KL CHRONICLE: Bukti orang Melayu telah "dibangsatkan" oleh ahli DAP #Negaraku #Malaysia #YP

Wednesday, November 15, 2017

Bukti orang Melayu telah "dibangsatkan" oleh ahli DAP #Negaraku #Malaysia #YP




1. Syabas dan tahniah diucapkan kepada para perwakilan DAP yang hadir pada majlis pemilihan Ahli Jawatankuasa Tinggi (CEC) yang diadakan baru - baru ini. Ini kerana perwakilan DAP dengan terang dan jelas telah membuktikan bahawa mereka semua (perwakilan) dan DAP secara amnya merupakan sebuah parti yang ANTI - MELAYU.



2. Ini dapat dibuktikan apabila ahli DAP sanggup membazirkan undi mereka dengan mengundi mendiang Karpal Singh yang telah pun mati dan tidak boleh berkhidmat untuk DAP daripada menggunakan undi tersebut untuk memilih barisan CEC dari kalangan orang Melayu.

3. Tindakan perwakilan DAP juga membuktikan bahawa ahli DAP langsung tidak mempercayai kebolehan pemimpin - pemimpin Melayu didalam DAP untuk mentadbir parti mereka. Jika ahli DAP sendiri tidak percaya kepada pemimpin Melayu didalam parti mereka sendiri, macam mana pemimpin ini mahu mentadbir negara? Sudah semestinya tidak boleh!

4. Selain itu, ahli DAP juga telah membuktikan bahawa mereka sebenarnya merupakan satu kumpulan yang sangat rasis. Slogan parti DAP Malysian Malaysia yang dilaungkan hanya merupakan retorik politik untuk merampas kuasa dari orang Melayu. Apa yang DAP mahukan dari orang Melayu adalah supaya Melayu "screw" Melayu jadi mereka boleh merampas kuasa dengan mudah apabila kita berpecah.

5. Jadi adakah kita orang Melayu cukup bodoh untuk masuk kedalam perangkap DAP?

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget