KL CHRONICLE: Dituduh Ada Hubungan Dgn Isteri Orang, #Muhyiddin Tak Tahu Malukah?

Monday, March 12, 2018

Dituduh Ada Hubungan Dgn Isteri Orang, #Muhyiddin Tak Tahu Malukah?


Berbanding dengan Muhyiddin, tidak ada satu dokumen Mahkamah pun dalam dunia ini yang menyabitkan Datuk Seri #Najib Tun Razak sebagai pencuri.

Dokumen yang ada dan selalu dirujuk #Pakatan untuk mengatakan Najib sebagai pencuri, adalah dokumen #DoJ (bukan Mahkamah) yang dibuat sendiri oleh #Mahathir - yang mahu menjatuhkan Najib untuk digantikan dengan anaknya sendiri.



Mahkamah?  Tidak ada.  Dan sepertimana yang kita tahu, nak menyabitkan seseorang sebagai pencuri ke peliwat ke, mesti dengan dokuimen Mahkamah.  Tak hairan Najib tidak terjejas sikit pun dengan dakwaan yang mengatakan beliau kononnya pencuri.

Tapi, ada dokumen Mahkamah yang mengatakan Muhyiddin ada hubungan dengan isteri orang sehingga menjadi punca penceraian rumah tangga pasangan terbabit.  Muhyiddin tidak pernah mencabar kesahihan dokumen tersebut sehinggalah pasangan berkenaan disahkan bercerai.

Serentak dengan itu juga, isteri Muhyiddin tidak lagi kelihatan di khalayak ramai, tak macam dulu.  Kerap pulak lagi bini Mahathir yang hampir buta itu kelihatan bersama suaminya.

Apa Muhyiddin tak malu pulak?

1 comment:

Unknown said...

Terima kasih banyak kepada teman aku yang di Dubai ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bisa kenal nama nya Mbah Suroto. waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di SINGAPURA hanya jeritan batin saja saya alami. berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya.

Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat kerjaan, dll....

Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

Lebih lenkapnya buka saja situs beliau di https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget