KL CHRONICLE: (VIDEO) Eh bila masa pula saya lagi zalim dari yang dulu? #HebatkanNegaraku #Negaraku #Malaysia #KekalNajib #Souljer

Thursday, April 12, 2018

(VIDEO) Eh bila masa pula saya lagi zalim dari yang dulu? #HebatkanNegaraku #Negaraku #Malaysia #KekalNajib #Souljer


Pada pendapat pembaca. Siapa lagi zalim? Dr. Mahathir yang tangkap hampir 200 orang dalam Ops Lalang guna ISA atau PM Najib Razak yang mansuhkan ISA?




8 comments:

Anonymous said...

MAMAK MATDEY MAHATAIK....PENGKHIANAT BANGSA....LAHANAT SI TUA RENTA.....

Anonymous said...

untuk mengumpulkan pemikir dan ahli akademik seluruh negara

Reply
Replies

Zack Armstrong12 April 2018 at 21:18
Pejuang Pantat


Zack Armstrong12 April 2018 at 21:27
Woiii pejuang pantat. Hang ajak lebai mabuk tu pi jumpa wak kojola kengkang.

Lepas abe Mae (Aman) wak tonggek tu akan layan hangpa pulak.

Abe Mae kudo.


Zack Armstrong12 April 2018 at 21:31
Abg mae kuda (aman)

Dah dapat agak ker berapa ramai malaikat berkuda akan turun mengundi nanti?

Telephone laa mereka ..nanti senang abe mae nak jaga kuda kuda tu.




KESIAN AKU TENGOK BUDAK NI....KAT LAMAN BLOG SI BUDIN SONTOLOYO....

Anonymous said...

“Selama 22 tahun Dr. Mahathir memerintah dan DAP menuduh beliau (Dr. Mahathir) mengamalkan pentadbiran kuku besi, namun kini nada mereka berubah,” katanya.

Reply
Replies

Zack Armstrong12 April 2018 at 22:32
Pejuang Pantat

Anonymous said...

Sepatutnya berikan nasihat kepada Mahathir agar tidak bersama DAP, Tidak memperjuangkan agenda Malaysian Malaysia dan sekali gus membunuh bangsa Melayu Islam dan Raja Melayu hanya kerana nafsu serakah politik yang tidak pernah puas.


Reply
Replies

Zack Armstrong12 April 2018 at 21:17
Pejuang Pantat

Anonymous said...

Projek mega bernilai kira-kira RM55 bilion itu adalah pengangkutan awam penumpang dan kargo yang berkemampuan memendekkan perjalanan dari Tumpat, Kelantan ke Gombak, Selangor hanya kira-kira lima jam.

Ia sekali gus berupaya meningkatkan pertumbuhan ekonomi sehingga 1.5 peratus bagi negeri di Pantai Timur seterusnya menawarkan banyak peluang pekerjaan kepada penduduk tempatan.

#jomBN
#BersamaBN
#HebatkanNegaraku
#DahulukanRakyat

Reply
Replies

Zack Armstrong12 April 2018 at 21:16
Pejuang Pantat

Anonymous said...

Itu baru dua contoh bagaimana DAP hanya mampu bertahan dengan hanya menyebarkan berita palsu dan fitnah. Mungkin, DAP mampu meraih sokongan daripada penyokongnya dengan hanya bergantung sepenuhnya kepada berita palsu dan fitnah. Oleh yang demikian, apabila Akta ini berkuatkuasa, DAP kehilangan satu modalnya untuk berpolitik dan ini pastinya akan menyusahkan mereka kelak.

Reply
Replies

Zack Armstrong12 April 2018 at 21:32
Pejuang Pantat.

Anonymous said...

we want malaysia malaysian. semua rakyat mendapat sama rata...hapuskan penindasana kuota KEISTIMEWAAN dan berikan keadilaN kepada semua rakyat..HIDUP TUN M..HIDUP KIT SIANG ..HIDUP WAN AZIZAH.berikan ruang masuk ke universiti kepada yang benar benar layak..we want SISTEM MERIT..yang kurang perform boleh dimasukkan ke sekolah vokasionaL. we want more PROFESIONAL COURSES SEPERTI DOKTOR, PEGUAM , JURUTERA, AKITEK, KEHAKIMAN diberikan kepada konsep MALAYSIA MALAYSIAN..

Anonymous said...

Sejak dahulu lagi, Mahathir amat bijak memperbodohkan penyokongnya, mereka yang ada diatas bersama Mahathir adalah diantara mereka yang berkepentingan sahaja. Mereka tidak memikirkan isu berkaitan kesusahan rakyat dan tugas mereka ialah membetulkan sahaja apa Mahathir katakan.

Kepada bekas penyokong diharapkan akan sedar lagi bahawa Mahathir bukanlah seorang pemimpin yang boleh diharapkan dalam memastikan kebajikan rakyat dijamin kecuali hanya untuk kroni dan anak beranaknya sahaja.

Sejarah 22 tahun yang memeritkan dengan pelbagai kesalahan yang dilakukan olehnya dan tiada satupun diantaranya dia akan memohon maaf malah akan mempersalahkan orang lain susulan kesilapannya.

Demi kesinambungan politik kronisme Mahathir sanggup lakukan apa sahaja, sanggup bersekongkol dengan musuh politik tradisnya bukan untuk rakyat tetapi untuk menunjukkan betapa dia mampu memperbodohkan orang yang memusuhinya dan bersama mereka.

Krisis pentadbiran dan moral Anwar dijadikan modal Mahathir untuk memecat Anwar, dijaja satu negara dan dunia bahawa Anwar adalah peliwat malah perasuah dan tidak layak menjadi pemimpin untuk Negara ini susulan sikap luar tabienya kata Mahathir.

Setelah agendanya tidak kesampaian, Mahathir telah memecat Abdullah Badawi dan melantik Najib Razak dengan harapan segala impianya dapat dipenuhi. Namun ianya berlaku sebaliknya. Oleh kerana itu Najib harus ditumbangkan sebagaimana Abdullah badawi.

Kini setelah bersama pembangkang Mahathir telah berjaya memperbodohkan penyokongnya dengan penubuhan PPBM dan membubarkannya dan akhirnya Mahathir sudah dapat masuk kedalam PKR untuk memusnahkan PKR dari dalam.

Maka dengan tidak secara langsung akan berkuburlah PKR nanti, dan lenyaplah misi mengkritik Mahathir dan PKR akan berwajah baru dengan tersungkurnya maruah PKR ditangan Mahathir. Hilang segalanya apa yang ada didalam PKR.

Kita tunggu dan lihat apakah perancangan seterusnya Mahathir dan sekali gua Legasi Anwar Ibrahim akan terkubur selamanya. Mahathir adalah pemusnahnya yang bakal menjadi sejarah politik hitam PKR sekali lagi.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget