KL CHRONICLE: Selangor Kini Juara Masalah Bekalan Air Di Malaysia #kltu #jbtu

Sunday, March 11, 2018

Selangor Kini Juara Masalah Bekalan Air Di Malaysia #kltu #jbtu


Selangor dulu terkenal kerana sering menjadi juara Piala Malaysia, namun kini Selangor sejak dibawah pemerintahan kerajaan PKR-DAP telah menjadi juara masalah bekalan air di Malaysia. 




Sejak 2012 hingga 2018, Selangor menjadi juara, sudah 5 tahun berturut turut negeri Selangor jadi juara. Selain itu Selangor juga menjadi Juara Denggi, Juara Sampah, Juara Jalan Berlubang dan Juara Sungai Tercemar di Malaysia. 

Selangor dinobatkan "juara masalah air" berdasarkan laporan ‘Malaysia Water Industry Guide’ oleh Persatuan Air Malaysia (Malaysian Water Association), pada tahun 2015 hingga 2016. 

Kejuaraan Selangor sebagai pemenang piala masalah air di Malaysia adalah berdasarkan kategori ini iaitu jumlah kes terbanyak aduan kes bocor, jumlah kes terbanyak aduan kualiti air, jumlah aduan terbanyak kes tekanan air rendah dan jumlah kes terbanyak aduan masalah gangguan air. 


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1796758467011289&id=697192853634528

1 comment:

Unknown said...

Terima kasih banyak kepada teman aku yang di Dubai ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bisa kenal nama nya Mbah Suroto. waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di SINGAPURA hanya jeritan batin saja saya alami. berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya.

Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat kerjaan, dll....

Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

Lebih lenkapnya buka saja situs beliau di https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget