KL CHRONICLE: Selepas dilihat Pro - Cina, #Bersih5 bakal kudakan orang Melayu

Monday, October 3, 2016

Selepas dilihat Pro - Cina, #Bersih5 bakal kudakan orang Melayu



Umum ketahui bahawa 16 September 2016 akan menjadi tarikh penting dimana puak pemberontak negara yang diketuai oleh Maria Chin akan mencetuskan huru - hara di negara ini melalui gerakan haram Bersih 5. 



Melalui sumber - sumber yang telah kami di #KLChronicle terima, pada kali ini Bersih 5 dan Maria Chin akan menggunakan orang Melayu sebagai kuda mereka bagi menghapuskan persepsi bahawa Bersih 5 merupakan satu gerakan Cina bagi menjatuhkan kerajaan Melayu Islam di negara ini. 


Jika kita masih ingat,  semasa Bersih 4 yang lepas, tidak ramai orang-orang Melayu yang hadir iaitu hanya 5%-10% sehingga ianya dilihat sebagai demo puak Cina DAP. Kali ini pada Bersih 5, untuk menunjukkan yang kononnya Bersih bukan didalangi dan disokong oleh Cina DAP sahaja, strategi penganjur Bersih 5 kali ini adalah dengan *mengerah dan mempergunakan orang-orang Melayu DAP, PAN dan Pribumi* untuk diperalat bagi menunjukkan yang orang-orang Melayu juga menyokong Bersih 5. Di Teluk Intan dan Lumut, orang-orang bukan Melayu tidak dikerah seperti orang-orang Melayu.

Mungkin bagi Maria Chin, Ambiga dan penganjur Bersih 5, harga orang Melayu hanyalah RM50 sekepala dan orang Melayu begitu mudah dibeli dengan wang ringgit. Oleh sebab ini jugalah di peringkat awal, kumpulan baju Kuning Bersih 5 adalah ramai di kalangan orang Melayu berbanding bukan Melayu. Ini dapat dilihat dari video Bersih 5 di Teluk Intan di mana yang mengetuai adalah orang Melayu Islam yang berkopiah tetapi menyokong Bersih 5 yang pro-LBGT dan sebagainya yang terang-terangan anti-Islam dan Melayu.

Malah kami mendapat maklumat lanjut melalui sumber yang boleh dipercayai bahawa pada kali ini penganjur Bersih 5 yang bukan melayu tidak akan turun "on the ground" tetapi akan memperkudakan orang Melayu yang dibayar untuk tujuan jijik mereka. 

Persoalanya sekarang, adakah Melayu PAN, DAP, PKR & PRIBUMI begitu bangsat apabila jika hanya dibayar RM 50 mereka boleh diperkudakan oleh puak Cina DAP dan Ambiga? 

4 comments:

Unknown said...

BERSIH bukan CINA atau MELAYU, INDIA atau JAWA atau BANGLA.
Bersih adalah satu platform untuk orang berdemo menuntut
KEADILAN - tak kiralah menuntut kebersihan pilihanraya,
mentunt sebuah Kerajaan yang bersih daripada Kelptocracy,
menuntut kebebasan kehakiman, menutntut Najib turun dari
jawatan PMnya, menuntut kebebasan beragama, kebebasan seks
HEHEHEHE..........semuanya boleh. Bahkan kalau umno nak
berdemo geuna platform BERSIH pun, boleh asalkan jangan
b erkelakuan samseng macam geng baju merah.

Lycan said...

Najib is the best PM

Johan said...

Platform until kencing berak kpd pemimpin melayu. Membawa penyapu ala 13 Mei until menyapu melayu.
Bersikap kurang ajar..mana muncullah Jamal, dan akan muncul berbagai lagi untuk imbangi bershit itu. Bershit hanya tahu membuat Kotor, menjahanam, membuang sampah yang mana ianya akan dibersihkan pula oleh Melayu.

Johan said...

Platform until kencing berak kpd pemimpin melayu. Membawa penyapu ala 13 Mei until menyapu melayu.
Bersikap kurang ajar..mana muncullah Jamal, dan akan muncul berbagai lagi untuk imbangi bershit itu. Bershit hanya tahu membuat Kotor, menjahanam, membuang sampah yang mana ianya akan dibersihkan pula oleh Melayu.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget