal usul barang rampasan yang di dalangi Atuk 93..cari korek sampai lubang cacing. rupanya barang niaga..so barang rampasan berkotak, barang kemas berlabuh bukan milik rosmah, itu barang niaga, hati busuk atuk tua 93 dah tak boleh di tutup lagi...
tolak pemimpin hati busuk, buat usul di parlimen nanti tolak Atuk 93 and his geng i.e PH atas sebab ..menang pilihanraya kerana menipu..semua MP yang benar ikhlas jujur akan sokong tolak PH jadi kerajaan...kerajaan akan bubar dan pilihan raya baru yang bersih adakan semula,,,BERSIH boleh pantau.. jangan jadi bersih tak bersih… muyiddin lead the role kalau betul nak tegakkan demokrasi yg bersih,PAS UMNO boleh bergabung dgn MCA MIC buat kerajaan baru..rakyat dah mula sedar hancing nya kencing PH yang di pimpin Atuk 93...
Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2018/07/adakah-barangan-yang-dirampas-pihak.html#FMW7PKLu8VwQSwT6.99

Tangkap ramasamy said...

Can a non born Brahmin become a teacher,
Can a non born kasyatria become an mp,
Can a non born visaya become a business men?

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget