KL CHRONICLE: Selepas Maki Hamun Anak Muda, Kini Warga Emas Beri Fakta Salah Mengenai TRX Pula #SalamBalikTiang

Thursday, September 29, 2016

Selepas Maki Hamun Anak Muda, Kini Warga Emas Beri Fakta Salah Mengenai TRX Pula #SalamBalikTiang

Warga emas ini tersilap fakta berkenaan TRX dan salahkan kerajaan
Kami di pasukan editorial #KLChronicle tergelak membaca fakta Datuk ZMY yang nampaknya kelaut sekali lagi. Oleh itu, kami telah membetulkan kenyataan beliau seperti berikut:
Ada dakwa Melayu tiada tempat dalam TRX. Semua akan terjual kepada syarikat dari China.
Tabung Haji antara pemain terawal dalam pembangunan Tun Razak Exchange (TRX). Agaknya Tabung Haji ini syarikat negara mana? Penyimpan tabung haji majoritinya bangsa apa?
Terlampau emosional sampai tidak tahu apa yang hendak disoal dan dijadikan isu. 😂

Kenyataan tidak betul warga emas tersebut juga telah kami copy dan print screen disini:



Dalam live video dari Melbourne, Austarlia sudah viral sampai beratus ribu yang menontonnya.. Hari itu kisah tanah.. Ini pun kisah tanah milik TRX yang akan terjual dengan Syarikat dari China.. Sudah Melayu tidak dapat apa2.. Tetapi jika anda melalui jalan ini untuk masuk atau keluar dari SmartTunnel.. Anda akan terjumpa projek ini.. Sepatah Bahasa Melayu tak ada.. Hina betul Bahasa Melayu dibuat oleh orang Melayu yang berkuasa. Jika berada di Pulau Pinang boleh salahkan DAP.. Ini Kuala Lumpur.. Nak salahkan siapa?.. Tolong cyber dedak di PMO, JASA dan MyKemut (milik penuh PMO) menjawabnya


Dah tua - tua pun suka membohong. 

1 comment:

jonas labuma said...

ZMY ni kecewa kerana dia tak dapat yg di idamkan.Tk pernah bersyukur dan agaknya tk tahu bahawa Allah yg menentukan sesuatu kejadian.Terima dgn.redha dan jangan kelirukan org lain hinggga jadi mcm fitnah.Tua tua ni banyakanlah amalan bukan dosa.

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget