KL CHRONICLE: Kenali laluan F100 (loop) MyBAS Terengganu #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru

Thursday, May 17, 2018

Kenali laluan F100 (loop) MyBAS Terengganu #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru



SPAD : Kenali laluan, F100 (Loop) yang membawa anda ke lokasi-lokasi utama seperti sekolah, klinik, hospital dan Pasar Payang yang terkenal, di bawah perkhidmatan myBAS Kuala Terengganu.



Baru - baru ini pihak SPAD telah berkongsi laluan F100 (loop) bagi perkhidmatan MyBAS Terengganu. Paling best sekali adalah laluan ini turut meliputi Pasar Payang, satu kawasan tumpuan pelancong paling awesome sekali di Pantai Timur.

Makin mantap adalah perkhidmatan MyBAS ini terbuka kepada semua pihak, tidak kira warga tempatan atau pun pelancong asing yang umum ketahui sangat ramai di Terengganu. Harapan kami di KL Chronicle adalah supaya perkhidmatan myBAS ini diteruskan demi kesejahteraan warga Terengganu.

Apa pendapat pembaca?


1 comment:

Unknown said...

Teruskan..... jangan semua benda nak jimat macam kerajaan Pusat.... ikut perangai kerajaan pusat memang semuanya konon2 nak jimat... #notmyPM mana ada fikir sangat soal pembangunan atau keperluan rakyat... tak lama dah... buat senak sampai pusat.... satu lagi yang patut diteruskan adalah keberadaan SPAD dalam sistem pengurusan pengangkutn negara.... nak harap JPJ ajer...susah sebab mereka mana ada masa nak fikir soal transformasi pengangkutan awam... lori pasir beroperasi diwaktu puncak pun depa tak boleh nak kawal....

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget