KL CHRONICLE: Pesanan Ringkas kepada semua Rakyat Malaysia #GE14 #PRU14

Wednesday, May 9, 2018

Pesanan Ringkas kepada semua Rakyat Malaysia #GE14 #PRU14


Pesanan Ringkas

Assalamualaikum w.b.t. Dan Salam Sejahtera

Sahabat-sahabat Sekalian,

Nampaknya Pakatan Harapan tidak dapat menerima kekalahan dalam PRU14.  Maka mereka kini akan kembali ke jalanraya setelah fitnah yang mereka reka gagal membuahkan kemenangan dalam pilihanraya.  Berikut adalah antara perkara yang mereka rancang bagi membangkitkan kemarahan rakyat:



1. Mereka insiden-insiden yang bertujuan menunjukkan berlaku penipuan oleh SPR. Cerita pengundi hantu/bangla yang tidak habis?, cubaan mengedarkan kertas undi palsu di Port Dickson atau insiden penemuan tong undi palsu, fitnah bahawa akan ada pihak lain yang mengundi jika penyokong mereka sampai lambat dan pelbagai cerita lain.

2. Sebelum selesai proses pengiraan, mereka akan mengistiharkan kemenangan di beberapa negeri dan akhirnya kemenangan mereka diperingkat pusat.  Namun apabila proses mengira undi selesai, mereka akan kata SPR membantu BN untuk memalsukan keputusan pilihanraya dan pelbagai fitnah lain.

3. Apabila kemarahan penyokong mereka sudah memuncak, mereka akan himpunkan seberapa ramai penyokong mereka di Padang Timur berhampiran Amcorp Mall Petaling Jaya bersama calon Pakatan Harapan untuk melakukan bantahan besar-besaran dan menuntut campurtangan asing.

Saya menyeru kepada semua rakyat Malaysia yang rasional, pastikan jangan sampai ada ahli keluarga kita yang terlibat dengan perhimpunan yang dianjurkqn oleh Pakatan Kecewa ini.  DAP dan Tun M  tidak akan menerima kekalahan kali ini dengan dengan hati yang terbuka.

#hentikanfitnah
#terimakeputusanpilihanraya
#janganjadimangsadendammahathir

16 comments:

Anonymous said...

Tutup je blog ni. Bn dah kalah

Anonymous said...

baik lah..kerana kesipuan sye akn ttup blog ini..

Anonymous said...

Hahaha ... hello dedak - jom build msia responsibly.

Rahmat Syukur

Anonymous said...

nyuorok ngan najis razak ke?

Blanko Jenggo said...

Update pliss..heh

Anonymous said...

FUYOOOO.....KERAJAAN M'SIA DAPAT PIEM BARU.....MUDA NYERRRR!!!!

Anonymous said...

71 Mahathir's MP atau hampir 60% adalah org2 kafir, anda telah memilih mereka!

Anonymous said...

bala besar akan menanti M'sia selepas ini....tengoklah nanti.....

Anonymous said...

yess bencana besar sedang menunggu .. budak baru nak up... bila dah terantuk baru nak mengadah.. ketua melaka kemungkinan kaum cina...tahniah

dont mess with melaka

Dedakman said...

Lebih lega terlepas dari bala najib rosmah....bau busuk satu dunia akan segera lenyap

Anonymous said...

jangan mudah lupa dan tak ingat segerakan pembinaan jambatan bengkok kes ni dah terlalu lama tertangguh ...

Anonymous said...

MAMAK MATDEY...#NotMyPM

Anonymous said...

KEH...KEH...KEH...

LIM GUAN END....YG TENGAH DIBICARAKAN TU ....MAMAK MATDEY TELAH LANTIK APEK DAPIGS NI SEBAGAI MENTERI KEWANGAN........MAMPOSSS....MAKA PEMBINAAN TEROWNG MUASSIM DI PP AKAN DITERUSKAN....

HE..HE...PADAN MUKA MELAYU FUKATAN HAPRAK...TU BARU SIKIT...KITA TENGOK APA DRAMA SETERUSNYA....

Anonymous said...

Ko dah dapat payment blom? Pergi kutip duit ko tu dulu. Jap g bila big bos kena tahan langsung ko xdpt nanti.

Anonymous said...

Aku dah cakap bn akan kalah. Korang x percaya.

Lebih percaya pemimpin be end dan tv 3 suku dulu... *tv3 skarang dah ok skit. Ha ha

شركة المثالية said...


شركة تنظيف منازل بالخبر

شركة تنظيف منازل بالخبر شركة المثالية هي افضل شركة تنظيف بالخبر يمكنكم التواصل معها للحصول علي افضل خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والبيوت والمجالس والكنب والسجاد والموكيت والمفروشات بجودة عالية ومواصفات قياسية حيث تعد شركة تنظيف منازل بالخبر اولي الشركات التي التي تخصصت في مجالل التنظيف بالخبر ولديها خبرة كبيرة وعمالة ماهرة وادوات تنظيف حديثة وطاقم عمالة مدرب علي اعلي مستوى فلا تترددوا في الاتصال بشركة المثالية للتنظيف بالخبر وسوف تحصلون علي افضل الخدمات المنزلية من نظافة ومكافحة حشرات بارخص الاسعار

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget