KL CHRONICLE: #RosakAkhlak : Netizen bidas warga emas keluarkan kenyataan lucah di Facebook

Wednesday, October 19, 2016

#RosakAkhlak : Netizen bidas warga emas keluarkan kenyataan lucah di Facebook



#SalamBalikTiang Zaharin Mohd Yassin dan fitnah memang tak dapat dipisahkan. Pertama, nak bagi tahu saya tak buat poster satira Zaharin tu. Kedua, tiada arahan daripada Datuk Akmar atau sesiapa untuk buat poster tu. Saya pun tak tahu siapa yang buat. Inilah akibatnya apabila Zaharin bermusuh dengan ramai orang, sampai musuh yang mana buat poster tu pun dia tak kenal. Ketiga, tak payah la tambah2 poster tu dengan perkataan yang tak senonoh dan buat posting tak senonoh.




Eloklah Zaharin bermuhasabah diri untuk mencari apa kesalahan yang dia buat. Sepanjang pengetahuan saya, tiada arahan daripada Datuk Akmar atau JASA untuk buat apa2 poster dan serangan ke atas Zaharin. Tak ada faedah pun.

Pada pandangan saya, serangan2 ini dilakukan secara sukarela oleh individu2 yang dah lama geram dan perhatikan saja perangai Zaharin yang menjolok mata.

Nasihat percuma saya, 1. Jangan lambat makan ubat. 2. Jangan suka balun pemimpin, parti dan kerajaan, kerana bila diri sendiri kena balun, baru tahu apa rasanya. 3. Jangan banyak buat musuh, akhirnya dah tak tahu musuh mana yang serang dia, semua orang pun dia salak dan dia gigit... Ha3 :D

Tun Faisal

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget