KL CHRONICLE: (VIDE0) Dr. Mahathir akui Mursyidul Am PAS kaki bohong, nyanyuk #kltu #jbtu #Negaraku #Malaysia #YP

Tuesday, February 13, 2018

(VIDE0) Dr. Mahathir akui Mursyidul Am PAS kaki bohong, nyanyuk #kltu #jbtu #Negaraku #Malaysia #YP


Sebentar tadi kami di #KLChronicle telah mendapat satu video melalui WhatsApp yang menunjukkan calon Perdana Menteri Pakatan Harapan, Dr. Mahathir Mohamad mengutuk dan menghina allahyarham Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat.





Didalam video tersebut, dengan terang, jelas dan nyata Dr. Mahathir menggelar Allahyarham Datuk Nik Aziz sebagai seorang pembohong dan nyanyuk yang hanya gilakan kuasa. Bagi kami di #KLChronicle tindakan Dr. Mahathir ini langsung tidak bertanggungjawab dan membuktikan bahawa beliau langsung tidak hormat akan Ustaz dan Ulama - ulama di negara ini.


Persoalan sekarang Bagi kami di #KLChronicle, adakah orang Melayu Islam di negara ini mahu mengundi seorang pemimpin seperti Dr. Mahathir yang terbukti sekarang hanya merupakan seorang boneka kepada DAP atau pun terus memberikan sokongan kepada UMNO & BN yang menjadi tonggak kepada kerajaan pada masa kini.


Jangan kita sebagai tuan tanah akhirnya hilang maruah dan hak tanah kita selepas PRU - 14 yang akan datang. Sudah semestinya anak cucu cicit kita tidak akan maafkan kita buat selama - lamanya. 

1 comment:

Anonymous said...

blogger batu api..tun kutuk cerita..tun kena kutuk diam...pooorah

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget