KL CHRONICLE: Lim Guan Eng jangan jadi pengecut, kalau anak jantan jumpa @weekasiongmp di #Penang malam ini #MCA #kltu #Jbtu

Friday, March 30, 2018

Lim Guan Eng jangan jadi pengecut, kalau anak jantan jumpa @weekasiongmp di #Penang malam ini #MCA #kltu #Jbtu



Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Ir Wee Ka Siong malam ini akan mengadakan satu political talk bagi menceritakan tentang keadaan semasa di Pulau Pinang yang sebenar. Ini kerana mungkin sehingga hari ini, rakyat Pulau Pinang tidak diberitahu perkara sebenar tentang beberapa skandal di negeri ini terutamanya skandal terowong dasar laut dan tiga jalan utama yang berharga RM 6.3 Billion. 



Malah bagi menunjukkan tahap serius MCA dalam memastikan rakyat Pulau Pinang tidak menjadi mangsa skandal ini, Datuk Seri Dr. Ir Wee Ka Siong akan memberi ceramah di kubu kuat Lim Guan Eng sendiri iaitu di Parlimen Bagan dimana Lim Guan Eng merupakan ahli parlimen di kawasan tersebut. Bagi kami di #KLChronicle, ini baru anak jantan dimana Wee Ka Siong berani berdepan dengan Lim Guan Eng di kubu beliau sendiri.

Malah, lebih hebat lagi Datuk Seri Dr. Ir Wee Ka Siong juga menjemput Lim Guan Eng serta ayah beliau Lim Kit Siang untuk hadir ke ceramah ini dan mempertahankan diri mereka serta membuktikan bahawa segala pendedahan yang dilakukan oleh Datuk Seri Dr. Ir Wee Ka Siong adalah tidak benar dan salah. Namun kami di #KLChronicle yakin Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng tidak akan hadir ke ceramah ini. 
Persoalanya sekarang, adakah rakyat Pulau Pinang akan terus memberi mandat kepada DAP untuk menjadi kerajaan negeri walhal rakyat Pulau Pinang sendiri sudah tahu bahawa  kerajaan negeri kini sudah terpalit dengan skandal RM 6.3 billion ini?
Apa pendapat pembaca?

2 comments:

Anonymous said...

MAMAK MATDEY MAHATAIK...HIDUP BERGELUMANG DENGAN TAIK BABI!!!!

Anonymous said...

Ini Mamak ....Jantan Tak Tahu malu......PRU 14 kasi kambus ini Mamak.....

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget