KL CHRONICLE: Babi punya DAP, tolak #Bajet2018 tapi minta penyokong ambil duit BRIM #Negaraku #Malaysia

Monday, December 4, 2017

Babi punya DAP, tolak #Bajet2018 tapi minta penyokong ambil duit BRIM #Negaraku #Malaysia



1. Inilah perangai kurang ajar dan celaka puak - puak DAP, semasa pembentangan bajet 2018 di Parlimen dan pengundian Bajet mereka tidak mahu menyokong tetapi sekarang mereka pula sibuk mendaftar pengundi serta penyokong mereka untuk menerima wang BRIM.



2. Kami di #KLChronicle ingin mengingatkan puak - puak pembangkang ini bahawa perbelanjaan #BRIM juga terletak sebagai salah satu perbelanjaan dalam Budget 2018. Tetapi bila Budget 2018 tidak diluluskan maka tidak ada lah duit BR1M tersebut.

3. Maka persoalanya sekarang apa yang sebenarnya pembangkang mahu? Pandai pula suruh penyokong ambil BR1M tetapi bajet yang dibuat oleh kakitangan kerajaan ditolak oleh puak tak guna ini. Tahukah anda bahawa Bajet 2018 ini merupakan Bajet untuk kesejahteraan rakyat.?

4. Akhir sekali kepada penyokong pembangkang, anda memang muka tak tahu malu. Ambil duit yang kerajaan bagi tetapi sambil itu kutuk kerajaan. Macam celaka!

2 comments:

Anonymous said...

PI MAMPOS si DAP parti CELAKA KULIT BABI, JUBOQ BABI, BANGKAI BABI, KANGKANG BABI!!!!!

Si spesis BABI-BABI kit SIAL JUBOQ berKUDIS/TONGGENG eng HOMO ANJING KURAP-si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN DAPjuboq BABI ni patut diTERAJ*NG masuk KANDANG BABI!!!!

Tengok juga jenayah2 RASUAH, ROMPAKAN dan TERORISMA paling CELAKA oleh si spesis TERORIS SAMPAH MASYARAKAT PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL TAIK BABI Cash is King DAPJuboq BABI-BerSHIT-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS IS(IS)rael/MOSSAD-NA*O/CIA ni; iaitu:

-$ 12. 5 BILLION yg. diSIMPAN di SingaPORK - hasil dr. MENGGADAI/MEROMPAK 33% tanah PP, tanah pusaka nenek moyang BUMIPUTERA kami serta melancarkan “SOCIO-CULTURAL GENOCIDE” (GENOSID Sosial-Budaya) ke atas BANGSA Orang Asal/Indigenous IsIam/Melayu PP kami - kpd. TOKEY2 DAPjuboq BABI/PAPig SingaPORK depa! Di http://mymassa.blogspot.com/2016/02/hampir-13-billion-disimpan-di-singapura.html , HAMPIR 13 BILLION DISIMPAN DI SINGAPURA?, 2/18/2016;

- $1.2 BILLION Rasuah dari ISrael semasa PRU13 dan latihan TERORISMA yg. diKETUAI oleh tony puaKA DAPjuboq BABI oleh MOSSAD di SingaPORK (pusat MOSSAD/CIA/NATO di Asia TENGGARA); utk- mengGULINGkan NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang kami ni; terutamanya menakluk SABAH/SARAWAK; dan paling UTAMA adalah utk. menakluk SELAT MELAKA kami (dgn. menakluk KEM TENTERA kami di PORT DICKSON kerana SELAT MELAKA adalah laluan "chokepoint" GLOBAL amat PENTING yg. mengHUBUNGkan LAUTAN HINDI dan LAUTAN PASIFIK/LAUT CHINA SELATAN)! Di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya; dan di

-$ 1. 2 JUTA Rasuah dari NED (CIA)/SOROS utk. 'NGO' BerSHIT DAPjuboq BABI - utk. mengGULINGkan pemimpin Bangsa Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu (BUMIPUTERA) YAB PM terCINTA kami dan UMNO! Di - http://altthainews.blogspot.com/2015/08/us-vs-china-us-mobs-seek-to-overthrow.html , US vs China: US-backed Mobs Seek to Overthrow Malaysian Government , August 24, 2015 (Tony Cartalucci - LD).

Maka, mana SPRM/KDN tu oi?!!!!!!!

Tok Labu.

(ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI HOMO kit siang-guan eng anak BERANAK spesis BANGKAI BABI amat CELAKA 100%)

Anonymous said...

cina sekarang tdk spt generasi dulu yg lebih saling menghormati antara satu bgsa dgn bgsa lain yg ada di malaysia ni... keadaan dah berubah bila dap mengapikan sikap benci terhadap orang melayu terutama utk menjatuhkan kuasa raja2 melayu spt didedahkan oleh razali abd rahman bekas pemimpin dap. banyak lagi agenda dap utk melemahkan orang melayu. yg menghairankan kenapa ada org melayu yg duduk semeja utk membantu dap mencapai hasrat perjuangan mereka itu. adakah melayu begini yg dimaksudkn oleh dap sbg "melayu skrew melayu". mksudnya org melayu yg dok bkrjasama dgn cina dap tu akan melakukan kerja memenangkan dap lps tu dap dgn kuasa yg ada akan memijak2 org melayu spt rohingya di rakhnie myanmar... klu mcm yu apa jenis org mrlayu macam ni..? apa perlu kita buat dgn meteka ni..

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget