KL CHRONICLE: Video TSAM dedah siapa syaitan bernama Lim Kit Siang #Negaraku #Malaysia #YP

Monday, May 1, 2017

Video TSAM dedah siapa syaitan bernama Lim Kit Siang #Negaraku #Malaysia #YP


Ahli Parlimen Ketereh yang juga merupakan Ketua Penerangan UMNO Malaysia, Tan Sri Annuar Musa dalam satu ceramah beliau di Temerloh telah mendedahkan siapa sebenarnya syaitan bernama Lim Kit Siang. 



Umum ketahui, sejak hampir tahun 1960an Lim Kit Siang merupakan penggerak utama kepada perpecahan kaum di Malaysia sebaik sahaja beliau menubuhkan parti DAP, semua parti serpihan yang ditubuhkan sebagai "anak" kepada People's Action Party (PAP) pimpinan Lee Kuan Yew di Singapura.

Pada zaman itu, Lee Kuan Yew tahu bahawa untuk menguasai Malaysia, beliau harus mempunyai proksi di negara ini dan proksi tersebut adalah Lim Kit Siang. Sejak dari hari itu, sudah banyak kali Lim Kit Siang cuba menghuru-harakan negara dengan sikap serta kenyataan rasis beliau.

Ini berbeza dengan UMNO dan Barisan Nasional yang sejak dari mula merdeka lagi cuba untuk membangunkan negara dengan melibatkan semua kaum, agama dan bangsa. Polisi "inclusive" yang dibawa oleh BN ini yang menjadi motif serangan DAP kerana mereka tahu jika kerajaan berjaya membangunkan negara mereka tidak akan berjaya merampas kuasa. 


Ini juga merupakan sebab kenapa pemimpin - pemimpin DAP berperangai seperti syaitan dan cuba mensabotaj ekonomi negara. Contoh paling mudah apabila pemimpin DAP Selangor mahu mensabotaj projek ECRL yang ingin dibangunkan oleh kerajaan. 

Kepada mereka  - meraka yang masih ada hati untuk mengundi pihak pembangkang. Elok mereka lihat dan dengar video diatas dan selepas itu buat lah keputusan yang bijak. Adakah anda yakin pembangkang yang diketuai oleh DAP boleh menjaga kepentingan orang Melayu dan Islam di negara ini? Jangan akibat terlalu taksub dengan pembangkang kita orang Melayu merempat di bumi kita sendiri. 

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget